AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (2 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

• Zit je nog in Bulgarije?
    Yes man

Maar voel me nog steeds beroerd dus hou het ff bij simpele dingen :(. Morgenochtend eindelijk naar de gym als ik me weer beter voel.

En anders zitten we overmorgen in Skopje. Appartement geboekt met gym, spa, alles erop en eraan. 3 daagjes daar beetje cultureel doen en dan weer naar Griekenland.

Yes man

Maar voel me nog steeds beroerd dus hou het ff bij simpele dingen :(. Morgenochtend eindelijk naar de gym als ik me weer beter voel.

En anders zitten we overmorgen in Skopje. Appartement geboekt met gym, spa, alles erop en eraan. 3 daagjes daar beetje cultureel doen en dan weer naar Griekenland.
    Skopje is wel aardig, ben er 1 dag geweest. Je bent er wel redelijk snel uitgekeken, het is een van de kleinere hoofdsteden van Europa. De bazaar (of hoe dat ook heet) is wel grappig en de oude vesting kun je bezoeken / een wandeling rondom maken.

Skopje is wel aardig, ben er 1 dag geweest. Je bent er wel redelijk snel uitgekeken, het is een van de kleinere hoofdsteden van Europa. De bazaar (of hoe dat ook heet) is wel grappig en de oude vesting kun je bezoeken / een wandeling rondom maken.
    We hebben er 2 daagjes voor. 1 dag shoppen in de malls, 1 dag die bazaar en pazaar doen. Idd die oude vesting enzo rondlopen en dag erna gaan we Schwarzeneggertje opzoeken.

Ben dol op dergelijk leedvermaak, hang m naast de peilingen van FVD en D66.
    Hou je wel een plekje ernaast over voor de foto's van Omzigt's imploderende partij?

Yes man

Haal hier morgen even een lekker burgertje. Goeie tent waar ik altijd wel even langs ga

Ik app je wel als ik beneden sta.

IMG_1009.jpeg

Courgette risotto met peterselie en kip

Back
    Naar boven