- Waardering
- 2.920
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Gaat goed met je abs?
In de praktijk ook.
Van dat missfitpiggy gaan echt mn nekharen overeind staan, ik kots die fitfluencers echt uit...Je kan nog shredded worden vd mac donalds.
Als je echt diep moet cutten en je hebt het zwaar en je eet nog junk food dan ben je gewoon dom, maar we kennen allemaal wel iemand die zijn dagelijkse ESN gucci proteinbar niet kan missen of #missfitpiggy “snackje” van 400 kcal voor een fitgirl die op 1500 kcal leeft 😃
Klopt. N.a.v. "Supersize Me" was er een Amerikaanse middelbare schooldocent die zijn klas de opdracht had gegeven om voor hem een menu samen te stellen van Mcdonalds om af te vallen, dat lukte ook gewoon.
Precies. Als ik leef op 2500 kcal junkfood, val ik hard af. Probleem is wel dat ik dat makkelijk in één maaltijd wegtik, en na 3u weer zou kunnen.Klopt. N.a.v. "Supersize Me" was er een Amerikaanse middelbare schooldocent die zijn klas de opdracht had gegeven om voor hem een menu samen te stellen van Mcdonalds om af te vallen, dat lukte ook gewoon.
Probleem met fastfood is wel dat het niet of slecht vult en smaakt naar meer (is iets anders dan lekker).
en de andere helft van de banaan😝
Speculaaskruiden door je pannenkoeken? Ze zijn zo lekker bruin 😍
Eet smakelijk, lekker gezond.
Nee kaneel hahaSpeculaaskruiden door je pannenkoeken? Ze zijn zo lekker bruin 😍
Wat een leuke beker!