AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (2 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

Nu eerst ontbijten met een volkoren boterham met huttenkase banaan en kaneel, ik vind pindakaas banaan altijd een lekkere combi maar ja cut he ? daarna prutsen in de keuken
image.jpg
, heb chocolade cravings, eens kijken of we die gezonder kunnen oplossen met een courgette eiwitbaksel. Als het lekker is post ik het recept
image.jpg
 
Nu eerst ontbijten met een volkoren boterham met huttenkase banaan en kaneel, ik vind pindakaas banaan altijd een lekkere combi maar ja cut he ? daarna prutsen in de keukenBekijk bijlage 491737, heb chocolade cravings, eens kijken of we die gezonder kunnen oplossen met een courgette eiwitbaksel. Als het lekker is post ik het receptBekijk bijlage 491728

Ik zie waar dit recept naartoe gaat. Heb een sport gelijk recept gemaakt laatst, beviel mij goed!
 
Ik zal ze ook eens kopen dan. Wat peper en zout betreft, doe je dat bij vlees dat je zelf vacumeert ook pas na de sous vide bereiding?
Ligt aan het stukje vlees. Zout helpt mee om het vlees malser te maken door vet af te breken. Bij magere stukken zoals kogelbiefstuk zal het niet veel helpen dus doe ik het eigenlijk pas achteraf na het bakken. Ik zal volgende keer eens zout en peper strooien voor het vaccuumeren om te kijken of het veel verschil maakt.

Bij steaks en stukken met meer vet helpt het zout goed om vlees malser te maken.
 
Ligt aan het stukje vlees. Zout helpt mee om het vlees malser te maken door vet af te breken. Bij magere stukken zoals kogelbiefstuk zal het niet veel helpen dus doe ik het eigenlijk pas achteraf na het bakken. Ik zal volgende keer eens zout en peper strooien voor het vaccuumeren om te kijken of het veel verschil maakt.

Bij steaks en stukken met meer vet helpt het zout goed om vlees malser te maken.

Ik heb het idee, dat het zout door de lange garing ook iets het vlees in trekt en het vlees dus in zijn geheel wat lekkerder smaakt.
 
Voor de eiwitten hoef je het niet te doen. 8gram per reep
IMG_20200520_110242__01.jpg
. Smaak is niet verkeerd, maar zijn wat poederig. Zou ze geen 2e keer kopen.
 
Dat weet ik morgenvroeg. Dan ga ik er mee ontbijten. Ik laat hem een nachtje in de koelkast staan voor meer smaak.
 
Testoordeel is een 7
Goede chocolade smaak
Je ziet en proeft niks van de courgette
Maar de bovenste rand is een beetje droog.
Midden wel goed smeuig.
Ik pruts nog even verder met Bekijk bijlage 491836recept

Had ik het toch mis. Dacht dat je overnight courgette oats ging maken haha!
 
Back
Naar boven