AndroidHealthClinic

Post hier mooie naturel haalbare fysieken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit is trouwens voor mij de laatste keer dat ik echt ga bulken, ik wil er niet de ene helft van het jaar super bijlopen en de andere helft als een opgeblazen vetzak.

Vind jouw fysiek van zomer 2009 wel vet :)!
 
Dat ligt echt helemaal aan je genen... Als het je eerste cut is gewoon ff afwachten hoelang het gaat duren.
Ik heb van mezelf een vetpercentage van onder de 10%, het kost voor mij juist ontzettend veel moeite om aan te komen. Ik denk dat het voor mij ook wel goed te doen is yearround een laag vetpercentage vast te houden. Als je van jezelf een trage stofwisseling hebt en makkelijk vet opslaat moet je er gewoon meer tijd voor uittrekken.

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Dit is trouwens voor mij de laatste keer dat ik echt ga bulken, ik wil er niet de ene helft van het jaar super bijlopen en de andere helft als een opgeblazen vetzak.


Kdenk persoonlijk dat het voor mij ook niet zo moeilijk is om lager te gaan in vp%. Ik merk dat ik nu altijd stabiel rond de 12% blijf en nog altijd redelijk droog ben in vergelijking met sommige trainingspartners. Terwijl ik nu gewoon naar de gym fiets en train.

En ik eet gewoon meer dan genoeg , speel zelfs veel vetten binnen etc en kom toch niet zoveel aan in vp%.

Maar ik twijfel gewoon om normaal te cutten of keto. Het lijkt me het makkelijkste normaal ( dus beetje boven onderhoud eten en dan gewoon genoeg cardio - wat overigens geen probleem is voor mij - om onder onderhoud te zitten ). Keto lijkt me moeilijk omdat ik dan nog obsessiever op mijn eten moet letten en ik woon nog niet alleen...

Njah opgeblazen vetzak , je moet niet overdrijven :P , je staat er nu ook bruut bij maar ik snap wel dat je terugwil naar die 8% :). Ik sta ook liever gewoon allround of een mooie 11-12-13% dan dat ik me te pletter bulk naar 16-17%.
 
Kdenk persoonlijk dat het voor mij ook niet zo moeilijk is om lager te gaan in vp%. Ik merk dat ik nu altijd stabiel rond de 12% blijf en nog altijd redelijk droog ben in vergelijking met sommige trainingspartners. Terwijl ik nu gewoon naar de gym fiets en train.

En ik eet gewoon meer dan genoeg , speel zelfs veel vetten binnen etc en kom toch niet zoveel aan in vp%.

Maar ik twijfel gewoon om normaal te cutten of keto. Het lijkt me het makkelijkste normaal ( dus beetje boven onderhoud eten en dan gewoon genoeg cardio - wat overigens geen probleem is voor mij - om onder onderhoud te zitten ). Keto lijkt me moeilijk omdat ik dan nog obsessiever op mijn eten moet letten en ik woon nog niet alleen...

Njah opgeblazen vetzak , je moet niet overdrijven :P , je staat er nu ook bruut bij maar ik snap wel dat je terugwil naar die 8% :). Ik sta ook liever gewoon allround of een mooie 11-12-13% dan dat ik me te pletter bulk naar 16-17%.
Ik zou sowieso eerst een paar weken normaal gaan cutten. Niet iedereen hoeft heel laag in de koolhydraten te gaan om goed droog te staan. Met wat geluk behoor je tot die groep. Voordeel van carbs blijven eten in de cut is dat je niet opeens 5 kilo vocht bijkomt als je weer 'normaal' gaat eten na de tijd
 
JR5-main_Full.jpg


Goed haalbaar lijkt mij
 
Ik ben altijd een fan geweest van:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Das wel goed haalbaar

Nouja voor een bodybuilder niet zo interessant denk ik, maar op kracht is het wel nice.
 
Kdenk persoonlijk dat het voor mij ook niet zo moeilijk is om lager te gaan in vp%. Ik merk dat ik nu altijd stabiel rond de 12% blijf en nog altijd redelijk droog ben in vergelijking met sommige trainingspartners. Terwijl ik nu gewoon naar de gym fiets en train.

En ik eet gewoon meer dan genoeg , speel zelfs veel vetten binnen etc en kom toch niet zoveel aan in vp%.

Maar ik twijfel gewoon om normaal te cutten of keto. Het lijkt me het makkelijkste normaal ( dus beetje boven onderhoud eten en dan gewoon genoeg cardio - wat overigens geen probleem is voor mij - om onder onderhoud te zitten ). Keto lijkt me moeilijk omdat ik dan nog obsessiever op mijn eten moet letten en ik woon nog niet alleen...

Njah opgeblazen vetzak , je moet niet overdrijven :P , je staat er nu ook bruut bij maar ik snap wel dat je terugwil naar die 8% :). Ik sta ook liever gewoon allround of een mooie 11-12-13% dan dat ik me te pletter bulk naar 16-17%.
Als ik jou was zou ik geen ketodieet volgen hoor. Besef maar goed dat bier etc in het weekend dan uitgesloten word :p Of wil je in de cut zowiezo een perdiode alcoholloos doorbrengen?
 
DBB heeft duizende leden, waarvan vele naturel.
Niemand die hier maar op lijkt, de meeste die kuren lijken er niet eens op

Dat zegt iets over het niveau van DBB niet of dat natural niet te halen valt, ik denk dat dat zeker wel natural te halen valt.
 
DBB heeft duizende leden, waarvan vele naturel.
Niemand die hier maar op lijkt, de meeste die kuren lijken er niet eens op
Jammer want ik vind dit prachtig (maar wil naturel blijven :p )

Zie nu dat hij idd wel erg droog is :D
 
DBB heeft duizende leden, waarvan vele naturel.
Niemand die hier maar op lijkt, de meeste die kuren lijken er niet eens op

+1 sommige moeten de hoop echt een keer opgeven
 
Dat zegt iets over het niveau van DBB niet of dat natural niet te halen valt, ik denk dat dat zeker wel natural te halen valt.
Wat ik van jou gezien heb is dit voor jou qua massa misschien wel haalbaar maar ook zo droog?
 
Wat ik van jou gezien heb is dit voor jou qua massa misschien wel haalbaar maar ook zo droog?

Nee, ik ben ook lang, op het podium zou ik eruit zien als een sprietje en zou al super trots zijn als ik met een heleboel kuren er zo uit zou zien op het podium. Veel gasten die er op het podium dun uit zien zijn irl veeel indrukwekkender, iedereen eigenlijk. Maarja eigenlijk wil ik niet echt oordelen over wat wel of niet haalbaar is natural want
- moeilijk om de grootte te schatten van personen op een foto
- ik blijf toch niet natural
Ik weet wel zeker dat je er een indrukwekkend en mooi fysiek kan bouwen natural.
 
Nee, ik ben ook lang, op het podium zou ik eruit zien als een sprietje en zou al super trots zijn als ik met een heleboel kuren er zo uit zou zien op het podium. Veel gasten die er op het podium dun uit zien zijn irl veeel indrukwekkender, iedereen eigenlijk. Maarja eigenlijk wil ik niet echt oordelen over wat wel of niet haalbaar is natural want
- moeilijk om de grootte te schatten van personen op een foto
- ik blijf toch niet natural
Ik weet wel zeker dat je er een indrukwekkend en mooi fysiek kan bouwen natural.
Filmpjes en real life t.o.v. foto's is idd een flink verschil heb ik nu al gezien, zeker als je er iemand met een 'normaal' postuur naast ziet.

Vetgedrukte verwachtte ik van jou wel eigenlijk...
 
Als ik jou was zou ik geen ketodieet volgen hoor. Besef maar goed dat bier etc in het weekend dan uitgesloten word :p Of wil je in de cut zowiezo een perdiode alcoholloos doorbrengen?

Ja wil echt wel serieus cutten, bier wordt dus weggelaten , maar ik denk dat je dan geen cola etc ook meer mag drinken...

Ga het gewoon proberen met een gewone cut , als het slecht uitdraait doe ik de volgende x keto :)
 
b-Markus-R-hl-some-of--4bd3b53fde1e.jpg


mooiste naturel ooit denk ik..
of greg valentino, die kan er ook wat van!
 
Hij gebruikt Whey, niet natural dus :(

WHEY?! R U SERIOUS?!
Welke whey precies? Ik hoorde dat die van XXL-nutrition gebruikt word door de "Die - Hard addicts" .. het schijnt je erg agressief te maken hoorde ik.. !!!???
Had ik niet van hem verwacht..

duitsers..:rolleyes:
 
Het hangt ook af van met wat je kan beginnen natuurlijk. Je hebt types die een aangeboren massa hebben waar een ecto na 10 jaar training nog niet bij in de buurt komt. Genen zijn enorm belangrijk. Best mogelijk dat iemand met een flinke aangeboren massa na een jaar training en daarvan 3 maanden cut er flink groot uitziet, en iedereen hem verdenkt van AAS gebruik.

Dit.

2 voorbeelden uit mijn omgeving

nr 1) Roemeen, bankte op 14-15 jarige leeftijd 100kg (1RM) in 4VWO (dus iets van 15-16) bankte hij 130kg bij een gewicht van 90kg bij 1m74 en een laag % (sixpack zichtbaar).

nr2) The genetic freak. Met 17 jaar 2.05m bij 120kg (schat 14% bf). Echt een huge ass monster die kerel. At redelijk (10 bammetjes per dag op school), trainde 2x in de week in dienst van zijn main sport, maar bankte toch gewoon 10 x 120.

Deze twee jongens hebben gewoon brutaal harde genen, en zelfs met slechte voeding/training (bij nr2 dan) nog buffer en bruter dan menig DBBer na jaren dedication.
 
Dit.

nr2) The genetic freak. Met 17 jaar 2.05m bij 120kg (schat 14% bf). Echt een huge ass monster die kerel. At redelijk (10 bammetjes per dag op school), trainde 2x in de week in dienst van zijn main sport, maar bankte toch gewoon 10 x 120.

Kwam deze Pipo toevallig uit Spijk? Zou wel toevallig zijn natuurlijk, maar ik ken ook een kerel van 2.03 m, die zo rond zijn 18e 120 op reps knalde.
 
Back
Naar boven