MuscleMeat

Post hier jouw gemeten IGF waardes

Bezoekers in dit topic

Nieuwe meting gedaan in OFF periode. Resultaat was:

upload_2019-2-11_11-57-39.png


nzt250ml Pleister Col_inc Stronglife


Dus IGF waardes lijken tijdens kuurperiodes lager uit te vallen.
Maar denk dat ik met 50+ IGF waardes voor een UG merk op 5 i.u. ED wel tevreden moet zijn?

Of zijn jullie van mening dat je op 5 i.u. dosering makkelijk op 70+ IGF kan komen?
 
Nieuwe meting gedaan in OFF periode. Resultaat was:

56,8 nmol / L
Bekijk bijlage 440886

nzt250ml Pleister Col_inc Stronglife


Dus IGF waardes lijken tijdens kuurperiodes lager uit te vallen.
Maar denk dat ik met 50+ IGF waardes voor een UG merk op 5 i.u. ED wel tevreden moet zijn?

Of zijn jullie van mening dat je op 5 i.u. dosering makkelijk op 70+ IGF kan komen?
 
Ik scoorde op 4iu 59,6 dus die 5iu is ongedoseerd zou ong 70 moeten zijn.
 
Maar het is niet slecht ofzo
 
Ik scoorde op 4iu 59,6 dus die 5iu is ongedoseerd zou ong 70 moeten zijn.

Vind ik nu nog lastig te zeggen omdat er ook meer factoren meespelen dan alleen de HGH.
Zelf had ik 54 IGF na 1 maand op 5 i.u. namelijk.

(3 dagen voor de bloedafname miste ik wel 2 dagen HGH injecties ivm. weekendje weg toentertijd, weet niet in hoeverre dit de IGF meting heeft beïnvloed..)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vind de waarde niet super hoog voor 5 iu inderdaad.

Denk dat deze zeker hoger moet kunnen maar het zal ook persoonsgebonden zijn.

Als 2 personen beide 5iu zetten zullen deze toch een andere igf waarde hebben dus het blijft lastig te zeggen.

Je hgh is in ieder geval real en redelijk gedoseerd
 
Vind de waarde niet super hoog voor 5 iu inderdaad.

Denk dat deze zeker hoger moet kunnen maar het zal ook persoonsgebonden zijn.

Als 2 personen beide 5iu zetten zullen deze toch een andere igf waarde hebben dus het blijft lastig te zeggen.

Je hgh is in ieder geval real en redelijk gedoseerd

True
 
Zijn igf klopt voor de merk die hij neemt dus geen probleem 8,89 per vial inhoud
 
Kun je erg tevreden mee zijn inderdaad!
 
Je hgh is best wel ondergedoseerd. Zou zelf echt niet tevreden zijn met zon resultaat
 
Kun je erg tevreden mee zijn inderdaad!

Je hgh is best wel ondergedoseerd. Zou zelf echt niet tevreden zijn met zon resultaat

:bang: meningen verschillen. Maar het is iig goed om te zien dat de IGF aanzienlijk verhoogd is tov. de vorige keer.
Maar zoals jullie zien is de referentiewaarde van mijn leeftijd 15.0 - 46.1

Dus de ene persoon kan 20 als IGF level hebben terwijl de ander al op 40 zit.
Als beide personen dezelfde HGH (en dezelfde hoeveelheid) zouden gaan injecten behoud je waarschijnlijk ook een groot verschil.
Waardoor de een op bijv. 50 eindigt en de ander alweer op 70. Dus misschien moeten we hier niet 100% op blindstaren.

Blijft een lastige kwestie. Anyway, mocht ik in de toekomst weer bloed laten prikken dan zal ik ook die uitslagen weer posten.
 
Je kunt niet zomaar zeggen dat dit slecht is afgaand op alleen deze score. Daarvoor zou je onder dezelfde omstandigheden meerdere merken moeten proberen, het liefst ook een echte HG HGH proberen en ook nog es je baseline hebben. Er staan zat testresultaten op het web van mensen die op de ene HG HGH een stuk minder scoren dan op de andere. Is ook maar net hoe je lichaam het verwerkt.
 
Is toch wel duur hoor. 4-5 IU per dag en dan een score van rond de 50 nmol/l. Deze waarden red je ook wel met MK677 Ibutamoren. Veel goedkoper :-)
 
Ik ga binnekort ook m'n gh testen. Gezien igf testen beïnvloedt kunnen worden door te blasten/ on zijn (ben momenteel een blast aan het doen), zijn er testen die niet beïnvloed worden bv serum gh en dan een 'juister' beeld kunnen geven?

Hoe komt het eigenlijk dat igf scores lager uitvallen tijdens je on bent?
 
Een hoge serumtest hoeft niet te betekenen dat je echt hgh hebt, zou ook een andere peptide kunnen zijn. Daarom test ik zelf liever op igf. Of stuur een vial op naar janoshik, kost 250 maar weet je het wel zeker. Als je daarna ook meteen 10 kitjes van dezelfde batch koopt valt het qua prijs per kit wel mee en heb je meer zekerheid.

Of gewoon het merk vinden die al jaren constant goede kwaliteit heeft zonder slechte batches, ja die bestaan!
 
Als een serumtest GH hoog is door een peptide, wat boeit het dan wat je gezet hebt?
Hoge GH is hoge GH.
Snap de redenatie niet dat dat niet goed zou zijn.
Overigens zorgen de peptides die ik ken die GH verhogen, voor flushing en/of honger en dat merk je. HGH merk je niets van.

GH meten is enigszins nuttig als je de metingen allemaal zelf doet, vast tijd na prikken neemt (zowel op de dag als tijd tussen zetten en prik voor meting) en een HG test opdat je een ijkpunt hebt.
Je kunt ook alleen UG testen en meerdere merken, maar je weet dan niet of het tegenover echte GH goed is, alleen welke van de UG merken wellicht beter gedoseerd is.

Duurt langer voor IGF verhoogd is naar men zegt. Je zou kunnen prikken voor je begint, en na verloop van tijd checken wat er verandert. Je weet dan natuurlijk nog niets over de kwaliteit ten opzichte van HG.

Ik zou niet weten hoe je met IGF binnen afzienbare tijd en redelijk prijs kunt zeggen 'mijn UG merk zit op 80% van HG'.
Dat lukt naar mijn mening wel als je een GH serumtest doet.

Maar het is maar wat je wil weten.
Als je gewoon wil weten of iets verhoogd is, kun je ook gewoon kijken of je boven referentie uitkomt. Maar het zal dan altijd wringen of het genoeg verhoogd is voor de behoorlijk prijs die je er voor betaald hebt.

Daarbij, dit is een 'kijk mijn IGF waardes hoog zijn' onderwerp.
Het gaat er hier om dat je hoge waardes neerzet (ongeacht of je überhaupt wat meet) en dan wacht op privéberichten met vraag welk merk het is en wat je prijs is...
Toch? :rolleyes:

Het is sowieso frappant dat dit onderwerp recent toegestaan is.
Ik meende dat labuitslagen niet geplaatst mogen worden. In een onderwerp met zelfde strekking als dit bericht, werd mijn labuitslag in elk geval verwijderd :o
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Als een serumtest GH hoog is door een peptide, wat boeit het dan wat je gezet hebt?
Hoge GH is hoge GH.
Snap de redenatie niet dat dat niet goed zou zijn.
Volgens mij heb je je verkeerd ingelezen over de serum test. Een hoge uitslag bij je serum test betekent niet dat je hoge GH waardes hebt.
 
Volgens mij heb je je verkeerd ingelezen over de serum test. Een hoge uitslag bij je serum test betekent niet dat je hoge GH waardes hebt.

Wat zijn GH waardes dan in de optiek van jou (en wellicht andere mensen)?
Kan best zijn dat ik termen net anders in het hoofd heb zitten.
Ik probeer wel de gebruikelijk termen te gebruiken, juist omdat er nogal snel verwarring kan ontstaan.

Ik ken alleen de serumtest GH, waarbij gemeten wordt hoeveel GH er in het bloed zit op het moment van prikken.

Ik ken ken andere 'GH waardes' en wat die weergeven.

Enlighten me!
 
Als een serumtest GH hoog is door een peptide, wat boeit het dan wat je gezet hebt?
Hoge GH is hoge GH.
Snap de redenatie niet dat dat niet goed zou zijn.
Overigens zorgen de peptides die ik ken die GH verhogen, voor flushing en/of honger en dat merk je. HGH merk je niets van.

GH meten is enigszins nuttig als je de metingen allemaal zelf doet, vast tijd na prikken neemt (zowel op de dag als tijd tussen zetten en prik voor meting) en een HG test opdat je een ijkpunt hebt.
Je kunt ook alleen UG testen en meerdere merken, maar je weet dan niet of het tegenover echte GH goed is, alleen welke van de UG merken wellicht beter gedoseerd is.

Duurt langer voor IGF verhoogd is naar men zegt. Je zou kunnen prikken voor je begint, en na verloop van tijd checken wat er verandert. Je weet dan natuurlijk nog niets over de kwaliteit ten opzichte van HG.

Ik zou niet weten hoe je met IGF binnen afzienbare tijd en redelijk prijs kunt zeggen 'mijn UG merk zit op 80% van HG'.
Dat lukt naar mijn mening wel als je een GH serumtest doet.

Maar het is maar wat je wil weten.
Als je gewoon wil weten of iets verhoogd is, kun je ook gewoon kijken of je boven referentie uitkomt. Maar het zal dan altijd wringen of het genoeg verhoogd is voor de behoorlijk prijs die je er voor betaald hebt.

Daarbij, dit is een 'kijk mijn IGF waardes hoog zijn' onderwerp.
Het gaat er hier om dat je hoge waardes neerzet (ongeacht of je überhaupt wat meet) en dan wacht op privéberichten met vraag welk merk het is en wat je prijs is...
Toch? :rolleyes:

Het is sowieso frappant dat dit onderwerp recent toegestaan is.
Ik meende dat labuitslagen niet geplaatst mogen worden. In een onderwerp met zelfde strekking als dit bericht, werd mijn labuitslag in elk geval verwijderd :o
Nou de test zou eigenlijk zijn om te kijken indien het verhoogt is (is het legit?) en hoeveel het verhoogt (als dat het geval is). Vergelijken met een HG gh zal helaas niet mogelijk zijn maar dat hoeft voor mij niet.

Verder ben ik geen dealer en verdien er geen fluit mee met dat hier te posten, sterker nog het kost me geld:roflol:
Maar ik snap je punt wel hoor. Anderzijds vind ik dit wel een interessant topic zeker gezien Jan Verbeek meerdere tests doet en bijvoorbeeld kan concluderen dat blasten zijn waarden verlaagd, wist ik helemaal niet en ik merk anderen ook niet
 
Probleem met een serum test is dat het van verschillende factoren afhankelijk is hoe hoog je scoort.

2 jaar geleden ofzo heb ik uitslagen gepost van mijn serum test van een UG merk en van Pfizer (die was 1000% real). Ik scoorde met Pfizer circa 16ugl. Nou dat word hier als slecht beoordeeld terwijl het nota bene apotheek HGH is.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven