AndroidHealthClinic

Post hier (lekkere) MRP's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

-Ma3stro-

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.370
Waardering
11
Omdat ze toch erg makkelijk zijn :)

Stukje copy paste

The "best" MRP and weight gainer are the ones you make yourself. My favorite home made MRP goes like this: two scoops whey isolate, one cup water, half cup of favorite juice, handful of frozen strawberries, 5 grams glutamine, and one tablespoon of flax oil or Udo's Choice oil, blended in the old blender. This MRP has approximately 370 calories, 36 grams of protein, 23 grams of carbs, and 15 grams of fat (or 40% calories from protein, 24% calories from carbs, and 36% calories as fat), making it a high protein, moderate fat, low carb MRP.
 
Ik maak ze zelf, lekker en voedzaam.

Dit gaat erin:

1 liter halfvolle melk
3 bananen
2 scheppen whey
1 lepel lijnzaadolie
1 grote schep ijs (aardbei, chocolade naar smaak)

Goed fijnmixen en dan koelkast in :banana: :lick:
 
Ik ken iemand en die doet er van die dunne slagroom in, is dat nou wel of geen goed idee?
 
Re: Ik maak ze zelf, lekker en voedzaam.

Originally posted by admin
Dit gaat erin:

1 liter halfvolle melk
3 bananen
2 scheppen whey
1 lepel lijnzaadolie
1 grote schep ijs (aardbei, chocolade naar smaak)

Goed fijnmixen en dan koelkast in :banana: :lick:

De koelkast in!? Eet je hem niet op dan ??? :D
 
Originally posted by -PEOPLES-
Ik ken iemand en die doet er van die dunne slagroom in, is dat nou wel of geen goed idee?

Ja, dat schijnt Arnold ook gedaan te hebben...kweet niet of het nou echt een goed idee is...
 
Originally posted by Robin


Ja, dat schijnt Arnold ook gedaan te hebben...kweet niet of het nou echt een goed idee is...
Doe ik ook met de magere kwark om aan de vereiste hoeveelheid vet te komen (25 gram per maaltijd).
 
Re: Re: Ik maak ze zelf, lekker en voedzaam.

Originally posted by Robin


De koelkast in!? Eet je hem niet op dan ??? :D

Nee ik drink hem op..maar genoeg geant****ed voor vandaag :D
 
Ik neem 's ochtend altijd (gemixed in blender):

1. 0.25 ml magere melk
2. 2 eieren (alleen eiwit)
3. 2 Eetlepels Honing
4. 5 Eetlepels Brinta
5. 1 eetlepel Lijnzaadolie
6. 2 bananen

en dan een losse whey shake
 
gewoon EAS myoplex :D. Simpel en lekker







groeten
 
Eh, wat is MRP?

Ja, ik weet dus nog steeds niet wat dat is..

Vanochtend trouwens voor het eerst een weischudje gemaakt, gewoon 40 gram weipoeder (30 g eiwit) opgelost in water.. lekker hoor. Ik vraag me af of ze geen suiker hebben toegevoegd, het was zo zoet: smaak vanille-ijs.
 
Meal Replacement Powder

maar ondertussen staat mrp voor alles wat een normale maaltijd vervangt
 
Originally posted by Esperantisto

Doe ik ook met de magere kwark om aan de vereiste hoeveelheid vet te komen (25 gram per maaltijd).
Ja, maar jij bent dan ook aan het ketoen, dan is verzadigd vet niet zo'n issue (al is onverzadigd natuurlijk altijd het beste)
 
Re: Eh, wat is MRP?

Originally posted by Esperantisto
Ik vraag me af of ze geen suiker hebben toegevoegd, het was zo zoet: smaak vanille-ijs.
Zoetstof en smaakstof doen wonderen :D
 
Originally posted by wateengedoe2

Ja, maar jij bent dan ook aan het ketoen, dan is verzadigd vet niet zo'n issue (al is onverzadigd natuurlijk altijd het beste)
het gaat eigenlijk niet precies om die 25 gr per maaltijd aan vetten maar om 1.5 x het aantal kcal uit vetten dan uit eiwitten en evt andere bronnen van kcal.
als je ook 257/4= ong. 70 gram aan eiwitten neemt zul je merken dat ketose niet zo diep of zelfs niet zal gaan.
 
gewoon eas myoplex...toch niet f*cking duur zeker, goed, maar duuuuur!
 
Originally posted by robrecht10
gewoon eas myoplex...toch niet f*cking duur zeker, goed, maar duuuuur!

Ligt het aan mij als ik het niet begrijp????Wat is het nou eigenlijk duur of niet duur?
 
Back
Naar boven