MuscleMeat

Post je "Black-Friday" deals V3

Bezoekers in dit topic

Van €699 voor €339.

Vriend van me heeft deze en isnzeer tevreden. Ik ga em zo ook halen.
 
Van €699 voor €339.

Vriend van me heeft deze en isnzeer tevreden. Ik ga em zo ook halen.
Ja zo’n ding is echt ideaal, had het niet verwacht. Wat een zooi je eigenlijk op de vloer hebt.
 
Jij moet niet teveel noten op je zang hebben, Gremlin. Je kan Big Foot nabouwen met wat er uit jou komt.
 
Jij moet niet teveel noten op je zang hebben, Gremlin. Je kan Big Foot nabouwen met wat er uit jou komt.
Ik was gewoon blij, eindelijk iemand in wie ik mij herken. Je weet 't wel weer te verpesten hé 💔
 
Wil je zeggen dat ik lelijk ben of zo?
 
Iemand ervaring met:

- verzwaringsdeken
- wake-up light
 
Iemand ervaring met:

- verzwaringsdeken
- wake-up light
Misschien heeft BB_ hem al geprobeerd?
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ben ook wel tevreden over de wake up light. Voelt veel natuurlijker daarmee wakker worden dan wakker schrikken van een traditionele wekker.
 
Wakeup light is wel echt fijn vind ik. Maar ik kom in de zomer sowieso veel makkelijker mijn bed uit, heb dan meer energie enz. Reageer daar gewoon ster op, denk ik
Ben ook wel tevreden over de wake up light. Voelt veel natuurlijker daarmee wakker worden dan wakker schrikken van een traditionele wekker.
Welke hebben jullie? Zie dat Braun, Phillips en Lumie goed uit de test komen.
 
Welke hebben jullie? Zie dat Braun, Phillips en Lumie goed uit de test komen.
Ik heb een Phillips, maar kan mij niet voorstellen dat er veel verschil tussen zit. Is gewoon een lamp die langzaam aan gaat toch. :p

Edit: oja die van mij gaat naar verloop van tijd ook fluitende vogeltjes afspelen als het licht al maximaal is en ik hem niet uitzet.
 
Welke hebben jullie? Zie dat Braun, Phillips en Lumie goed uit de test komen.
Ik heb een goedkoop klungelding van de Action. Ooit gehaald onder het mom: als het wat is dan haal ik wel een betere. Maar deze bevalt prima :o
 
Oja nog een leuke toevoeging over die fuitende vogeltjes. Ik wist niet dat dat apparaat die functie had.
Was een keer ruim voor de wekker wakker en vergat hem uit te zetten.
Vanuit mijn woonkamer hoorde ik ineens een vogel fluiten, en dacht wat klinkt dat dichtbij die vogel. Alsof ze in mijn slaapkamer zitten. Raam zet ik 's ochtends open dus het had gekund dat er eentje per ongeluk naar binnengevlogen was.
Heb serieus een minuut of twee in mijn slaapkamer lopen zoeken naar een verdwaalde vogel voordat ik er achter kwam dat het mijn wekker was. :roflol:
 
Wake-up light komt eraan.

Verzwaringsdekens zijn alsnog vrij prijzig, helemaal omdat ik de zwaarste versie nodig heb (10% van je lichaamsgewicht). Even over na denken nog.

Zijn er verder nog tips om beter te slapen en vroeg m'n bed uit te komen?
 
Goede oordopjes of slaapmasker als je regelmatig wakker wordt van geluid of licht? Of gordijnen die goed verduisteren. Dat vond ik een goede investering. Slaapkamer is echt rete donker (wel gevaarlijks als je 's nachts moet pissen).
 
Back
Naar boven