Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Mac chickens hebben de beste macros/kcal verhouding vd mac. Big tasty is het lekkerst, maar enorm hoog in vetten quarterpounder is makkelijkst qua kcal/verzadeging weg te eten.
Haal 2x pw mac donalds, 6 burgers 😂
He
20231220_152955.jpg
b echt al heel lang geen macdonalds op, lees maanden. Ik zit nu met kramp achter het stuur van de vettigheid🤡

Kijken of het toetje helpt☠️ en die espresso op de achtergrond is voor de innerlijke doorstroming.

• Wow
Waarderingen: K82
He
20231220_152955.jpg
b echt al heel lang geen macdonalds op, lees maanden. Ik zit nu met kramp achter het stuur van de vettigheid🤡

Kijken of het toetje helpt☠️ en die espresso op de achtergrond is voor de innerlijke doorstroming.
Doe eens niet....

Ik zit hier ,met mijn banaantje en kwark......geen zoetigheid, geen hamburger, geen milkshake, geen chocolade Nagelkerke ding met spikkels die er f#cking lekker uit ziet................

Zelfs geen kerststol met amandelspijs voor mij dit jaar........ "veegt zijn traantjes weg"

Kreeg dit doosje opgestuurd van bakker nagelkerke van een bekende.
IMG-20231218-WA0024.jpg

• Wow
Doe eens niet....

Ik zit hier ,met mijn banaantje en kwark......geen zoetigheid, geen hamburger, geen milkshake, geen chocolade Nagelkerke ding met spikkels die er f#cking lekker uit ziet................

Zelfs geen kerststol met amandelspijs voor mij dit jaar........ "veegt zijn traantjes weg"
Die periode heb ik ook gehad. Even doorbijten en dan mag je ook weer❤️

• Haha
Doe eens niet....

Gewoon gear rammen dan kan je alles eten wat je wilt, blijf je abs houden en je pakt ook nog massa 🤌

• Haha
Gewoon gear rammen dan kan je alles eten wat je wilt, blijf je abs houden en je pakt ook nog massa 🤌
Zal vooral goed zijn voor de LDL en HDL. Juist als je kuurt is dat belangrijk om in de gaten houden.

Bovendien is de Mac toch niet te vreten, een echte hamburger is 10x lekkerder. Maarja, smaken verschillen.

Zal vooral goed zijn voor de LDL en HDL. Juist als je kuurt is dat belangrijk om in de gaten houden.

Bovendien is de Mac toch niet te vreten, een echte hamburger is 10x lekkerder. Maarja, smaken verschillen.
ik heb geen smaak dus dat scheelt weer een slok op een borrel.

En een keer macdonalds na 4 maanden lijkt me ook geen ramp voor je LDL en HDL.

• Like
ik heb geen smaak dus dat scheelt weer een slok op een borrel.

En een keer macdonalds na 4 maanden lijkt me ook geen ramp voor je LDL en HDL.
Klopt, maar hierboven las ik 2x per week 6 burgers bij iemand die op 2,5 gram AAS-zit.
Maar ik bemoei niet.🐸

was ff vergeten dat men hier denkt je dood gaat van de mac donalds.

"Stukje" Zalmfilet & Stamppotaardappelen uit de oven met Rozemarijn en Tijm, ook gepofte knoflook (die kan beter)
De groentjes waren al op, maar de KTi Knaagsalade kent u inmiddels wel.
20231220_203525.jpg

Screenshot_1.png

Ik vind het heerlijk om met de modellen te kunnen chatten en ze precies te vertellen wat ik wil zien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven