- Waardering
- 7.077
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar niet deze vakantie. Volgens de Portugese kant van de familie zijn dat niet de beste Pastel de nata's, maar wel 1 van de duurste
Mijn Portugese familie noemde het tarte de Belém (die uitspraak though 😄).Ja maar niet deze vakantie. Volgens de Portugese kant van de familie zijn dat niet de beste Pastel de nata's, maar wel 1 van de duurste.
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit. Maar er zit een bakker op de hoek van de straat bij het hotel en die pastel de nata's zijn iig top notch. En slechts €1,20 per stuk.
Merci bokoesMijn Portugese familie noemde het tarte de Belém (die uitspraak though 😄).
Volgende bezoek ga ik er vast weer van genieten. Sowieso genoeg te proeven daar.
Laat het je smaken Apfeltje! 😊
Denk niet dat je dat momenteel nog wilt, aangezien ik het al op heb.
Denk niet dat je dat momenteel nog wilt, aangezien ik het al op heb.![]()
Eet jij het zo vanuit de pan op!
Zelf belegd! 🙃De gedachten alleen al is lekker 🤣 Zelf gemaakt? Zoja wat voor bodem?
Zelf belegd! 🙃
Ben ziek dus lekker lui, dit was kant en klaar mini pizzadeeg van Jan. 205kcal per bodem (onbelegd) en volgens de verpakking geschikt om in te vriezen (al heb ik geen idee wat dat met de kwaliteit doet, want hier gaan ze altijd op).
Zou dus best een optie kunnen zijn voor jou, om af en toe nog eens een pizza(tje) te eten. 😉