XXL Nutrition

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lijkt er wel op maar het nummer dat ik bedoel is nieuwer. Kan me ook herinneren dat het nummer meer hardcore en minder "old-school/"jumperig"" is. Kan hem ook tussen de remixes niet vinden.
Enige wat ik nog kan bedenken is In the name of love van 3 steps ahead, maar da's amper een jaar ouder :p
 
[Link niet meer beschikbaar]

dit nummer.

artiest? Naam? Wanner komt het nummer/album uit??
 
die omschrijving is niet vaag genoeg meaantje

opdonderen
 
dis gewoon het origineel van coldplay, geen remix
 
Naam van intro deuntje van we love the 80's op vh1 classic. Klinkt als bekend synthesizer nummer.
 
schaamteloze bump.

hoorde net een dance/edm nummer in de gym met ongeveer deze tekst (zangeres):

'i know what you're going to say, but i want you to say it anyway'... en het refrein ...'this is my life' (dat laatste stuk komt vaak voor)

kan het niet op google vinden. karma voor de juiste tip
 
schaamteloze bump.

hoorde net een dance/edm nummer in de gym met ongeveer deze tekst (zangeres):

'i know what you're going to say, but i want you to say it anyway'... en het refrein ...'this is my life' (dat laatste stuk komt vaak voor)

kan het niet op google vinden. karma voor de juiste tip
Is dit geen hardstyle nummer? Wildstylez - what it's like. En dan ipv life like
 
Een nummer waarvan ik nog één zin weet, "I was walking, and talking......" door een man gezongen met een soort deephouse deuntje eronder. Ja heel vaag i know :(.
 
Nee helaas, beide niet. Ik heb die zin wel als audiobestand op mn whapp, maar dat kan ik zeker hier niet uploaden? Iig wel bedankt voor de suggesties boys
 
Help me out

Ik zoek een dance hit uit eind jaren 90 begin 2000 ongeveer. Er zijn 2 versies van. In de ene clip zie je 2 vrouwen in slowmotion op een trampoline springen. Echt zo'n epic techno achtige plaat.

Het liedje is vernoemd naar een of andere club of strand op Ibiza (?). De titel heeft een getal erin dacht ik; ..... 3000 ofzo.

Heel vaag maar meer weet ik niet.
 
Heb nu geen geluid dus kan niet luisteren, maar deze toevallig? :o
Human Force - Odyssey-3000
 
Back
Naar boven