MuscleMeat

Post hier mooie naturel haalbare fysieken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Born Twitchy

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jan 2010
Berichten
3.159
Waardering
274
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Op DBB worden veel mooie/grote fysieken bestempeld als 'niet naturel haalbaar' dus vroeg ik me af wat er allemaal WEL naturel haalbaar is.
 
Dit is naturel wel haalbaar denk ik:

2hi8nq8.png
 
Dit is ook wel naturel haalbaar:
2wf2uyx.jpg
 
meer dan dit is niet te doen
true-natural-bodybuilder-front-big.jpg
 
True naturel :roflol:!!!
 
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de fysiek van 3XL :)
 
Zit jij mn schatje nu af te zeiken :mad:
 
ik vind het mooie vrouwen topic veel leuker :(
 
skinnie is wel een van de sickste naturals
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laat Mister10 eerst maar eens 4 hele procenten zakken en wat vasculariteit tegen het licht houden alvorens hij het antwoord is op dit wekelijks terugkerende topic.

G-men in de Mac na z'n wedstrijd is een prima antwoord op dit topic.
 
Marky, jij mag me begeleiden, want deze fysiek is voor mij te hoog gegrepen.

sbopvr.jpg
 
Dit is waarschijnlijk as good as it gets natural. Echt ****ing nice!
 
Het hangt ook af van met wat je kan beginnen natuurlijk. Je hebt types die een aangeboren massa hebben waar een ecto na 10 jaar training nog niet bij in de buurt komt. Genen zijn enorm belangrijk. Best mogelijk dat iemand met een flinke aangeboren massa na een jaar training en daarvan 3 maanden cut er flink groot uitziet, en iedereen hem verdenkt van AAS gebruik.
 
+1
 
Kost 10 jaar trainen, proper eten en rusten en pas na je biologische volwassenheid rond je 20ste, dus rond je 28ste/30ste. En dan nog ben je als natural maar heel klein ten opzichte van Olympia deelnemers die hetzelfde gedaan hebben enkel met als verschil roids.
 
mensen met een fysiek als g-men kuren 99 van de 100 keer...zou hij die 1 op de 100 zijn?
 
Back
Naar boven