MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Welke pindakaas is het lekkerst?

• 100% van AH

• Calvé stukjes noot

• Calvé 'gewoon'

• Calvé smeuig

• anders..

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

• Bedoel je die Hot saté zero saus? Ok ga eens kijken of ze die hier bij de jumbo hebben, ik kom niet gauw boven het minimumbedrag voor gratis verzending.

Dit is kip, ik ben vegetariër 😀

Klopt, ik kom nog wel enigzins aan m'n vetten dus vervangen voor satésaus, misschien ben ik iets te spastisch met m'n kcal, maar ik heb een budget van 1450 per dag, dus wil wel een beetje spaarzaam omgaan met m'n vetten uit sauzen.
    Pindakaas kopen en zelf saus maken. Heb je de vetten én meteen de smaak

Zit al een tijd in de cut en wat ik echt wel mis is de smaak van pinda-/satésaus. Ik weet dat pb2 te koop is, maar meestal heb ik niks anders nodig van de websites die pb2 aanbieden.
    Heeft iemand een calorie-arm alternatief die wel in de buurt komt van pinda-/satésaus?
    Nou heb ik ooit voorbij zien komen dat iemand pindakaas mengt met zero teriyaki saus en schijnbaar komt dat ook heel eind overheen. Zero tariyaki heeft vrijwel geen kcal en dan kijk je net welke verhouding je voorkeur heeft voor de “sate” smaak uit de pindakaas.

Nou heb ik ooit voorbij zien komen dat iemand pindakaas mengt met zero teriyaki saus en schijnbaar komt dat ook heel eind overheen. Zero tariyaki heeft vrijwel geen kcal en dan kijk je net welke verhouding je voorkeur heeft voor de “sate” smaak uit de pindakaas.
    Thanks! Ga eens kijken bij de jumbo of ze de zero teriyaki hebben bij de jumbo

IMG_0647.jpeg

Zit al een tijd in de cut en wat ik echt wel mis is de smaak van pinda-/satésaus. Ik weet dat pb2 te koop is, maar meestal heb ik niks anders nodig van de websites die pb2 aanbieden.
    Heeft iemand een calorie-arm alternatief die wel in de buurt komt van pinda-/satésaus?
    Ik heb ergens op dit forum een recept gepost met PB2 voor satesaus. Moet je ff filteren

Ik heb ergens op dit forum een recept gepost met PB2 voor satesaus. Moet je ff filteren
    Recept 3: "Eiwitrijke Satesaus " <-- 64 Calorieen

Ingrediënten voor 2 porties:
    - 12g PB2 powder
    - 50ml halfvolle melk
    - 50g philledelphia light of zuivelspread
    - 15ml sojasaus OF ketjap light

Evt als extra topping gebakken uitjes of bosui.

Bereiding: alles bij elkaar in een pannetje en +- 6 minuten op laag vuur. Goed roeren! Zorg ervoor dat het niet gaat koken. Hoe langer je het op het vuur laat staan, des te dikker het zal worden.

Je kan er eventueel ook zoetstof aan toevoegen mocht je van zoete pindasaus houden. Echt een lekkere vervanger voor over een satestokje etc.

De PB2 powder is cruciaal! Kan je overal kopen (online) zoals B&F, Myprotein, Holland&Barret. Potje is redelijk duur, ik geloof 5-10 euro, maar je doet er echt een jaar mee!

Macro's per portie:
    64 kcal
    3.6 KH
    1.9 V
    7.7 EI

Enjoy :)Bekijk bijlage 535030
    Deze denk ik? Ziet er lekker uit!

Lees ik nou goed dat je PB2 bij H&B kan kopen? Het probleem is dus dat ik dat spul best wil kopen maar er dan verzendkosten bovenop komen aangezien ik vaak niet meer nodig heb... ga eens even op bezoek bij H&B, thanks weer!

Edit: misschien moet ik een keer lekker veel bestellen 😅

Lees ik nou goed dat je PB2 bij H&B kan kopen? Het probleem is dus dat ik dat spul best wil kopen maar er dan verzendkosten bovenop komen aangezien ik vaak niet meer nodig heb... ga eens even op bezoek bij H&B, thanks weer!

Ja die inderdaad, ik bestelde PB2 altijd bij b&f of myprotein dacht ik

v.a. E20,- is vzk vrij

Veel te dure Skyr vanuit delhaize (was gewoon geen kwark/skyr in onze plaatselijke lidl en aldi). Maar wel goed van smaak.

Bijlagen

1700482467281.png
    Back
    Naar boven