MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    100

Bezoekers in dit topic

• IMG_20241001_190450624.jpg

:burns:

Je kan nog shredded worden vd mac donalds.

Als je echt diep moet cutten en je hebt het zwaar en je eet nog junk food dan ben je gewoon dom, maar we kennen allemaal wel iemand die zijn dagelijkse ESN gucci proteinbar niet kan missen of #missfitpiggy “snackje” van 400 kcal voor een fitgirl die op 1500 kcal leeft 😃

Gevlinderde kip uit de oven met een saus/jus van de ingewanden, gekookte aardappelen en spruiten.
    1000011031.jpg

- Borstgedeelte was iets droog, volgende keer iets korter en/of met nieuwe vleesthermometer;
    - Velletje was zonder veel moeite al best goed;
    - Sinds deze week wat minder aardappelen dan de normale 500g, ben iets te zwaar en begin ook te rond te worden.

Prima zo'n kilokippetje uit het vriesvak, dan eet ik er ook niet teveel van; van een zwaardere kip eet ik ook rustig de helft. (Eerlijk gezegd zou ik de andere helft zo kunnen wegdrukken...)

Laatst bewerkt:

Als je echt diep moet cutten en je hebt het zwaar en je eet nog junk food dan ben je gewoon dom, maar we kennen allemaal wel iemand die zijn dagelijkse ESN gucci proteinbar niet kan missen of #missfitpiggy “snackje” van 400 kcal voor een fitgirl die op 1500 kcal leeft 😃
    Van dat missfitpiggy gaan echt mn nekharen overeind staan, ik kots die fitfluencers echt uit...

Klopt. N.a.v. "Supersize Me" was er een Amerikaanse middelbare schooldocent die zijn klas de opdracht had gegeven om voor hem een menu samen te stellen van Mcdonalds om af te vallen, dat lukte ook gewoon.

Probleem met fastfood is wel dat het niet of slecht vult en smaakt naar meer (is iets anders dan lekker).

Klopt. N.a.v. "Supersize Me" was er een Amerikaanse middelbare schooldocent die zijn klas de opdracht had gegeven om voor hem een menu samen te stellen van Mcdonalds om af te vallen, dat lukte ook gewoon.

Probleem met fastfood is wel dat het niet of slecht vult en smaakt naar meer (is iets anders dan lekker).
    Precies. Als ik leef op 2500 kcal junkfood, val ik hard af. Probleem is wel dat ik dat makkelijk in één maaltijd wegtik, en na 3u weer zou kunnen.

Back
    Naar boven