AndroidHealthClinic

Post hier jouw gemeten IGF waardes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tren verhoogt je IGF waardes niet, juist het tegenovergestelde ( volgens US boards iig ), net als Nolva en AI's. Overigens schijnt dat gek genoeg niks af te doen aan de werking van je HGH.
 
dit klopt igf zou omhoog moeten gaan door de aas

mischien is je batch klote man

Ga daar wel vanuit. Batch 1 goed, batch 2 niet.
Fake was het niet (code werkte iig. met online validatie van het lab zelf). En zowel het merk als de supplier werden door meerdere ervaren gebruikers als betrouwbaar aangekaart.

Maargoed, miss dat een batch stuk is gegaan onderweg. Draai nog een maand door, wacht volgende uitslag even af en maak dan wel verdere keuzes.
 
Zit zelf op 2iu van de ene merk en 2iu van de andere merk ik heb mijn igf nog niet laten meten dat komt nog wel. Maar heb er wel vertrouwen in.
 
Tren verhoogt je IGF waardes niet, juist het tegenovergestelde ( volgens US boards iig ), net als Nolva en AI's. Overigens schijnt dat gek genoeg niks af te doen aan de werking van je HGH.

Hmm oké, heeft de hoogte van de IGF waardes nog impact op het hyperplasie proces?
Of kan deze altijd plaatsvinden als je HGH gebruikt, ongeacht je nou op 38 nmol / L igf zit of 50 of 80, etc??
 
hgh wordt omgezet naar igf, maar het nadeel is dat je igf waarde door meerdere factoren bepaald wordt dan alleen hgh dus je kunt niet precies zeggen hoeveel iu je zet.

wel is een lage igf waarde volgens mij altijd een teken van minder hgh
 
hgh wordt omgezet naar igf, maar het nadeel is dat je igf waarde door meerdere factoren bepaald wordt dan alleen hgh dus je kunt niet precies zeggen hoeveel iu je zet.

wel is een lage igf waarde volgens mij altijd een teken van minder hgh

Y, snap dat meerdere factoren een rol spelen. Het zou alleen wel cumulatief hoger moeten uitvallen tot een bepaald moment.
En over het algemeen wordt de opbouwperiode voor IGF op 3 maanden gezet.
Dus ik hoopte ook rond de 80 nmol uit te komen zoals TallandSmall heeft meegemaakt.

Maarja, weer even aan maand doorprikken en hopen dat ik nu weer een goede batch heb.
 
al opnieuw bloedgeprikt?

ben eigelijk ook wel benieuwd hoe snel igf waardes zakken bij het stoppen van hgh of bij een slechte batch.


las las inderdaad artikel van iemand waarbij zijn igf waardes lager waren tijdens blasten heel raar kon het niet goed begrijpen.

beste zou zoizo zijn om het te meten als je off bleef of cruise
 
al opnieuw bloedgeprikt?

ben eigelijk ook wel benieuwd hoe snel igf waardes zakken bij het stoppen van hgh of bij een slechte batch.


las las inderdaad artikel van iemand waarbij zijn igf waardes lager waren tijdens blasten heel raar kon het niet goed begrijpen.

beste zou zoizo zijn om het te meten als je off bleef of cruise

Zit nu sinds iets minder dan 2 weken op een ander merk HgH.
Dus zet het nog even een maand door en eind november laat ik dan wel opnieuw de IGF waardes meten ter vergelijking.
Kan best zijn dat bepaalde roids het ondrukken, kan alleen weinig vinden over welke waardes dan wel of niet goed zijn om te hebben.
Helaas erg weinig over bekend.
 
Tren verhoogt je IGF waardes niet, juist het tegenovergestelde ( volgens US boards iig ), net als Nolva en AI's. Overigens schijnt dat gek genoeg niks af te doen aan de werking van je HGH.

?? Ben ik benieuwd naar die posts, want ik lees overal dat tren igf verhoogd.
 
En igf waarden hoeven niet altijd wat te zeggen over de kwaliteit vd gh. Het is maar net hoe je lever het omzet naar igf. De een is er gevoeliger voor dan de ander.
Wil je compleet beeld, dan zul je igf en gh moeten testen.
 
KaLe maar het is wel zo dat als je hoge igf levels hebt laten meten dat je er vrijwel zeker van bent dat je goede hgh hebt. Als je alleen een serumtest doet en die scoort hoog dan zegt het niet zo veel.
 
?? Ben ik benieuwd naar die posts, want ik lees overal dat tren igf verhoogd.

Na 1 maand HGH gebruik zat ik op 52 nmol / L.
Nadat mijn kuur begon en tren actief in het systeem zat daalde deze naar 34 nmol / L.

Ga nu weer off periode in en ga over 8 weken nog een keer prikken.
Kijken of hij vervolgens weer piekt naar een hoger niveau.

Gebruikte tijdens mijn kuur wel test / tren en mast. Dus kan alsnog niet per se uitsluiten of de tren de IGF deed onderdrukken of dat het door een ander middel kwam.
 
Nadeel is dat je meerdere batchen hgh gebruikt dus je gaat nooit weten of het de tren is of een slechte batch, al hoort er wel een redelijk constante kwaliteit verkocht te worden
 
Even een off topic vraag: men geeft vaak aan als er HGH doseringen worden gehanteerd van 8 i.u.+ dat sides zoals het CTS snel optreden.
Is het niet gewoon een idee om bij elke nieuwe batch de eerste 2 / 3 dagen 10 i.u. te zetten, kijken of dit effect optreedt en dan weer te verlagen naar de gebruikelijke 3 / 5 / 6 i.u. (maar net wat je voorheen deed).
Heb ook vaak genoeg gelezen dat CPS gelijk wegtrekt nadat doseringen weer worden verlaagd.

Iemand die het toevallig op deze uitprobeert?
 
Even een off topic vraag: men geeft vaak aan als er HGH doseringen worden gehanteerd van 8 i.u.+ dat sides zoals het CTS snel optreden.
Is het niet gewoon een idee om bij elke nieuwe batch de eerste 2 / 3 dagen 10 i.u. te zetten, kijken of dit effect optreedt en dan weer te verlagen naar de gebruikelijke 3 / 5 / 6 i.u. (maar net wat je voorheen deed).
Heb ook vaak genoeg gelezen dat CPS gelijk wegtrekt nadat doseringen weer worden verlaagd.

Iemand die het toevallig op deze uitprobeert?

Er zijn peptides die ook de side effect van hgh nabootsen dus als je wilt kun je het beste igf laten checken door middel van bloedtest
 
Er zijn peptides die ook de side effect van hgh nabootsen dus als je wilt kun je het beste igf laten checken door middel van bloedtest

Ja dat is in het verleden gebeurd, maar ik heb maar een meting na 1 maand OFF zijn. Hierna gebruikte ik weer AAS en hierbij daalden dus de IGF waardes.
Vervolgens las ik op internet dat IGF waardes vaker onderdrukt worden in de blast maar dat de HGH alsnog wel zijn werk uitvoert..

Nu ben ik bijna OFF en ga ik uiteraard opnieuw prikken over 4 en (/of) 8 weken om te kijken hoe hoog de IGF uitvalt in mijn off periode.
Had het alleen fijner gevonden al was er nu even een snellere manier om het te achterhalen (bijv. dus 3 dagen hoog doseren om de sides te ervaren).
 
Gewoon een goede bron zoeken met constant goede kwaliteit
 
Ja dat is in het verleden gebeurd, maar ik heb maar een meting na 1 maand OFF zijn. Hierna gebruikte ik weer AAS en hierbij daalden dus de IGF waardes.
Vervolgens las ik op internet dat IGF waardes vaker onderdrukt worden in de blast maar dat de HGH alsnog wel zijn werk uitvoert..

Nu ben ik bijna OFF en ga ik uiteraard opnieuw prikken over 4 en (/of) 8 weken om te kijken hoe hoog de IGF uitvalt in mijn off periode.
Had het alleen fijner gevonden al was er nu even een snellere manier om het te achterhalen (bijv. dus 3 dagen hoog doseren om de sides te ervaren).


Ben je nu off alles of nolva/clomid

Deze verlagen igf ook
 
Ben je nu off alles of nolva/clomid

Deze verlagen igf ook

Laatste week sust nu, dan 2 weken off en dan 2 weken Clomid. Heb HCG meegerund (2x 500 i.u. / week) dus denk niet dat langer nodig is voor nakuur.
Daarna week of 4 tot 8 echt off en dan laat ik weer bloedprikken voor mijn IGF waardes.
 
Back
Naar boven