XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

• Van ESN heb ik alle smaken al gehad. (Ja oprecht alle 26 smaken).

Van morenutrition.de heb ik de meeste ook al gehad.

In 1 woord, dit spul is fantastisch. Smaakt 1000x beter dan flav drops. Weet niet waar je van houdt, maar ik kan je mijn top 5 geven als je wil?
    Persoonlijk hou ik meer van chocolade/mokka/caramel smaken dan van fruit smaken...
    Maar je top 5 is altijd welkom!

Ik zal jullie vanavond een uitgebreidere review geven Kloontje 2Stronk
    Top! Ben benieuwd.
    Ik heb nog best veel eiwitpoeder chocoladesmaak en cappuccino smaak. Zo vind ik ze niet echt heel lekker, dus die zou uk ook graag willen combineren met zo'n smaakje. Wil je ook in je review meenemen welke je daar het beste lijkt me lijkt te smaken?

Voor iedereen die een review wou:

Allereerst een kleine disclaimer, smaken verschillen😃. Zelf ben ik ook niet van de fruitsmaken, dus hier ook weinig ervaring mee....

Over het algemeen lust ik alle varianten wel, maar er springen er voor mij een paar uit.

-Wat fantastisch is van zowel het merk ESN als MORENUTRITION is dat de ze daadwerkelijk echt smaken naar de smaakbeschrijving. De smaak mango smaakt bijvoorbeeld ook echt naar mango.

- Wat het nog lekkerder maakt zijn de stukjes die erin zitten. Bij de vanilla choc chip zitten er bijv kleine stukje (ronde) koek en chocola in. Heerlijk door je kwark dus...

-Persoonlijk hou ik echt niet van flav drop. Vind dit snel chemisch smaken en het mist de stukjes die ik hierboven beschrijf.

-Ik zal je mijn aanbevelingen geven op basis van smaken die op dit moment van schrijven daadwerkelijk verkrijgbaar zijn. In het verleden zijn er wat limited editions die ik zeker boven de hieronder genoemde smaken rank (neem bijv een tiramisu etc.), maar die zijn nu niet meer verkrijgbaar.

-Laatse puntje: DIT IS NIET GESPONDERD. Haha.

Oke daar gaan we dan:

Plaats 1: ESN vanilla mocca. (Smaakt lichtelijk naar koffie, lichtelijk naar vanille. Erg zacht van smaak + chunks erin) Heerlijk voor de koffieliefhebbers.

Plaats 2: MORENUTRITION Vanilla choc chip. (Pluspunt zijn de stukjes koek/chips) Goede allrounder.

Plaats 3: ESN black/white cookie & Dark cookie crumble. (Smaken redelijk identiek, dit is echt voor de lovers van melkchocolade) beide hebben chunks

Plaats 4: ESN black/white vanille. (Beetje een combinatie van de smaken op plek 2 en 3)

Plaats 5: ESN white chocolate. (Smaakt zeker naar witte chocolade, zitten ook witte chips in. En het lijkt alsof hier meer chips in zitten dan andere smaken!)

Plaats 6: MORENUTRITION Salted caramel. (Gewoon lekker, caramel. Wel weinig chunks).

Over het algemeen vind ik de smaken bij ESN beter. Als je voor de eerste keer gaat bestellen, zou ik de dus aanrader om bij www.esn.nl te kopen. Mocht je nog benieuwd zijn naar een specifieke smaak review die niet in mijn top 5(6) staat. Stuur me maar een DM.

Van alle smaken die ik heb beschreven heb ik een foto toegevoegd.

Thank me later! 🫣

Bijlagen

• Screenshot_20231102_165653_Samsung Internet.jpg
      Screenshot_20231102_165653_Samsung Internet.jpg
      488,4 KB · Weergaven: 13
    • Screenshot_20231102_165626_Samsung Internet.jpg
      Screenshot_20231102_165626_Samsung Internet.jpg
      430 KB · Weergaven: 15
    • FlavnTasty_BlackandWhiteCookieSandwich_250g_720x.jpg
      FlavnTasty_BlackandWhiteCookieSandwich_250g_720x.jpg
      84,8 KB · Weergaven: 15
    • FlavnTasty_BlackandWhite_250g_3731ee65-0ec6-4b5b-b3d6-78a01f3f129f_720x.jpg
      FlavnTasty_BlackandWhite_250g_3731ee65-0ec6-4b5b-b3d6-78a01f3f129f_720x.jpg
      86,5 KB · Weergaven: 14
    • ESN_FlavnTasty__0000s_0008_flavntasty_dark_cookie_crumb_flavor_720x.jpg
      ESN_FlavnTasty__0000s_0008_flavntasty_dark_cookie_crumb_flavor_720x.jpg
      76,7 KB · Weergaven: 14
    • FnT_WhiteChocolate_720x.jpg
      FnT_WhiteChocolate_720x.jpg
      67,7 KB · Weergaven: 13
    • DesignerFlavorPowder_250g_VanillaMoccaFlavor_900x1200_shopbild_6f8bce71-3908-4f93-9e90-c585494...jpg
      DesignerFlavorPowder_250g_VanillaMoccaFlavor_900x1200_shopbild_6f8bce71-3908-4f93-9e90-c585494...jpg
      69,2 KB · Weergaven: 16

Allereerst een kleine disclaimer, smaken verschillen😃. Zelf ben ik ook niet van de fruitsmaken, dus hier ook weinig ervaring mee....

Over het algemeen lust ik alle varianten wel, maar er springen er voor mij een paar uit.

-Wat fantastisch is van zowel het merk ESN als MORENUTRITION is dat de ze daadwerkelijk echt smaken naar de smaakbeschrijving. De smaak mango smaakt bijvoorbeeld ook echt naar mango.

- Wat het nog lekkerder maakt zijn de stukjes die erin zitten. Bij de vanilla choc chip zitten er bijv kleine stukje (ronde) koek en chocola in. Heerlijk door je kwark dus...

-Persoonlijk hou ik echt niet van flav drop. Vind dit snel chemisch smaken en het mist de stukjes die ik hierboven beschrijf.

-Ik zal je mijn aanbevelingen geven op basis van smaken die op dit moment van schrijven daadwerkelijk verkrijgbaar zijn. In het verleden zijn er wat limited editions die ik zeker boven de hieronder genoemde smaken rank (neem bijv een tiramisu etc.), maar die zijn nu niet meer verkrijgbaar.

Oke daar gaan we dan:

Plaats 1: ESN vanilla mocca. (Smaakt lichtelijk naar koffie, lichtelijk naar vanille. Erg zacht van smaak + chunks erin) Heerlijk voor de koffieliefhebbers.

Plaats 2: MORENUTRITION Vanilla choc chip. (Pluspunt zijn de stukjes koek/chips) Goede allrounder.

Plaats 3: ESN black/white cookie & Dark cookie crumble. (Smaken redelijk identiek, dit is echt voor de lovers van melkchocolade) beide hebben chunks

Plaats 4: ESN black/white vanille. (Beetje een combinatie van de smaken op plek 2 en 3)

Plaats 5: ESN white chocolate. (Smaakt zeker naar witte chocolade, zitten ook witte chips in. En het lijkt alsof hier meer chips in zitten dan andere smaken!)

Plaats 6: MORENUTRITION Salted caramel. (Gewoon lekker, caramel. Wel weinig chunks).

Over het algemeen vind ik de smaken bij ESN beter. Als je voor de eerste keer gaat bestellen, zou ik de dus aanrader om bij www.esn.nl te kopen. Mocht je nog benieuwd zijn naar een specifieke smaak review die niet in mijn top 5(6) staat. Stuur me maar een DM.

Thank me later! 🫣
    Hoeveel gebruik je door de kwark?

Oke daar gaan we dan:

Thank me later! 🫣
    Super bedankt! Ik ga eens wat bij ESN bestellen

Back
    Naar boven