MuscleMeat

Post je avond ''snack''

Bezoekers in dit topic

Tijdstippen zijn niet zo heel relevant :P Ik moet wel zeggen dat ik een stuk meer kcal's nodig heb dan jij, aangezien ik tegen de 3700/4000 aanzit op het moment.

je zou zeggen voor het slapen gaan zo min mogelijk koolhydraten weg te werken?
3700/4000 is zeker een stuk meer, ik eet rond de 2551 per dag en nog is het niet clean genoeg naar mijn zin haha!
 
Tijdstippen zijn niet zo heel relevant :P Ik moet wel zeggen dat ik een stuk meer kcal's nodig heb dan jij, aangezien ik tegen de 3700/4000 aanzit op het moment.

Jij weegt 31 kilo meer, logisch dus dat je meer nodig bent ;)
 
Pinda's of noten mix.. iets in die trend..
 
ik heb 900 kcal na de training (rond 23:00 uur)
met kwark, turke yoghurt, all bran Fruit 'n fibre, noten en fruit
 
Op trainingsdagen neem ik na 't trainen (20:30) een volledige maaltijd (meestal rijst met vlees/vis/kip en groenten) en voor 't slapen rond 22:30 no een shake/kwark met noten. Op rustdagen neem ik meestal rond dat tijdstip een bak brinta/havermout met bosvruchten, whey/caseine en pindakaas/noten, of tonijn (in tomatensaus) met volkoren crackers en nog wat noten.
 
Op trainingsdagen neem ik na 't trainen (20:30) een volledige maaltijd (meestal rijst met vlees/vis/kip en groenten) en voor 't slapen rond 22:30 no een shake/kwark met noten. Op rustdagen neem ik meestal rond dat tijdstip een bak brinta/havermout met bosvruchten, whey/caseine en pindakaas/noten, of tonijn (in tomatensaus) met volkoren crackers en nog wat noten.


Klinkt zeer goed, de brinta/ havermout moet ik ook maar eens proberen!
op de hoeveel kcal zit jij dan wel niet dagelijks?
 
Klinkt zeer goed, de brinta/ havermout moet ik ook maar eens proberen!
op de hoeveel kcal zit jij dan wel niet dagelijks?
Sinds vandaag op 2600 (7e week cut). Die avondmaaltijd valt op zich wel mee qua grootte. Afgelopen 2 weken toen ik nog op 2700kcal zat bestonden die brinta/havermout maaltijden uit 50/60 gram havermout/brinta, 75 gram bosvruchten, 15 gram pindakaas en 40 gram whey/caseine combo. Goed voor zo'n 450/500kcal (ca 14v, 40k, 45e). Wanneer ik weer ga bulken wordt die maaltijd groter omdat ik dan wat meer te besteden heb :)
 
Ik eet mijn laatste maal om 6u30 uur 's avonds, daarna eet ik niet meer, een avondsnack zit er dus niet in.
 
Back
Naar boven