XXL Nutrition

Post hier je verkeersagressie. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Diabolic

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2005
Berichten
4.492
Waardering
7
Ben je weer stout geweest in het verkeer? Post hier wat je gedaan hebt.



Ben je als onschuldige chauffeur volledig onterecht aangevallen terwijl jij je van geen kwaad bewust was? Post het hier ook maar.


Om te beginnen zal ik een verhaaltje vertellen waarin ik de grote boeman was:


Op een dag besloot ik om met m'n hond naar zee te gaan om te gaan wandelen. Ik spring in m'n auto en rij op het gemak naar de kust. Daar aangekomen blijkt er nergens nog parkeerplaats te zijn dus rij ik noodgedwongen in zo'n overdekte garage waar je naar boven moet rijden ipv naar beneden. Kom ik daar het hoekje om om de volgende helling te nemen en wat zien mijn ogen? Een auto die halverwege de helling staat te klungelen en stilvalt. Het duurt nogal lang dus begin ik mezelf wat nerveus te maken op die ezel die daar halverwege die helling staat te klooien als een beginner terwijl m'n hond op is van de zenuwen van de lange rit naar zee en hoognodig moet pissen.


De reactie van de kluns: hij geeft mij de vinger :flipoff: . Nu kan ik wel wat verdragen maar toen kreeg ik het zo'n beetje op m'n zenuwen. Ik stap uit m'n auto en ga de lul uitschelden dat hij een lammeling is en vertel hem dat hij niet mag stilstaan in het midden van een helling en dit doe ik met luide stem en in niet mis te verstane bewoordingen en wat zie ik als ik eens rondkijk in z'n auto? Z'n wijf naast hem en op de achterbank een nest kinderen die mij met doodsangst in de ogen aanstaren:eek2: . Het valt mij ook op dat ik hier niet met een autochtoon te maken heb, nee het is duidelijk een Marrokaan of zo. Dat maakt mij echter niets uit dus besluit ik dat ik hem alles duidelijk gemaakt heb en ik stap terug in m'n auto.


Ik verwacht dat het probleem nu snel van de baan zal zijn en dat ik snel met m'n hond naar het strand kan gaan om er een verfrissende, kalmerende wandeling te maken maar dat is buiten de kluns gerekend die z'n rijbewijs in Zimbabwe gekocht heeft voor 20 cent. Hij laat zich achteruit lopen zodat het tot een botsing komt, stapt uit zijn auto en begint met een zelfvoldane blik op zijn gezicht de politie te bellen. Dit is teveel van het goede voor mijn temperament en ik schiet in een kolére en begin die lul uit te schelden voor rotte vis temeer omdat mijn hond zich reeds ontlast heeft in mijn geliefde auto en de stank niet meer te harden is.


Ik besluit dan toch maar te kalmeren en te wachten op de politie en begin al een verhaal te bedenken om mezelf hier uit te redden. Simpel: ik vertel gewoon de waarheid, enkel mijn verbale agressie zal ik "een ietsje anders voorstellen."


Een agent op een motor nadert de parking en ik slaag erin om hem als eerte te spreken en vertel hem wat er gebeurt is. De man besluit om er niet teveel poeha rond te maken, er zijn geen slachtoffers en er is bijna geen materiële schade maar de overtreder besluit dat hij dit niet zomaar over z'n kant kan laten gaan dus begint hij mij daar ervan te beschuldigen dat ik zijn onschuldige kindertjes zou bedreigd hebben. Nu laat ik het niet aan mijn hart komen en zeg ik niets, ik wil immers zo snel mogelijk weg en wil hem geen gelijk geven door uit te vliegen. De agent deelt blijkbaar m'n mening en begint het Europees aanrijdingsformulier in te vullen. De Marrokaan weet echter van geen wijken en als er handtekeningen moeten worden gezet gaat hij te ver: hij zegt dat ik gezegd zou hebben dat ik z'n kinderen ging vermoorden en dat hij wil dat de agent een PV gaat opmaken mbt verkeersagressie.

Ik zeg tegen hem: luister eens hier mannetje, ik heb connecties en als jij hier niet snel dit formulier tekent dan zal ik die eens aanspreken!!! Niet zo slim van mij natuurlijk want ik was vergeten dat de agent er nog bijstaat. Die blijkt niet zo opgezet met mijn uitspraken. Nee, hij lijkt zelfs boos te zijn, heel boos. Hij verscheurt het formulier en roept: nu ga jij mee naar het commissariaat en gaan we er wel een zaak van maken!! Mijn tegenspeler die inmiddels mijn vijand geworden is lacht in z'n vuistje :p



Bij het commisariaat aangekomen besterft mijn hond het bijna van de zenuwen. Hij heeft nu ook al de grote boodschap gedaan in m'n auto en beeft over z'n ganse lijf. Je moet weten dat mijn hond vroeger mishandelt geweest is en daardoor voor de rest van zijn leven een trauma meedraagt.


Op het burau aangekomen besluit ik om het slim te spelen. Ik ga het verhaal zo vertellen dat ik het slachtoffer ben en ook zal ik slijmen bij de agent zodat hij het verslag in mijn voordeel opstelt. Natuurlijk komt hij weer af met enkele akkefietjes die ik in het verleden heb uitgespookt die zogezegd in mijn nadeel zouden spelen. Ik veeg zijn argumenten echter van tafel door te zeggen "daar heb ik niets over te verklaren" Ik leg een verklaring af die hierop neerkomt: ik wilde met mijn hond gaan wandelen en in de parking had de man opzettelijk tegen mijn auto gereden omdat ik claxoneerde en iets riep naar hem. Nee, ik was niet uitgestapt.



De verklaring van de andere heb ik nooit gelezen het dossier werd geseponeerd (zonder gevolg geklasseerd) wegens "te onbelangrijk."


Ga nu niet racistisch doen over mijn verhaal omdat er een Marrokaan bij betrokken was. Mocht hij een raszuivere Belg zijn geweest dan had ik juist hetzelfde gereageerd.

Dit verhaal is reeds vele jaren geleden gebeurt. Inmiddels ben ik een meer verfijnde verkeersagressor geworden. Meer verhalen volgen later, nu is het jullie beurt.
 
O boy, jouw verhaal is wel heel erg zeg! :D

Zal tzt wel eea neerzetten. ;)
 
Dit is teveel van het goede voor mijn temperament en ik schiet in een kolére en begin die lul uit te schelden voor rotte vis temeer omdat mijn hond zich reeds ontlast heeft in mijn geliefde auto en de stank niet meer te harden is.

LOL :D

Voel me een brave hendrik, ik scheld alleen op mensen (welliswaar met de ramen dicht).
 
Ik loop overal naartoe :(

Maar mag frustratie betreffende het openbaar vervoer ook?
 
Op een zeer warme zomermiddag besloot ik mijn broertje en neef op te zoeken in een zwembad vlak buiten Groningen. Helaas was blijkbaar de halve stad dit van plan en het was bijna onmogelijk een plekje te vinden. De extreme warmte en frustratie zorgde voor veel ergernis die werkelijk het bloed uit mijn knokkels vandaan haalde. Daarnaast merkte ik ook dat mijn motor nogal oververhit raakte en ik dus SNEL wat moest vinden voordat ik dwars door de hekken heen zou rijden en mijn auto in het zwembad zou parkeren.

Juist op het moment dat ik de moed opgaf en wilde terugkeren werden mijn gebeden verhoord: Ik zag iemand in de auto stappen om weg te rijden. Duidelijk gaf ik aan de auto's achter en naast mij aan dat DAT mijn plekje zou worden door middel van lichtsignalen en asociaal weggebruik.
Het leek allemaal goed te gaan, totdat ik instuurde en ik een zachte bonk hoorde.
Het gebeurde rechtsachter mij en in een flits begreep ik wat er gebeurde.
De vuile, vieze, smerige, rottende teringmongool achter mij wilde hetzelfde plekje en dacht eerder te kunnen zijn dan ik.

In enkele seconden voelde ik mij overweldigd worden door de Dark Side. Ik pakte mijn wapenstok en stapte uit de auto. Omdat het warm was, stond het raam van de vuile, vieze, smerige, rottende teringmongool open, waardoor ik de persoon half uit het raam kon sleuren en juist voordat ik een corrigerende tik uit wilde delen met mijn door de dienst verstrekte zwarte knotsje zag ik twee kleine kinderen verschrikt achterin zitten.

Ik kwam bij zinnen en voelde The Force weer door mijn aderen stromen.
Ik heb uiteindelijk het plekje aan de teringmongool (die eigenlijk best vriendelijk was... of bang) afgestaan en ben naar huis gegaan waar ik maar een heel koude douche heb gepakt om af te koelen.
 
ik heb een allochtoon uitgescholden toen ik na mijn auto stapte omdat hij mij aan het aangapen was aan de parking van de mac donalds

hij gaapte gewoon te hard terwijl ik mijn mcflurry aan het binnelepelen was dat ik moest reageren :mad:
 
Nou hier mijn lijst:
- Lui die dr auto dr voor pleuren terwijl jij op een vorrangsweg rijdt, helmaal irritant en niet te begrijpen als er niemand achter me rijdt.
- Linkshangers.... de linkerbaan dient voor 140+ :D
- Geen richting aangeven op rotondes
- Veel vrouwen
- Kleven zonder de intentie te hebben te gaan inhalen.
- Vrachtwagens die zich niet op de rechterbaan bevinden
- Flitspalen, trajectcontroles etc etc etc...
- Mensen die zich PRECIES aan de door de wet bepaalde snelheid houden op binnenwegen, stelletje angsthazen.
- Onnodig links of in het midden blijven rijden op de snelweg.
- Zondagsrijders.
- Mensen die TRAGER rijden dan de wettelijk snelheid (meteen op de electrische stoel)
- Ik irriteer me aan mensen in het algemeen en dat ontkracht helaas al het bovenstaande. :D
 
picture this...

je rijd lekker op de snelweg op de linkerbaan met een gangetje van 130 en haalt wat vrachtwagens in... zit er in één keer een Corsa op je bumper te duwen... alsof ik ergens heen kon met een kolonne vrachtwagens naast me... enigszins toch wat geirriteerd geef ik gas bij en manoevreer naar rechts om dan toch maar de Corsa de ruimte te geven... maar ik gaf klaarblijkelijk teveel gas, want de Corsa werd in mijn binnenspiegel kleiner en kleiner...

totdat ik weer naar links ga om wat vrachtwagens in te halen stuit op een auto voor me die wat minder hard rijdt.. en de Corsa nadert wederom en begint weer te bumperkleven en lichtsignalen te geven...

Mijn bloed begon al iets meer te koken... Ik geef weer gas bij en rijdt de Corsa wederom kwijt.. maar dezelfde situatie herhaalt zich (gebeurt vaker op de a1 's ochtends) nog een keer..

NU IS HET GENOEG...

Ik laat mezelf terugvallen tot ik naast die Corsa rijdt, haal de zonnebril van mijn hoofd en kijk zwaar geirriteerd naar binnen en wijs naar de volgende parkeerplaats en nodig hem uit om daar even bij te praten...

Krijg ik non-verbaal excuses en hij laat zich terugvallen .... nooit meer gezien!
 
The rebel zei:
Ben je weer stout geweest in het verkeer? Post hier wat je gedaan hebt.



Ben je als onschuldige chauffeur volledig onterecht aangevallen terwijl jij je van geen kwaad bewust was? Post het hier ook maar.


Om te beginnen zal ik een verhaaltje vertellen waarin ik de grote boeman was:


Op een dag besloot ik om met m'n hond naar zee te gaan om te gaan wandelen. Ik spring in m'n auto en rij op het gemak naar de kust. Daar aangekomen blijkt er nergens nog parkeerplaats te zijn dus rij ik noodgedwongen in zo'n overdekte garage waar je naar boven moet rijden ipv naar beneden. Kom ik daar het hoekje om om de volgende helling te nemen en wat zien mijn ogen? Een auto die halverwege de helling staat te klungelen en stilvalt. Het duurt nogal lang dus begin ik mezelf wat nerveus te maken op die ezel die daar halverwege die helling staat te klooien als een beginner terwijl m'n hond op is van de zenuwen van de lange rit naar zee en hoognodig moet pissen.


De reactie van de kluns: hij geeft mij de vinger :flipoff: . Nu kan ik wel wat verdragen maar toen kreeg ik het zo'n beetje op m'n zenuwen. Ik stap uit m'n auto en ga de lul uitschelden dat hij een lammeling is en vertel hem dat hij niet mag stilstaan in het midden van een helling en dit doe ik met luide stem en in niet mis te verstane bewoordingen en wat zie ik als ik eens rondkijk in z'n auto? Z'n wijf naast hem en op de achterbank een nest kinderen die mij met doodsangst in de ogen aanstaren:eek2: . Het valt mij ook op dat ik hier niet met een autochtoon te maken heb, nee het is duidelijk een Marrokaan of zo. Dat maakt mij echter niets uit dus besluit ik dat ik hem alles duidelijk gemaakt heb en ik stap terug in m'n auto.


Ik verwacht dat het probleem nu snel van de baan zal zijn en dat ik snel met m'n hond naar het strand kan gaan om er een verfrissende, kalmerende wandeling te maken maar dat is buiten de kluns gerekend die z'n rijbewijs in Zimbabwe gekocht heeft voor 20 cent. Hij laat zich achteruit lopen zodat het tot een botsing komt, stapt uit zijn auto en begint met een zelfvoldane blik op zijn gezicht de politie te bellen. Dit is teveel van het goede voor mijn temperament en ik schiet in een kolére en begin die lul uit te schelden voor rotte vis temeer omdat mijn hond zich reeds ontlast heeft in mijn geliefde auto en de stank niet meer te harden is.


Ik besluit dan toch maar te kalmeren en te wachten op de politie en begin al een verhaal te bedenken om mezelf hier uit te redden. Simpel: ik vertel gewoon de waarheid, enkel mijn verbale agressie zal ik "een ietsje anders voorstellen."


Een agent op een motor nadert de parking en ik slaag erin om hem als eerte te spreken en vertel hem wat er gebeurt is. De man besluit om er niet teveel poeha rond te maken, er zijn geen slachtoffers en er is bijna geen materiële schade maar de overtreder besluit dat hij dit niet zomaar over z'n kant kan laten gaan dus begint hij mij daar ervan te beschuldigen dat ik zijn onschuldige kindertjes zou bedreigd hebben. Nu laat ik het niet aan mijn hart komen en zeg ik niets, ik wil immers zo snel mogelijk weg en wil hem geen gelijk geven door uit te vliegen. De agent deelt blijkbaar m'n mening en begint het Europees aanrijdingsformulier in te vullen. De Marrokaan weet echter van geen wijken en als er handtekeningen moeten worden gezet gaat hij te ver: hij zegt dat ik gezegd zou hebben dat ik z'n kinderen ging vermoorden en dat hij wil dat de agent een PV gaat opmaken mbt verkeersagressie.

Ik zeg tegen hem: luister eens hier mannetje, ik heb connecties en als jij hier niet snel dit formulier tekent dan zal ik die eens aanspreken!!! Niet zo slim van mij natuurlijk want ik was vergeten dat de agent er nog bijstaat. Die blijkt niet zo opgezet met mijn uitspraken. Nee, hij lijkt zelfs boos te zijn, heel boos. Hij verscheurt het formulier en roept: nu ga jij mee naar het commissariaat en gaan we er wel een zaak van maken!! Mijn tegenspeler die inmiddels mijn vijand geworden is lacht in z'n vuistje :p



Bij het commisariaat aangekomen besterft mijn hond het bijna van de zenuwen. Hij heeft nu ook al de grote boodschap gedaan in m'n auto en beeft over z'n ganse lijf. Je moet weten dat mijn hond vroeger mishandelt geweest is en daardoor voor de rest van zijn leven een trauma meedraagt.


Op het burau aangekomen besluit ik om het slim te spelen. Ik ga het verhaal zo vertellen dat ik het slachtoffer ben en ook zal ik slijmen bij de agent zodat hij het verslag in mijn voordeel opstelt. Natuurlijk komt hij weer af met enkele akkefietjes die ik in het verleden heb uitgespookt die zogezegd in mijn nadeel zouden spelen. Ik veeg zijn argumenten echter van tafel door te zeggen "daar heb ik niets over te verklaren" Ik leg een verklaring af die hierop neerkomt: ik wilde met mijn hond gaan wandelen en in de parking had de man opzettelijk tegen mijn auto gereden omdat ik claxoneerde en iets riep naar hem. Nee, ik was niet uitgestapt.



De verklaring van de andere heb ik nooit gelezen het dossier werd geseponeerd (zonder gevolg geklasseerd) wegens "te onbelangrijk."


Ga nu niet racistisch doen over mijn verhaal omdat er een Marrokaan bij betrokken was. Mocht hij een raszuivere Belg zijn geweest dan had ik juist hetzelfde gereageerd.

Dit verhaal is reeds vele jaren geleden gebeurt. Inmiddels ben ik een meer verfijnde verkeersagressor geworden. Meer verhalen volgen later, nu is het jullie beurt.
:D klote hé , had je beter die marro ff een paar verdiepjes laten zien en dan relax andere parking zoeken ....
 
Vervelende is altijd dat degene die je uitdagen dat alleen vanuit hun koekblik durven.
Sta je naast ze weten ze niet hoe snel ze weg moeten komen.
Een keer iemand zelfs door rood om weg te komen.
Een keer iemand verstijfd van schrik met alle deuren op slot.
Een keer iemand die er met hoge snelheid rechts er van door ging met gevaar voor het overige verkeer.
Ik heb altijd zoiets van:als je interessant wil gaan doen kom dan ook uit je auto?
 
Ik heb het halen van mijn rijbewijs heel bewust nog enkele jaren uitgesteld, ik rijd mezelf echt de eerste week dood...
 
Ik doe niks stouts, ik heb een rijinstructeur naast me :D
 
Ik kan alleen het verhaal van D.D begrijpen dat je zwaar agressief van wordt.
 
Laatste akkefietje:
Ik sta te wachten op een parkeerplaats met de achteruitrij lichten aan, ik wilde hem achteruit de parkeerplaats opdraaien. Ik sta te wachten totdat het bejaarde echtpaar ein-de-lijk is weggreden als er achter mij een auto stopt. Het bejaarde echtpaar rijdt weg en de auto achter mij drukt ‘m zo de parkeer plaats op. Ze moeten me gezien hebben want ze stonden 2 meter achter me. Maargoed, om een lang verhaal kort te maken, die mensen heb ik even opgevoed. De eerstvolgende keer als ze weer een parkeerplaats willen afpakken denken ze aan mij, dat weet ik zeker :D
 
Lauw zei:
Laatste akkefietje:
Ik sta te wachten op een parkeerplaats met de achteruitrij lichten aan, ik wilde hem achteruit de parkeerplaats opdraaien. Ik sta te wachten totdat het bejaarde echtpaar ein-de-lijk is weggreden als er achter mij een auto stopt. Het bejaarde echtpaar rijdt weg en de auto achter mij drukt ‘m zo de parkeer plaats op. Ze moeten me gezien hebben want ze stonden 2 meter achter me. Maargoed, om een lang verhaal kort te maken, die mensen heb ik even opgevoed. De eerstvolgende keer als ze weer een parkeerplaats willen afpakken denken ze aan mij, dat weet ik zeker :D
Heb je de parkeerplaats wel gekregen of moest je op zoek naar een andere?
 
Het leek me niet verstandig om ze op te voeden als mijn auto er bij staat i.v.m kenteken.
Het klinkt trouwen stoerder als dat het in werkelijkheid was hoor, maar de details houd ik liever voor mezelf (dit is een openbaar board en je weet maar nooit wie er meeleest) . Het was eigenlijk een domme actie van me want ik had mezelf aardig in de nesten kunnen werken als er politie langs was gereden, maar spijt heb ik niet, een stel asocialen kregen een koekje van eigen deeg. Het doet me goed als ik nare mensen een hele nare avond bezorg. :D
 
D.D. zei:
picture this...

je rijd lekker op de snelweg op de linkerbaan met een gangetje van 130 en haalt wat vrachtwagens in... zit er in één keer een Corsa op je bumper te duwen... alsof ik ergens heen kon met een kolonne vrachtwagens naast me... enigszins toch wat geirriteerd geef ik gas bij en manoevreer naar rechts om dan toch maar de Corsa de ruimte te geven... maar ik gaf klaarblijkelijk teveel gas, want de Corsa werd in mijn binnenspiegel kleiner en kleiner...

totdat ik weer naar links ga om wat vrachtwagens in te halen stuit op een auto voor me die wat minder hard rijdt.. en de Corsa nadert wederom en begint weer te bumperkleven en lichtsignalen te geven...

Mijn bloed begon al iets meer te koken... Ik geef weer gas bij en rijdt de Corsa wederom kwijt.. maar dezelfde situatie herhaalt zich (gebeurt vaker op de a1 's ochtends) nog een keer..

NU IS HET GENOEG...

Ik laat mezelf terugvallen tot ik naast die Corsa rijdt, haal de zonnebril van mijn hoofd en kijk zwaar geirriteerd naar binnen en wijs naar de volgende parkeerplaats en nodig hem uit om daar even bij te praten...

Krijg ik non-verbaal excuses en hij laat zich terugvallen .... nooit meer gezien!
dat soort gasten tref ik regelmatig op de nederlandse autobaan........

mijn antwoord is OF licht mijn rempedaal aantikken ( uitwijken in een vangrail of in een vrachtwagen is voor een bumperklever geen mogelijkheid, dus gaan ze op de rem staan.......:D , OF ik schakel 2 tandjes terug ( naar mijn derde) en zie met het versnellen van mijn scheurbak, het autootje achter me steeds kleiner worden: bij snelle aso bumperklevers blijf ik al rechts rijden, ik gebruik mijn spiegels wel goed!!)

120,130,140,.150,..160,...170,....180, en dan weer terug laten zakken; voordat je het weet rij je 50 te HARD;)


ps: zie je een mooie blauwe daewoo leganza van begin 2000 met lichtmetalen sportvelgjes , meestal op de A12/A50/A1 in Nederland ( en er zit een vriendelijke brildragende man achter het stuur), zwaai of toeter maar!!:D

mijn top is 206, ik heb ABS, en als ik haast heb dan heb ik ook HAAST:eek:
 
Ik ben dan wel te jong nog om in een auto te rijden, maar heb wel op de FIETS terug van school wat beleefd. :cool:

Na een lange hoofdpijn veroorzakende dag was ik eindelijk uit, ik pakte snel mijn 'stations' geleende fiets, en fiets weg met een vriend van me. Eenmaal net onderweg, komen een paar patser Billie's op hun afgeraffelde scootertjes (2 scooters)naast ons rijden, en beginnen te schelden en te kloten.

Later, gaan ze voor ons rijden, en vol in de rem, zodat wij er zowat bovenop knallen, en daar gaan ze weer'jah wat houd je nou, grote bek jonge'?! '

Ik denk ik zeg niets,ookal had ik het al helemaal gehad, vanaf het punt toen ik uit school kwam.

Eindelijk, we kwamen richting het punt dat hun eindpunt zou worden! Bij ons in de stad is een knoepes groot kruispunt, en ze rijden nog steeds naast ons, je raadt em al, ik had het zo gehad dat ik de rechter bestuurder snoeihard een trap op zn kop gaf, en ze vielen allebei met hun ecto-body midden op het kruispunt :DDe andere scooter stopte ging terug naar zn vriend, en daarna nooit meer last van gehad ;) My revenge was sweet :D
 
waar een sportschool training al niet goed voor is!!:D ;)
 
Mooie verhalen jongens :roflol:
 
Back
Naar boven