Brownie88
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.751
- Lengte
- 1m83
Doe ik ook! Gewoon ff in die kruim knijpen en de schil valt er al af!Die doen wel meer rare dingen. Zoals in rubber bootjes een zee oversteken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Doe ik ook! Gewoon ff in die kruim knijpen en de schil valt er al af!Die doen wel meer rare dingen. Zoals in rubber bootjes een zee oversteken.
Niet super moe erna? Is voor mij echt een slaapmiddel als ik 5 crossaints eet lol.Ronde één
Ronde twee
Niet heel gezond maarja vakantie in Italie…
Ik ga er eigenlijk wel goed op, veel lopen hier in Napels. Om de twee/drie uur wel wat voeding naar binnen proberen te werken 🤗 snap wel wat je bedoeld, spiken van je spiegelsNiet super moe erna? Is voor mij echt een slaapmiddel als ik 5 crossaints eet lol.
is dit de kattenbak ofzo
Zeg maar wanneer je langskomt 😘Maak ons maar lekker, maar wanneer maak je een bakje voor mij ?
Die doen wel meer rare dingen. Zoals in rubber bootjes een zee oversteken.
Die doen wel meer rare dingen. Zoals in rubber bootjes een zee oversteken.
HeyBilmaatje van anytesters toevallig?
Verder is dit een topic over maaltijden/ eten.
Vleugje racistische humor is jou niet vreemd toch?
Augurken zijn wel jouw ding hè :-) Ziet er lekker uit ✌🏻
Ik ga om de zoveel tijd naar de Turk en dan haal ik vlees/kip en doe ik het wegen en in zakjes verdelen, bespaart je enorm veel geld.
Mag ik dit ook? Hmm
En 700ml water, maar dat neem ik bij elke maaltijdAugurken zijn wel jouw ding hè :-) Ziet er lekker uit ✌🏻
Augurk🤢! Pasta ziet er fijn uit🤗🤭
Augurk is tering lekker.