XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (17 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 7, Gasten: 10)

TrickyTatsu

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 apr 2005
Waardering
85
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Op de bb.com fora zijn deze topics een groot succes en ik haal er zelf altijd veel inspiratie vandaan - dus laten we het hier ook een poging geven :) Post hier dus je meal pics met een korte omschrijving! Laat ik gelijk maar goed beginnen:

500 gram mager rundergehakt, gebakken met uitjes. Getopped met kidneybonen, verse sla+tomaat, wat zongedroogde tomaten en lowfat cheddar kaas (Linessa, bij de Lidl). Rustdag maaltijd.
IMG1879.jpg

2 gebakken eitjes met 150 gram schouderham, 200 gram cottage cheese met tomaat&augurk. Appel, ui komkommer ernaast. Rustdag maaltijd.
IMG1893.jpg

Subway inception na een training. Mijn soort humor; na de training eet ik regelmatig absurde maaltijden, dus een vriendin grapte ooit dat ik een sub-in-a-sub moest maken. Wat dit is, is een half turks brood belegd met 200 gram schouderham, zwarte bonen, ui, lowfat kaas en banaan - met daarbinnen een subway steak&cheese van de subway :p
IMG1901.jpg

Wat ik deed met de andere helft van het turkse brood de volgende dag na het trainen. Groot beest van gemaakt met mager gehakt, pasta, witte bonen, paprika en banaan (<3 fruit en vlees, haha!).
IMG1918.jpg

Tonijnsalade op werk
IMG1902.jpg

Proteïne sludge/junk bowl, iets wat ik vaak eet na een training. Vaak een hoop kwark/magere vla of yoghurt met wei, fruit en een hoop ontbijtgranen
IMG1895.jpg

Dürüm kip met daarnaast 3 eieren (+salsa!) en een cottage cheese op werk.
IMG1928.jpg

Mager gehakt, eieren, lowfat kaas, kikkerwten en wat extra groenten mee naar werk.
IMG1922.jpg

Weer een sludge bowl, maar hierbij had ik de yoghurt ingevroren. Zelfgemaakt ijs ftw! :D Het kleurrijke ding is een poptart die ik via een US import site heb besteld - ik wilde die dingen al een tijd proberen nadat ik ze zo vaak zag op de US bb fora!
IMG1967.jpg

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
Contest Winner x2
Lid geworden
27 apr 2012
Waardering
6.029
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
protein_shake.jpg

Cynthia

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 aug 2004
Waardering
513
... half turks brood belegd met 200 gram schouderham, zwarte bonen, ui, lowfat kaas en banaan - met daarbinnen een subway steak&cheese van de subway :p

...

Groot beest van gemaakt met mager gehakt, pasta, witte bonen, paprika en banaan (<3 fruit en vlees, haha!).
Gadverdamme zeg! Hoe kom je erop :D

Maar idd, gewoon je pics posten in het 'wat eet je nu' topic.

TrickyTatsu

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 apr 2005
Waardering
85
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
  • Topic Starter Topic Starter
Ahh ik wist van dat topic af, maar wilde in deze een "verplichting" ervan maken dat je een foodpic post :D

Oh, en de banaan bij dergelijke dingen - ik ben heel erg van de rare combinaties, hahaha!

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 dec 2008
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
haha epic pics , krijg er honger van ,

Haye

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 apr 2007
Waardering
18
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Gisteren gemaakt twee maaltijden per dag voor mee naar werk :)

Chicken Tonight en Spinazie a la creme met aardappelen en een rundergehaktbal:
21l7fcl.jpg

Ik heb trouwens gezocht naar Sludge Bowls (had er nog niet eerder van gehoord!) valt me op dat er veeeel zoetigheid in zit, is dat voor op refeed dagen o.i.d?

Laatst bewerkt:

Spaceman21

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
27 sep 2012
Waardering
43
Lengte
1m87
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Lekker :D, behalve de schouderham, **** das echt om te kotsen imo :'), heb dat ooit eens meegebracht en meteen in de vuilbak gesmeten.

maar7en8

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 jun 2012
Waardering
33
Lengte
1m80
ik vindt je maaltijden er maar smerig uitzien eigelijk:cool:

Krakatoa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mei 2010
Waardering
1.343
Lengte
1m92
Massa
92kg
lol mooie creaties.

Maar je doet 500 gram gehakt in de eerste maaltijd? en die eet je in een keer op? das bijna 100 gram eiwit man :roflol:

Strong nierpatiënt

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Waardering
1.964
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Holy shit man :D ziet er goed uit, al lijken je maaltijden me wel vrij groot? :D

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 21:52 ----------

Ahh ik wist van dat topic af, maar wilde in deze een "verplichting" ervan maken dat je een foodpic post :D

Oh, en de banaan bij dergelijke dingen - ik ben heel erg van de rare combinaties, hahaha!
Je kan er iets 'extra' van maken door erbij te zetten hoe je ze maakt? Soort recepten topic van jou?

Skyrock

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2010
Waardering
335
Lengte
1m84
Massa
89kg
Zoals al eerder gezegd, ik krijg er ook honger van Fuaaaark !

Mijn maaltijden zien er dan maar pauper uit hoor :sad:

tunana

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
3 apr 2012
Waardering
49
Lengte
1m95
Massa
107kg
Vetpercentage
16%
je eten ziet er gewoon nice uit.

opsich jammer dat ik egt alles eet, met als gevolg dat ik nooit veel aandacht aan koken besteed.

TrickyTatsu

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 apr 2005
Waardering
85
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Haha, mixed feelings zie ik hier :p

lol mooie creaties.

Maar je doet 500 gram gehakt in de eerste maaltijd? en die eet je in een keer op? das bijna 100 gram eiwit man :roflol:

Strong nierpatiënt
Ik doe zelf aan Intermittent Fasting, eet 2-3x op een dag - dus m'n maaltijden zijn in het algemeen vrij groot :)

Je kan er iets 'extra' van maken door erbij te zetten hoe je ze maakt? Soort recepten topic van jou?
Als iemand een recept wilt voor een specifieke meal hoor ik het graag :)

<3 voedsel creativity :D

Spaceman21

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
27 sep 2012
Waardering
43
Lengte
1m87
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
ik vindt je maaltijden er maar smerig uitzien eigelijk:cool:
Post dan wat pics van jouw maaltijden?

Ik vind het best nice, zijn ook serieus grote meals, zou lekker buff worden denk ik met dat voedingsschema :D.

TrickyTatsu

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 apr 2005
Waardering
85
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Ik heb trouwens gezocht naar Sludge Bowls (had er nog niet eerder van gehoord!) valt me op dat er veeeel zoetigheid in zit, is dat voor op refeed dagen o.i.d?
In het algemeen veel zoetigheid idd, IMO ideaal voor na een training. Je kan meerdere kanten op gaan, je kunt er een echte junkbowl van maken door bv snoepgoed, vla en kinder ontbijtgranen te gebruiken / of je kan de meer "healthy" tour nemen en volop magere kwark met wei, fruit en een bescheiden hoeveelheid ontbijtgranen nemen. Ik varieer graag tussen de twee :)

Wat ik ook geweldig vindt is bv 500 gram optimel vla + banaan invriezen, na training dat mengen met magere kwark + wei, dan daaraan fruit + cereals toevoegen. Giga schaal zo - geweldig!

Bovenaan