Fitness Seller

Post hier een foto met je vriendinnetje <3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat zien jullie er knap uit samen zeg!!!! Wow!!!
 
schattig koppeltje hoor
 
Het is zo goed als allemaal gekopieerd uit de Ellegirl forumthread. Die foto van Fiezefur staat er ook tussen.
 
Hey Ruud/Erik leuk topic!! Het is duidelijk dat je je gevoelig kant de afgelopen week meer hebt ontdekt. +Karma

Ik snap dat je zelf wat nerveus bent om gelijk te openen met een foto van je vriendin vanwege de trolls die hier zitten.

Echter omdat ik vind dat je een grote stap voorwaards hebt gemaakt is hier een foto met mijn lieftallige vriendin:

FOTO VERVANGEN OMDAT NIEMAND DELIVERED.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb hem ff op tinypic gezet omdat anders mensen me facebook vinden dmv te kijken waar de link oorspronkelijk vandaag komt.
Duurde bij tinypic wel een tijdje voordat ik die klote captcha goed had.

:eek: lekkere foto van cyrus !
 
Het is zo goed als allemaal gekopieerd uit de Ellegirl forumthread. Die foto van Fiezefur staat er ook tussen.

oooooh, jammer
 
Het is zo goed als allemaal gekopieerd uit de Ellegirl forumthread. Die foto van Fiezefur staat er ook tussen.

Dus jij hebt het ellegirl topic "Post hier een foto met je vriendje <3" doorgelezen

:trollface:
 
Haha iedereen snel kijken in het topic van Ellegirl. Stel je voor dat die gozer een knappe vriendin heeft !
 
ff serieus:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

En voor de haters, ja ik heb een loopband thuis.
 
Laatst bewerkt:
Hey gheke :D

mooie kikker
 
Srs.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ff serieus:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

En voor de haters, ja ik heb een loopband thuis.

Cameramodel: BlackBerry 8900

Hoe bevalt deze BlackBerry jou? En hoe is de kwaliteit qua landschap fotos? Zien dingen in de verte er ook scherp uit?
 
Cameramodel: BlackBerry 8900

Hoe bevalt deze BlackBerry jou? En hoe is de kwaliteit qua landschap fotos? Zien dingen in de verte er ook scherp uit?

I don't know what ya talkin' bout!
 
I don't know what ya talkin' bout!

Ga maar naar eigenschappen van de afbeeldingen, ik krijg dan alle info over de foto zoals met welke camera het genomen is en de stand van belichten, contrast etc.

Oriëntatie: 1
Datum en tijd: 2010:06:28 13:41:14
Camerafabrikant: Research In Motion
Cameramodel: BlackBerry 8900
Software: Rim Exif Version1.00a
Belichtingstijd: 0
Objectafstand: 0
Lichtbron: 0
Flits: 32
 
Ooh zo, ja had ff wat langer dan een halve seconde na moeten denken!
Hier een foto van mij en mn vriendin, waarbij ik een beetje last had van onderarmen en 2 weken niet getrained had. Miss dat ik daardoor wat kleiner lijk!
4fxwqr.jpg

No of to De-ci-bel!

HAHAHA die linker ken ik, waar heb je deze foto van?
 
Wtf, iedere foto die ik heb gezien zit boven 20% vet of is ecto...

Heb zaterdag een rol vol met pics gewoon met random chicks, zal ik posten of maar niet hmmmmm. Teminste wel beter als de foto's die er nu langs zijn gekomen LOL
 
Doen, krijg je van mij karma met liefde <3
 
Back
Naar boven