MuscleMeat

Post hier jouw gemeten IGF waardes

Bezoekers in dit topic

IGF-1 is ook de enige manier om echt een goed beeld te krijgen, je dient hiervoor wel een baseline te hebben en meerdere malen te prikken. Bij de een gaat de stijging van IGF-1 sneller dan bij de ander op dezelfde dosering/merk.

Overigens zou de spiegel boekdelen moeten spreken na een maand of 3-4 bij gewoon redelijk tot goed gedoseerde GH. Dus ik snap de paniek en het gezeur rondom GH nooit zo, als je het een te dure gok vind ten opzichte van de mogelijke baten, dan moet je er gewoon niet aan beginnen.
 
Probleem met een serum test is dat het van verschillende factoren afhankelijk is hoe hoog je scoort.

2 jaar geleden ofzo heb ik uitslagen gepost van mijn serum test van een UG merk en van Pfizer (die was 1000% real). Ik scoorde met Pfizer circa 16ugl. Nou dat word hier als slecht beoordeeld terwijl het nota bene apotheek HGH is.

Dat het van verschillende factoren afhankelijk is, dat is precies wat ik zeg.
Daarom moet je alleen je eigen tests onderling vergelijken en zelfde tijdstip op de dag en tijd na HGH inject nemen om serum te laten afnemen. En ook dezelfde plaats injecteren. Buikvet is weer anders dan rugvet vermoedelijk, daar zit wat meer en vindt wellicht zijn weg moeilijker naar de bloedbaan. Spier gaat het natuurlijk weer veel sneller, dus het klopt dat er altijd variatie zit in opnamesnelheid.

Mijn HG serumtest kwam inderdaad OOK op 'slechts' 14 uit.
Prima, want de UG die ik getest heb kwam op krap 12 uit.
Dat geeft mij het idee dat UG op ongeveer 80% van HG dosering zit.

Maar het klopt, het is niet heel exact.
Als je nog andere factoren weet die de opname beïnvloeden, dan degene die ik hierboven noem, laat het weten.

Heb je naast Pfizer nog andere (UG) merk(en) getest?
Kwamen die wel heel hoog uit en heb je zelfde tijdstip op de dag, injectieplaats en tijd tussen inject en serumafname genomen?
Als je dat constant heb gehouden en veel hogere waardes voor serum GH had op een ander merk, vind ik dat zeker interessante kennis. Het zou beteken dat serumwaarden GH inderdaad niet goed vergelijkbaar zijn bij dezelfde persoon. Zou niet weten hoe dat kan.
 
Back
Naar boven