Fitness Seller

Post je huisdieren topic

Bezoekers in dit topic

De lauwwste

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2009
Berichten
5.872
Waardering
164
Ik zag dat deze vorige gelijkaardige topics al meer dan een jaar oud zijn dus open even een nieuwe.
Er zijn ondertussen weeral een hoop nieuwe leden bij en ik heb net wat leuke foto's gemaakt van me kat :p

naam : Figaro
Leeftijd : 12
Ras : Heilige Birmaal Red Point

2rzoupj.jpg

2cegk7b.jpg

dcesck.jpg
 
Haha nice action pics :D

Zal eens kijken of ik straks nog wat pics kan maken.
 
Ik zag dat deze vorige gelijkaardige topics al meer dan een jaar oud zijn dus open even een nieuwe.
Er zijn ondertussen weeral een hoop nieuwe leden bij en ik heb net wat leuke foto's gemaakt van me kat :p

naam : Figaro
Leeftijd : 12
Ras : Heilige Birmaal Red Point

Stoer beest. Ziet er een stuk actiever uit dan de mijne.

Haarbal 1:

5kplzm.jpg


Nummer 2 (levensgevaarlijk in de zeldzame gevallen dat ie wakker is)

mm06o.jpg
 
@Shivo: mooie beesten! Hebben ze ook veel last van klitten!?


Dis mijn trouwe haarbal:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

25qgp00.jpg
 
Leuke perzen allemaal, denk dat ze allemaal wel snel neigen tot klitten.
 
@Shivo: mooie beesten! Hebben ze ook veel last van klitten!?


Dis mijn trouwe haarbal:

http://i20.tinypic.com/1zgss2v.jpg

http://i20.tinypic.com/25qgp00.jpg

Vooral de eerste barst steeds van de klitten. je kan hem kammen en klitvrij maken en een paar uur later kan je weer overnieuw beginnen!! Veel te pluizig! Die tweede is een stuk onderhoudsvriendelijker :cool:

Jij hebt trouwens ook een mooi beest zeg! zo te zien ook van dat pluizige haar. Hoe houd jij hem klitvrij?
 
ik heb pas 3 nieuwe honden , zal er straks eens wat foto's van nemen , nu zijn ze aan het slapen ...
 
Vooral de eerste barst steeds van de klitten. je kan hem kammen en klitvrij maken en een paar uur later kan je weer overnieuw beginnen!! Veel te pluizig! Die tweede is een stuk onderhoudsvriendelijker :cool:

Jij hebt trouwens ook een mooi beest zeg! zo te zien ook van dat pluizige haar. Hoe houd jij hem klitvrij?

Thanks!

Nah, klitvrij houden is bij mijne ook niet mogelijk helaas, ondanks dat ik 'm elke dag kam (wat ie vaak amper toelaat). Vooral op z'n buik is het echt een brok van klitten.. Als het echt teveel wordt ga ik naar de dierenarts en die scheert 'm dan helemaal kaal. Heeft ie nu al één keer gehad en dan lijkt het net een poedel. :D Heb je dat ook al eens gedaan!?
 
Thanks!

Nah, klitvrij houden is bij mijne ook niet mogelijk helaas, ondanks dat ik 'm elke dag kam (wat ie vaak amper toelaat). Vooral op z'n buik is het echt een brok van klitten.. Als het echt teveel wordt ga ik naar de dierenarts en die scheert 'm dan helemaal kaal. Heeft ie nu al één keer gehad en dan lijkt het net een poedel. :D Heb je dat ook al eens gedaan!?

Nog niet maar wel al overwogen...
 
Ik heb een Kat en een hond.

Kat:
Naam: (Vale)Tino
Leeftijd: 2
Ras: Huis, tuin en keuken kat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hond:
Naam: Patser
Leeftijd: 12
Ras: Duitse herder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Deze heeft mijn moeder:

Billie
Britse korthaar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Rocco
Britse korthaar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


En deze had mijn broer maar is helaas terug gegaan:

Mr. Slave
Naakte smeerkees

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Stoer beest. Ziet er een stuk actiever uit dan de mijne.

Haarbal 1:

5kplzm.jpg


Nummer 2 (levensgevaarlijk in de zeldzame gevallen dat ie wakker is)

mm06o.jpg

Die 2de is echt cool. Hij lijkt op die kat uit deze film :

cats_vs_dogs-454x485.jpg

hilarische kat imo :P
 
Ik zag dat deze vorige gelijkaardige topics al meer dan een jaar oud zijn dus open even een nieuwe.
Er zijn ondertussen weeral een hoop nieuwe leden bij en ik heb net wat leuke foto's gemaakt van me kat :p

naam : Figaro
Leeftijd : 12
Ras : Heilige Birmaal Red Point

2rzoupj.jpg

2cegk7b.jpg

dcesck.jpg

Nice pics:cool:
 
Kheb mijn katten helaas een jaar geleden weg moeten brengen i.v.m. verhuizen en omstandigheden :S. De enige katten die ik nu nog zie zijn die van me broer en zijn chick.

Het zijn 2 broertjes, Luna en Zawa

3184946917_9195005076.jpg


3199639552_fddafb5fb4.jpg


3185795424_ecbd5f5f1c.jpg


3185796130_d10aebed8d.jpg


3184952653_09db5f2374.jpg


3138655927_eb1d7de0be.jpg

Katten zijn vette beestjes.
 
Ik had eerst trouwens 6 katten

Nog 2 andere heilige birmanen
2 Somali's
en 1 ragdoll

Waren allemaal katten op wedstrijdniveau jammergenoeg staan die foto's op vorige pc die kapot is.
Van Lisa de ragdoll heb ik nog wel een foto :

Achteraf weggedaan te hebben, zeker deze had ik beter bijgehouden.
Er waren er maar 3 van de 6 in de groep die niet met figaro overweg konden maar heb ze allemaal weggedaan.

sqgu2x.jpg

jrzcm0.jpg




edit :

Ben even aan het scannen van de 2 andere somali's heb ik ook nog foto's alleen de 2 heilige birmanen niet.

Amber

zjwcwm.jpg


& Nala

2v8ifwh.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie kat man :0
 
Back
Naar boven