AndroidHealthClinic

Post hier de volgens jou "beste post ooit op dbb"

Bezoekers in dit topic

Alles betreft Joopie.

oa:

Het grote CALLING OUT DANIEL20 topic! Errbody GTFIH!!!!!!!



Het is tijd voor de allesverblindende ontmaskering van deze smerige geesteszieke ecto!



Zoals iedereen weet heeft hij geen leven want hij heeft meer dan 13.000 posts in minder dan een paar jaar, dat is 137.89 posts per dag dus dat betekent dat voor iedere keer dat hij zelfstandig ademhaalt hij precies 3.19 posts maakt op DBB. Posts vol bagger welteverstaan!





Als je niet weet wie daniel20 is, hij heeft een grote bek op internet, is al 23 jaar oud en woon bij z'n MOEDER:







Om af te trappen zijn muzieksmaak:





Hij luister dus naar "_nederhop_", hahahahahahaha. Wat een criminele losers zijn het waar hij naar opkijkt.

Allereerst die greengang, die bestaat uit een bende van laag bij de grondse overvallers, een deel zit in de bajes omdat ze te dom waren om zich niet op te laten pakken voor die kruimeldiefstallen van ze. En in hun videoslcips maar stoer doen met een paar briefjes van 50 alsof ze zoveel geld hebben haha.



Salah Edin werd in Fitna nog afgebeeld als de moordenaar van Theo van Gogh. En over dat moeilijk opvoedbare misluke gedrocht van een Kempi hoef ik het al helemaal niet te hebben.





Maar gelukkig is hij buiten een wannabe neger ook een mietje!







Verder heeft hij uiteraard geen rooie cent en vreest hij iedere dag dat de deurwaarders zijn kamer komen binnenstormen:





Hij is zelfs zo wanhopig om aan geld te komen dat hij die onzin reclame's op internet gelooft waarin ze stellen dat ze mensen zoeken voor heel simpel werk via internet die duizenden euro's per dag kunnen verdienen.



Hahahaha wat een webcamslet!



Dat hij verder geen leven heeft blijkt wel uit deze post waarin hij zich weer voor geld aanbiedt:









Verder claimt hij te pas en te onpas een vriendin te hebben:





Dat was dus uit november 2010, maar zijn posts van de 4 jaar daarvoor spreken hem volledig tegen!



















Hij fantaseert al jaren alles bij elkaar:











Waarschijnlijk heeft hij geen vriendin omdat hij onzeker is over zijn penis en omdat hij kleine ballen heeft:











En omdat hij sneller klaarkomt dan een een jongen van 15 in de grot van Selena Gomez:











Voorts doet hij heel stoer tegen beginners die vragen stellen over AAS:





Terwijl hij zelf begon met kuren in 2010 na anderhalf jaar serieus trainen:









Na anderhalf jaar "serieus" trainen en 84kg bij 1m89, dan heeft hij het BMI van een meisje van 13 met anorexia!





Qua "kracht" zal het overigens ook niet veel voorstellen, zijn meest favoriete oefening is de deadlift:





En dit was z'n personal record in 2011:











En tegen mij doet deze e-hero superstoer, zegt hij me gaat negeren ookal reageert hij elke keer sneller dan de wind:









En vervolgens reageert hij vanochtend als eerste en binnen 10 minuten in mijn topic!













Ik denk dat het tijd is dat iedereen de ware aard van "daniel20" heeft gezien zodat ze PASSENDE MAATREGELINGEN kunnen treffen!

En de links naar alle quotes staat erbij, dat blauwe pijltje bovenaan steeds. Good luck
 
Die post is helaas verwijderd.
 
reageer is op mijn topic potverdomme
 
Goed topic & OP

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 16:06 ----------

een van mijn favoriete posts is dit:

Mijn openingszin.
Je bent als een pak melk, maar dan van de verste datum die helemaal achterin staat waar je altijd meer moeite voor moet doen om hem te pakken.
Ik wil altijd zo vers mogelijke melk.
 
reageer is op mijn topic potverdomme

Nee :eek:

Ik verwacht minimaal 1 keer met een post van mij voorbij te komen en anders kijk ik nooit meer in dit topic.

Ruud: gefeliciteerd trouwens !


---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 16:21 ----------

......................met je topic
 
Wedstrijd foto van een welbekende pumped up BB chick van DBB.

Mars: monster jaw line.
 
Hahahah ja goed in me broek gepiest van het lachen door vito.
 
"ik zou aan de whey gaan dan wordt je een beest, is niet helemaal legaal maar al die bodybuilders doen het"

SniperX
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/goed-aangepakt-215092/

Ik zal het even 'kort' vertellen.

Vanmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp.

Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh.
Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed. En achteraf bleek het ook zo te zijn. Dit had heel fout af kunnen lopen. Al goed, ik ga verder.

Ik sms'de haar: Wat is er? Ze sms'de terug: Niks. Ik: Zeg waar ben je. Zij: Beter weet je dat niet. Ik: Doe geen domme dingen. Zij: Ik kan niet meer terug nu. Toen ging het echt 100% rinkelen bij mij.. op weg naar het spoor? Jup.
Naja ik BLEEF sms'en, zelfs gebeld, en heb er voor gezorgd dat ze naar huis ging. Toen ik net op msn vroeg of ik haar gered had was het antwoord: "Jep.."

Zo dat was me een avondje... en nog steeds..

Ik pak maar eens een cola'tje..


Verder blijft alles en iedereen anoniem, dit is niet grappig.

Edit: Geen bullshit hier, dit is geen grappig of lollig onderwerp...
Denk er nog regelmatig aan terug en dan schiet ik gewoon weer in de lach. :roflol:
 
Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother..

:o
 
Back
Naar boven