- Waardering
- 3.507
- Lengte
- 1m83
Bahhh zure haring….
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Bahhh zure haring….
Met die saus lekker hoor. Goede en betaalbare eiwitbron.
Ik ben ook weer genezen van de aardappel ik wil mn rijst terug🤣🤣🤣
Vegetarische nasi?
125g zalm
Ik heb weleens van een verpleegkundige te horen gekregen dat ik van die fijne aderen heb en dat makkelijk prikken is. Mogelijk hebben anderen moeilijker te vinden aderen en ligt het niet alleen aan het talent van de prikker.
Is toch echt ook prikkertalent.Heb moeilijke aderen. Liggen ongebruikelijk diep voor een blanke zij ze en dat je dat normaal alleen bij donkere mensen ziet.
Ik mag het dus nu zeggen.
n*ger
Ik moest geopereerd worden aan een gezwel van +-10cm op mn darm. T is dat ik al van de kaart was van de ketamine en morfine en heel goed tegen pijn kan. Maar dat was zon walgelijk gevoel heel mn onderarmspieren zaten te trekken toen ze hem er in jankte met die echo.Is toch echt ook prikkertalent.
Paar wkn op eerste hulp hart/long moesten ze 3x prikken voor een simpel k** infuus.
Je zou zeggen dat die lui wel redelijk noemen kunnen prikken... 🙄
Trombosedienst doet t beter.
Dat terzijde... vegaburger voor 0,25 euro 🫣
Nog redelijk te doen.
Half-om-half?