AndroidHealthClinic

Post hier een foto met je vriendinnetje <3

Bezoekers in dit topic

totaal geen potentie in dit topic
 
wel grappig dat die meiden op ellegirl meer ballen hebben om een pic te posten dan alle ruige dbbers xD(me included)
 
allemachtig. Die fotos op ellegirl....snap niet waarom 50% van dbb nog maagd is ongelovelijk.
En die reacties bij veel fotos: "wat een leuk vriendje!" Vraag me af hoeveel ervan typisch sadistische opmerkingen van vrouwen zijn die er geen reet van menen.

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 00:18 ----------

wel grappig dat die meiden op ellegirl meer ballen hebben om een pic te posten dan alle ruige dbbers xD(me included)

vind je het gek met de epic detective skills, photoshop en troll niveau op dbb. You must be outta yar mind!
 
Laatst bewerkt:
deze zomer gemaakt tijdens onze romantische trip naar new york

libertybase_rob-mich.jpg

Deze zomer met de twin towers op de achtergrond:D:D
 
Samen met mijn ex, 2 jaar geleden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren gemaakt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
@ Mack 10

Waarom zet jij een foto van mij en m'n vriendin in dit topic?? ^
 
Zal ik de aftrap dan maar geven? :roflol:

Was een flowtje van een paar maand terug, heb nog wel een foto van 'ons' maar die ga ik niet posten (awkward face to face contact foto)
:trollface:

Mn meid ga ik echt niet posten :o
 
Laatst bewerkt:
PICT4727.jpg


in de cut ook wat massa verloren helaas :(
 
Linker zou ik hitten hoor
 
Ik denk niet dat hier veel foto's gaan komen.
 
Allemaal single:(
 
Waarom komen de personen die een foto posten met een foto van het ellegirl forum? Beetje zielige vertoning..
 
No shit sherlock... :P

Dat weten onze Belgische vrienden niet, daar was het voor bedoeld. Rinus is hier kandidaat voor het premierschap, past wel in het rijtje Balkenende, Rutte en dan zanger Rinus.
 
Dat weten onze Belgische vrienden niet, daar was het voor bedoeld. Rinus is hier kandidaat voor het premierschap, past wel in het rijtje Balkenende, Rutte en dan zanger Rinus.
Ooh zo, ja had ff wat langer dan een halve seconde na moeten denken!
Hier een foto van mij en mn vriendin, waarbij ik een beetje last had van onderarmen en 2 weken niet getrained had. Miss dat ik daardoor wat kleiner lijk!
4fxwqr.jpg

No of to De-ci-bel!
 
Dan heb je het toch wel over de relatie-crisis-dude rechtsachterin?
 
Back
Naar boven