MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    132

Bezoekers in dit topic

• Haha, ik zit die toevallig nét naar binnen te lepelen. Wat vind je er van?
    Vond 't zelf een beetje matig.

---

Teriyaki tofu met geroosterde spitskool

jejgVhS.jpg
    Enige lekkere van xxl vindt ik nu de choco mousse met karamel. De rest vd producten vindt ik eerlijk gezegd niet lekker. Helemaal de oats uit het koelschap... maar goed, de voedingswaarde zijn wel nice!

Het lijkt mij ook matig. Er zijn wel meer nuances dan 4 types mensen.
    Dan heb je het nog niet gelezen denk ik. Heb je weleens een DISC-test gedaan? Daar gaat het over. Iedereen is een mix van en bij veel mensen zijn twee kleuren dominant. De DISC-test wordt wereldwijd heel veel gebruikt en geeft veel inzicht (en zelfkennis).
    Het klopt wel dat er geen wetenschappelijke basis is. Andere persoonlijkheidstesten zijn wellicht beter en professioneler, maar het is een goed geschreven boek.

• Like
    Waarderingen: molenaar d
    Enige lekkere van xxl vindt ik nu de choco mousse met karamel. De rest vd producten vindt ik eerlijk gezegd niet lekker. Helemaal de oats uit het koelschap... maar goed, de voedingswaarde zijn wel nice!
    HAHA, die zit ik nu toevallig te eten. Die overnight oats bedoel je he?
    Ik heb banana-peanut, die vind ik ook niks. Ik vond die fityogurt echt mierzoet, niet te doen.
    Die overnight oats vind ik gewoon in alles tegenvallen, wazige structuur, wazige smaak.
    Van XXL vind ik de choco pannekoeken wel top. (En van de website de XXL Chips & Beef Jerky, die mogen wat mij betreft ook wel in de suup)

• Like
    Waarderingen: HertogSandBox
    Dan heb je het nog niet gelezen denk ik. Heb je weleens een DISC-test gedaan? Daar gaat het over. Iedereen is een mix van en bij veel mensen zijn twee kleuren dominant. De DISC-test wordt wereldwijd heel veel gebruikt en geeft veel inzicht (en zelfkennis).
    Het klopt wel dat er geen wetenschappelijke basis is. Andere persoonlijkheidstesten zijn wellicht beter en professioneler, maar het is een goed geschreven boek.
    Ik heb behoorlijk wat van die testen gedaan: DISC, MBTI, Talent Dynamics, ga maar door. (En ook een paar die echt diep gaan, maar namen vergeten.)

In elke test zit een beetje waarheid, maar elke keer als je zo'n test doet is het weer een momentopname.
    Mensen zijn te complex om zich te laten vangen in een paar categorieën. Alles is afhankelijk van context en zoveel andere variabelen.
    Psychologie, antropologie en filosofie zijn niet voor niets zulke complexe vakgebieden waar je een leven lang over kunt leren en nog steeds niet alles begrijpt.

Bij ons in het team hebben die DISC-teamrollen voor collega's wel veel meerwaarde gehad om elkaar beter te begrijpen en meer inzicht te krijgen in het feit dat sommige mensen gewoon anders zijn en anders werken/denken. Dus ik zie er zeker de meerwaarde van in. Vooral in de context van teambuilding kunnen zulke gesprekken echt wat opleveren.

Zal 'm eens lezen uit interesse. Elke keer als je zo'n boek leest steek je d'r toch weer wat van op.

PS. Schijnt dat 'ie ook een vervolg heeft geschreven: Surrounded by Psychopaths
    Lijkt me goed die als standaard leesvoer uit te geven aan nieuwe DBB leden.

• Haha
    • Like
    Waarderingen: spitfire01, molenaar d, Gremlin en 2 andere personen
    Prima boek idd, al ben ik hem in het Nederlands aan het lezen. Ik kom zelf alleen super grijs uit die testen :roflol:

Rood geel hier. 🙈 (op basis van de nieuwe DISC schijf)

Okonomiyaki from scratch:

6EC990BA-B7C3-42DF-B023-43B8794CDC57.jpg

• Like
    • Love
    • Haha
    Waarderingen: Gremlin, RookworstXL, BB_ en 5 andere personen
    Twee van deze alstublieft
    20250313_130734.jpg

• Like
    • Tasty
    Waarderingen: Gremlin, RookworstXL, BB_ en 4 andere personen
    20250313_135458.jpg

• Like
    Waarderingen: Gremlin, Alisa, Loca en 2 andere personen
    Ik heb momenteel een aardappel fetish, vooral als ze uit de airfryer komen. Kan er geen genoeg van krijgen.
    Ja man vreet nu moeilijk veel aardappels. Bak ze in die deodorant van xxl. Ook redelijk wat rijst en rijstepap.

• Heart
    Waarderingen: AK
    Haast niets in de psychologie is wetenschappelijk te noemen.

• Like
    Waarderingen: BB_
    Kruiden op die aardappels,
    Friteslijn remia
    Zero curry
    Uitjes
    Voila “frietje” speciaal variant. Love it.
    Ik vind gewoon droge rijst met een beetje sriracha saus echt hemels. En dan 2 a 300 gram vlees gewoon apart er bij.

@AK Of zo rijstepap met whey er door
    Net genoeg water dat het pap is. Schept lekker snel weg. Volgens mijn vriendin smaakt het naar niks/poeder. En ze vind het vies. Wat ik vrij raar vind aangezien ze het nergens naar vind smaken.
    20250309_132202.jpg

• Like
    Waarderingen: Gremlin, Alisa, BB_ en 1 andere persoon
    Terug
    Naar boven