- Waardering
- 25.842
- Lengte
- 1m83
Ja, hij komt uit (een) Limburg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, hij komt uit (een) Limburg.
Enige lekkere van xxl vindt ik nu de choco mousse met karamel. De rest vd producten vindt ik eerlijk gezegd niet lekker. Helemaal de oats uit het koelschap... maar goed, de voedingswaarde zijn wel nice!
Dan heb je het nog niet gelezen denk ik. Heb je weleens een DISC-test gedaan? Daar gaat het over. Iedereen is een mix van en bij veel mensen zijn twee kleuren dominant. De DISC-test wordt wereldwijd heel veel gebruikt en geeft veel inzicht (en zelfkennis).Het lijkt mij ook matig. Er zijn wel meer nuances dan 4 types mensen.
HAHA, die zit ik nu toevallig te eten. Die overnight oats bedoel je he?Enige lekkere van xxl vindt ik nu de choco mousse met karamel. De rest vd producten vindt ik eerlijk gezegd niet lekker. Helemaal de oats uit het koelschap... maar goed, de voedingswaarde zijn wel nice!
Ik heb behoorlijk wat van die testen gedaan: DISC, MBTI, Talent Dynamics, ga maar door. (En ook een paar die echt diep gaan, maar namen vergeten.)Dan heb je het nog niet gelezen denk ik. Heb je weleens een DISC-test gedaan? Daar gaat het over. Iedereen is een mix van en bij veel mensen zijn twee kleuren dominant. De DISC-test wordt wereldwijd heel veel gebruikt en geeft veel inzicht (en zelfkennis).
Het klopt wel dat er geen wetenschappelijke basis is. Andere persoonlijkheidstesten zijn wellicht beter en professioneler, maar het is een goed geschreven boek.
Prima boek idd, al ben ik hem in het Nederlands aan het lezen. Ik kom zelf alleen super grijs uit die testenDan heb je het nog niet gelezen denk ik. Heb je weleens een DISC-test gedaan? Daar gaat het over. Iedereen is een mix van en bij veel mensen zijn twee kleuren dominant. De DISC-test wordt wereldwijd heel veel gebruikt en geeft veel inzicht (en zelfkennis).
Het klopt wel dat er geen wetenschappelijke basis is. Andere persoonlijkheidstesten zijn wellicht beter en professioneler, maar het is een goed geschreven boek.
OmaPrima boek idd, al ben ik hem in het Nederlands aan het lezen. Ik kom zelf alleen super grijs uit die testen![]()
Rood geel hier. 🙈 (op basis van de nieuwe DISC schijf)Dan heb je het nog niet gelezen denk ik. Heb je weleens een DISC-test gedaan? Daar gaat het over. Iedereen is een mix van en bij veel mensen zijn twee kleuren dominant. De DISC-test wordt wereldwijd heel veel gebruikt en geeft veel inzicht (en zelfkennis).
Ik voornamelijk blauw en groen met een beetje rood hahaha.Rood geel hier. 🙈 (op basis van de nieuwe DISC schijf)
Dat wordt toch ook een grijstint? Opa!Ik voornamelijk blauw en groen met een beetje rood hahaha.
Ik heb momenteel een aardappel fetish, vooral als ze uit de airfryer komen. Kan er geen genoeg van krijgen.
Ja man vreet nu moeilijk veel aardappels. Bak ze in die deodorant van xxl. Ook redelijk wat rijst en rijstepap.Ik heb momenteel een aardappel fetish, vooral als ze uit de airfryer komen. Kan er geen genoeg van krijgen.
Kruiden op die aardappels,Ja man vreet nu moeilijk veel aardappels. Bak ze in die deodorant van xxl. Ook redelijk wat rijst en rijstepap.
Haast niets in de psychologie is wetenschappelijk te noemen.Dan heb je het nog niet gelezen denk ik. Heb je weleens een DISC-test gedaan? Daar gaat het over. Iedereen is een mix van en bij veel mensen zijn twee kleuren dominant. De DISC-test wordt wereldwijd heel veel gebruikt en geeft veel inzicht (en zelfkennis).
Ik vind gewoon droge rijst met een beetje sriracha saus echt hemels. En dan 2 a 300 gram vlees gewoon apart er bij.Kruiden op die aardappels,
Friteslijn remia
Zero curry
Uitjes
Voila “frietje” speciaal variant. Love it.