AndroidHealthClinic

Post hier mooie naturel haalbare fysieken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja dat wel, aangezien het voor sommigen een streeffysiek is (buff) en het naturel haalbaar is.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een van hen zal vast en zeker naturel zijn:gay:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
leuk dat je je nieuwe sokken laat zien
maar maak dan een eigen topic

deze gaat over naturel fysieken
 
Geen idee of dit naturel is (vond het wel zo) maar denk dat dit niveau nog wel naturel te halen is:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
...
 
Laatst bewerkt:
hoe kom je daar nou bij jij schele ezel @ born twitchy.
1: het is niet dezelfde gozer. Die jij post is Markus Ruhl
2: die ene foto is de hardste photoshop ooit ezel
 
Art atwood.

150885124_399caba895.jpg
 
hoe kom je daar nou bij jij schele ezel @ born twitchy.
1: het is niet dezelfde gozer. Die jij post is Markus Ruhl
2: die ene foto is de hardste photoshop ooit ezel
doe rustig man...
 
leuk dat je je nieuwe sokken laat zien
maar maak dan een eigen topic

deze gaat over naturel fysieken

Hmm, deze sokken zijn een reactie op 'just look at the package', waarme duidelijk bedoeld werd dat je met kuren niet zo'n volle poseerslip zou hebben omwille van je gekrompen ballen. Dat was dus op te lossen met dikke wollen sokken in dat broekje te proppen... Goede grap vond ik zelf, jammer dat je'm miste.

Ps: Is trouwens een monster photoshop.
 
mooie vrouwen topic is beter;)
 
Hmm, deze sokken zijn een reactie op 'just look at the package', waarme duidelijk bedoeld werd dat je met kuren niet zo'n volle poseerslip zou hebben omwille van je gekrompen ballen. Dat was dus op te lossen met dikke wollen sokken in dat broekje te proppen... Goede grap vond ik zelf, jammer dat je'm miste.

Ps: Is trouwens een monster photoshop.
sarcasm is a bitch....
wel mooi dat er mensen happen...maar thnx voor je uitleg want die had ik echt nog totaal niet door:rolleyes:
 
Cutten is voor wie geen supergenen heeft inderdaad erg zwaar (zeker als je naar die papierdunne huid toe wil) en het vet verliezen duurt véél langer dan het er weer bij krijgen. 3 maanden heeft het me gekost om (naturel) van 12% naar 6% te gaan. In de 2-3 weken na de cut ging ik weer naar 13%. En denk maar niet van 'ach ik kan mezelf wel beheersen om niet meteen zoveel vet te winnen'. Dat gaat vanzelf zodra je weer in goeimodus gaat. Zelfs een schoon bulkschema kan niet voorkomen dat je lichaam weer reserves gaat opbouwen zodra er genoeg energie beschikbaar is.

Dus inderdaad denk nooit dat je heel het jaar droog kan staan en tegelijk kan groeien. Dat is een utopie. Misschien met een lading spuiten en pillen, maar nooit als naturel. Ja, zij die genetisch bevoordeeld zijn zullen er aardig droog kunnen bijlopen tijdens de bulk. Maar dat is een klein % van de BB.

Ben het dus 100% eens met Mister10: hou dat cutten voor als je een fotoshoot of wedstrijd gepland hebt.

In 3 maand van 12% naar 6%? Hoe heb je dan gecut Big-T?

Zou in 2 maand van 12-13% ( zie pics) naar 8-9% willen gaan, haalbaar of moet ik meer tijd uitrekken?

Bijvoorbeeld Keto doen , maar aangezien het 3 weken duurt om in ketose te gaan zou ik dus 3 weken eerder moeten starten?
 
In 3 maand van 12% naar 6%? Hoe heb je dan gecut Big-T?

Zou in 2 maand van 12-13% ( zie pics) naar 8-9% willen gaan, haalbaar of moet ik meer tijd uitrekken?

Bijvoorbeeld Keto doen , maar aangezien het 3 weken duurt om in ketose te gaan zou ik dus 3 weken eerder moeten starten?
Dat ligt echt helemaal aan je genen... Als het je eerste cut is gewoon ff afwachten hoelang het gaat duren.
Ik heb van mezelf een vetpercentage van onder de 10%, het kost voor mij juist ontzettend veel moeite om aan te komen. Ik denk dat het voor mij ook wel goed te doen is yearround een laag vetpercentage vast te houden. Als je van jezelf een trage stofwisseling hebt en makkelijk vet opslaat moet je er gewoon meer tijd voor uittrekken.

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Dit is trouwens voor mij de laatste keer dat ik echt ga bulken, ik wil er niet de ene helft van het jaar super bijlopen en de andere helft als een opgeblazen vetzak.
 
Back
Naar boven