Fitness Seller

Post hier een foto van je doelfysiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Ik ben heel benieuwd wat jullie doel is qua ideaal lichaam dat je graag zou willen hebben. Dus heb je een foto met een voorbeeld van iemand wiens lichaam jij als streeffysiek ziet, post 'm hier!
 
Ik heb geen voorbeeld fysieken je fysiek ontwikkeld zich toch op jouw specifieke manier dat kun je niet beslissen hooguit een klein beetje sturen;)
 
body1.jpg
 
Als naturel is mijn doel-fysiek dat van Richard Baldwin:

richardbaldwin13.jpg


2x runner up ifbb mr universe (rond 1980).
 
(niet letten op de dame, is omdat ik foto's van haar site heb)

Mike Miller (algemeen):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mike Ruggiera (nek!!!):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


PS: maak er aub geen verkapt "powerlifters zijn vet" topic van ....
 
Die van Wakeara vind ik dan toch wel weer "vet" nee serieus zoiets is ook meer mijn voorbeeld maar dat is meer gericht omdat ik een vieze vette endo ben:)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry maar als je de fysiek van een enórm vatsige kerel neerzet en dat wil hebben zeg ik op mijn beurt: Vreet je klem en je komt er wel. Misschine bedoel je alleen: "Zo sterk als die man'?
 
DBC01 zei:
Sorry maar als je de fysiek van een enórm vatsige kerel neerzet en dat wil hebben zeg ik op mijn beurt: Vreet je klem en je komt er wel. Misschine bedoel je alleen: "Zo sterk als die man'?

Daar gaan we weer ....

Als ik zeg dat dit een droomfysiek is voor mij, dan doel ik ook echt naar die lichaamsbouw. Ik haat aderboys evenveel als jullie (algemeen, niet naar jou DBC) vet haten ....
 
:roflol: :roflol:

Edit was voor dbc
 
MonsterStrength zei:
Daar gaan we weer ....

Als ik zeg dat dit een droomfysiek is voor mij, dan doel ik ook echt naar die lichaamsbouw. Ik haat aderboys evenveel als jullie (algemeen, niet naar jou DBC) vet haten ....

Die omvang krijg je niet van je kracht hoor, maar alleen van overmatig veel eten.
is dat sportief? Oh nee, dat was de vraag niet maar toch..
Lijkt het me vreemd: wat ik me altijd voorstel bij die dikkere mannen, dat ze hun penis alleen in de spiegel kunnen zien.

Voor de oersterke mannen: Dat ze niet geroemd worden om hun kracht (da's niet zichtbaar) maar nagewezen worden om hun vette omvang...dat lijkt me niet leuk.

Sterk, zichtbaar sterk, en mooi! Mariusz P.!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Dat was het weer, ben al weg MrJ! :D
 
waarom wil je als pler dan niet zon lichaam als mariuz potvolkovi, die is sterk en heeft een mooie fysiek. Respect voor die gasten die jullie aandragen mbt sterkte, maar ze zien er gewoon niet uit.
 
Ik ben bescheiden, zoiets:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
DBC01 zei:
Lijkt me toch vreemd: wat ik me altijd voorstel bij die dikkere mannen, dat ze hun penis alleen in de spiegel kunnen zien.

Voor de oersterke mannen: Dat ze niet geroemd worden om hun kracht (da's niet zichtbaar) maar nagewezen worden om hun vette omvang...dat lijkt me niet leuk.

Dat was het weer, ben al weg MrJ! :D
Jij traint alleen maar om nagewezen te worden als BB'er? Elk zen eigen lol hé, ik vind het persoonlijk veel leuker nagewezen te worden als "monster" (niet wat koppie betreft natuurlijk ;)).

Zoals ik altijd zeg, smaak valt niet te betwisten!

(en dit is weer een verkapt "powerlifters zijn vet" topic geworden :()
 
Man-Mountain zei:
waarom wil je als pler dan niet zon lichaam als mariuz potvolkovi, die is sterk en heeft een mooie fysiek. Respect voor die gasten die jullie aandragen mbt sterkte, maar ze zien er gewoon niet uit.

Omdat ik er persoonlijk niet wil uitzien als Mariusz Pudzianowski, is dat zo moeilijk te begrijpen? Damn dit is hetzelfde om tegen jullie uit te leggen als jullie tegen een ecto smurf proberen uit te leggen waarom je zo gespierd wilt worden, die zijn ook niet voor rede vatbaar.
 
Ok, en nu gaan we idd dit topic niet in een powerlifters VS bodybuilders topic laten verzakken.
 
Back
Naar boven