MuscleMeat

Favoriete foto's van Bodybuilders

Bezoekers in dit topic

Uncle Mike blijft toch wel favoriet
8ggyll0asyk71.jpg
 
Mike scheen trouwens voor in die tijd een van de grootgebruikers te zijn qua aas.
 
En meth pre work out

Snap sowieso niet hoe mensen met uppers kunnen trainen. Ik heb van een psychiater een grote hoeveelheid kalmeringsmiddelen voorgeschreven gekregen en gebruik het nu als pwo.

Lekker rustig in het koppie en knallen
 
Snap sowieso niet hoe mensen met uppers kunnen trainen. Ik heb van een psychiater een grote hoeveelheid kalmeringsmiddelen voorgeschreven gekregen en gebruik het nu als pwo.

Lekker rustig in het koppie en knallen
Misschien omdat de meeste mensen geen antidepressiva nodig hebben, niet lullig bedoeld verder.

Alleen overdrijven de meeste mensen met hun uppers en rammen er meteen 600 mg cafeïne in.
 
Misschien omdat de meeste mensen geen antidepressiva nodig hebben, niet lullig bedoeld verder.

Alleen overdrijven de meeste mensen met hun uppers en rammen er meteen 600 mg cafeïne in.

:hahaha:Als ik zo om me heen kijk kunnen best een hoop mensen wat AD gebruiken alleen ontkennen ze het lol. Maar snap verder wel wat je bedoelt.

Als ik stimulants neem en ga trainen word ik helemaal para en denk ik tijdens een setje squats opeens aan dat ik mijn teennagels moet knippen als ik thuis kom. Fucked up.
 
:hahaha:Als ik zo om me heen kijk kunnen best een hoop mensen wat AD gebruiken alleen ontkennen ze het lol. Maar snap verder wel wat je bedoelt.

Als ik stimulants neem en ga trainen word ik helemaal para en denk ik tijdens een setje squats opeens aan dat ik mijn teennagels moet knippen als ik thuis kom. Fucked up.
Zelf drink ik vaak snel 1/2 liter Kanon voor een training, om rustig te blijven. Als collateral damage heb ik dan wel eens bij het bankdrukken aan 1 kant 5kg meer/minder.
 
Mike scheen trouwens voor in die tijd een van de grootgebruikers te zijn qua aas.
En een pioneer bij het gebruik van in die tijd nieuwe middelen zoals insuline. Mike had een of andere vage medische opleiding gevolgd.
 
Snap sowieso niet hoe mensen met uppers kunnen trainen. Ik heb van een psychiater een grote hoeveelheid kalmeringsmiddelen voorgeschreven gekregen en gebruik het nu als pwo.

Lekker rustig in het koppie en knallen
Koffie en een banaan
In het verleden bij zware trainingen wou ik nog wel eens een paar bong rips doen pwo .
( Moet ik nou niet meer aan denken )
Misschien omdat de meeste mensen geen antidepressiva nodig hebben, niet lullig bedoeld verder.

Alleen overdrijven de meeste mensen met hun uppers en rammen er meteen 600 mg cafeïne in.
Juist hoe vaak zie je niet en pwo en blik energy knoei persoonlijk een nachtmerrie scenario
 
😢
 

Bijlagen

  • 36FDD9B5-0DE3-4AA9-A27D-4BF41FA64F47.png
    36FDD9B5-0DE3-4AA9-A27D-4BF41FA64F47.png
    339,7 KB · Weergaven: 32
Back
Naar boven