Fitness Seller

Post hier een foto van je doelfysiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

builderB zei:
het tot doel stellen van het krijgen van de looks van een andere BB'ers is niet reeel denk ik.

Nee maar het motiveerd wel enorm
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit vind ik wel een aardige fysiek, en dat kan en ga ik ook wel halen
 
tswhey zei:
hoezo is dit niet te halen??


nou oke...

Die gast is denk ik 185 en een kilo of 85, erg droog.

Ik ben 192 en 105 kilo, en ook al heb ik geen dikke buik of slappe armen (om het zo maar te zeggen) ben ik verre van gespierd.
Ik ga weer een poging doen om vanaf morgen een dieet te volgen waarbij ik ook een weblog ga bijhouden. Maar het lijkt mij na jaren dieten erg moeilijk om van 105 kilo naar -20 kilo te gaan en/of de vetmassa om te zetten naar spiermassa.

Jah het zal vast wel mogelijk zijn maar daarboor heb je een ernstig sterke wil nodig en jaren tijd.

Mijn probleem is, ik heb altijd honger en ik zit nooit vol.
Dus om je maanden aan een 1200 cal. dieet te houden is erg zwaar en vereist veel (te veel?) motivatie.

Vandaar dat ik dat zeg en ik niet denk dat dat doel realistisch is, maar ik ga mijn best doen
 
D-U-N-K zei:
Dus om je maanden aan een 1200 cal. dieet te houden is erg zwaar en vereist veel (te veel?) motivatie
Het aanhouden van een 1200kcal dieet is altijd dom en zal je nooit helpen je doel te behalen, veels te weinig
 
Gorilla-Man zei:
Het aanhouden van een 1200kcal dieet is altijd dom en zal je nooit helpen je doel te behalen, veels te weinig
ik heb een zeer langzame stofwisseling en sport 2 uur per dag.

als ik meer eet val ik amper af:)
 
dan ga je het zeker niet halen.
 
D-U-N-K zei:
ik heb een zeer langzame stofwisseling en sport 2 uur per dag.

als ik meer eet val ik amper af:)

Eet je wel 6x per dag, want ook dan val je sneller af.
 
D-U-N-K zei:
ik heb een zeer langzame stofwisseling en sport 2 uur per dag.

als ik meer eet val ik amper af:)

misschien eet je niet regelmatig genoeg. Probeer dan 7 a 8 kleine maaltijden te eten. Dat zal je stofwisseling wel versnellen.
 
bedankt voor de tips, zoals ik zei ga ik morgen nieuw trainingsschema proberen en ga dan een logboek bijhouden wat ik hier ga posten.

Hopelijk lukt het nu wel en dan zal ik zeker stats en foto's posten en hopelijk kan ik hier dan ook wat steun krijgen (maar dat geloof ik wel) en dan zien we wel.

is een bodybuild cut dieet dus sommige zullen zich er wel in kunnen vinden maar het gaat maar om 12oo cal. max en het is niet echt lekker of gevarieerd maar goed dat zal ik nogw el posten, bedankt voor de interesse in ieder geval
 
D-U-N-K zei:

jezus, wat ben jij lekker zelfverzekerd. Waar een wil is, is een weg ;) Probeer stapje voor stapje je doel te bereiken. Probeer voor jezelf een planning te maken hoe je er over 2 maanden uit wil zien en wat je ervoor moet doen en laten om dat te bereiken. Evalueer na die 2 maanden of je planning overeenkomt met hoe je er echt uitziet. Indien niet, wat de oorzaak is etc etc.
 
oke dankje, karma voor jou
 
DUNK, je moet je echt ff wat meer in voeding verdiepen, het is echt makkelijk om af te vallen, maar op jouw manier verbaast het me niet dat je niet afvalt. Een 1200 kcal dieet zal het hooguit tijdelijk doen, en je verliest er net zoveel spiermassa mee als vet, waardoor je als je weer normaal eet binnen no time over je oude gewich heen gaat, maar dan met minder spiermassa.
 
D-U-N-K zei:
Maar het lijkt mij na jaren dieten erg moeilijk om (...) de vetmassa om te zetten naar spiermassa.
gaat idd moeilijk worden ;)

maarre na een goede cut moet je wel ong op dat fysiek zitten, zit niet erg veel spier op.
 
Sorry Dunk maar je bent echt een mongool. Je bent hier nou al 2 jaar, alles is je al tig keer uitgelegd en nog lees je het gewoon niet. Je denkt dat je op een of andere manier anders bent dan alle anderen hier en weigert advies op te volgen. Wat doe je hier nog?
 
Dunk jij zal toch nooit dat fysiek bereiken, simpel weg omdat je groter en zwaarder gebouwd ben. Kortom je zal altijd groter ogen :)
En met BBall wil je toch wel een beetje massa hebben :D
Succes met afvallen!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind ik ook een mooi fysiek :)

Alleen borst wel iets meer.
 
Extend zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind ik ook een mooi fysiek :)

Alleen borst wel iets meer.


plaatje werkt niet, maar dat roze gedoe wat er nu staat voorspelt niet veel goeds :( :D
 
Back
Naar boven