AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bedankt, maar het is hem helaas niet. :p
 
Ook niet. :9

Denk niet dat het te vinden is. Was tijdens een 30 minuten mix van een of andere dj bij slamfm tijdens avondploeg. Heb er zelf ook veel op gezocht maar kon niks vinden. De lyrics staan zelfs niet op google.
 
Bedankt, maar het is hem helaas niet. :p

Clubbing wat moet ik mij daar bij voorstellen ?, Hands'up techno, langzame trance, mainstream vocalt trance, dance, indicatie van hoe oud het nummer is ?
 
Ook niet. :9

Denk niet dat het te vinden is. Was tijdens een 30 minuten mix van een of andere dj bij slamfm tijdens avondploeg. Heb er zelf ook veel op gezocht maar kon niks vinden. De lyrics staan zelfs niet op google.

denk 't niet maar probeer maar

Serge Devant feat. Emma Hewitt – Take Me With You

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 22:31 ----------

Dit genre:

http://www.youtube.com/watch?v=wZsXDRxGtHA&feature=related&t=185

(vocal trance? Muziek genres zijn niet echt mijn ding.)
Geen idee hoe oud, heb het 1x gehoord en verder nooit weer.

Is het een male of female vocal ?
 
Laatst bewerkt:
Haha nice man! Dat is hem inderdaad.

Super bedankt. :P
 
wooob wooob woob wob wob wooob.

You guessed it. Het zoveelste k*t dubstep nummer. :roflol:
 
^ Het nummer dat ik zocht?

Zo ja, dat is geen dubstep. :o
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu deze nog even raden, en iedereen blij:o

Komt volgens mij geen zang in voor, lijkt dus op het nummertje wat je op de achtergrond hoor maar is het niet. Volgens mij een jaren 80 nummertje, kan ook nog wel in gta vice city gezeten hebben:)
 
Wie o wie kan mij helpen!?

Op FreshFM hoor je altijd die reclame van hardhouse generation, in die reclame hoor je ook een hardhouse nummer. Heeft iemand enig idee welk nummer ik daarmee bedoel en weet hoe die heet?

Bump, ben nog steeds aan het zoeken!
 
edit
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven