XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Welke pindakaas is het lekkerst?

• 100% van AH

• Calvé stukjes noot

• Calvé 'gewoon'

• Calvé smeuig

• anders..

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

B2E9767F-0DAE-4DFF-A0A7-1F20DA0EF9FB.jpg

Zit al een tijd in de cut en wat ik echt wel mis is de smaak van pinda-/satésaus. Ik weet dat pb2 te koop is, maar meestal heb ik niks anders nodig van de websites die pb2 aanbieden.
Heeft iemand een calorie-arm alternatief die wel in de buurt komt van pinda-/satésaus?

Zit al een tijd in de cut en wat ik echt wel mis is de smaak van pinda-/satésaus. Ik weet dat pb2 te koop is, maar meestal heb ik niks anders nodig van de websites die pb2 aanbieden.
Heeft iemand een calorie-arm alternatief die wel in de buurt komt van pinda-/satésaus?
Saté kip van Muscle Meat of Satésaus van XXL.

Je neemt evengoed vetten neem ik aan. Dan zou je een deel van je vetten kunnen vervangen door pinda- of satésaus.

Satésaus van XXL
Bedoel je die Hot saté zero saus? Ok ga eens kijken of ze die hier bij de jumbo hebben, ik kom niet gauw boven het minimumbedrag voor gratis verzending.

Saté kip van Muscle Meat
Dit is kip, ik ben vegetariër 😀

Klopt, ik kom nog wel enigzins aan m'n vetten dus vervangen voor satésaus, misschien ben ik iets te spastisch met m'n kcal, maar ik heb een budget van 1450 per dag, dus wil wel een beetje spaarzaam omgaan met m'n vetten uit sauzen.

Back
Naar boven