Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    140

Bezoekers in dit topic

• 3500! hoe krijg doe je dat haha? beweeg je veel?
    Kantoorbaan, 5x per week krachttraining, gemiddeld 70km per week woon-werk fietsverkeer, dagelijks een uur met de jongens (3 en 7 jaar) naar buiten.
    Ik ben één van die mensen die dacht dat ie een langzame stofwisseling had, omdat ik als tiener etc altijd al dik was. Blijkt dat ik gewoon graag 4500 kcal eet :p

• Haha
    • Like
    Waarderingen: DutchGiant2.0 en Mentat
    Kantoorbaan, 5x per week krachttraining, gemiddeld 70km per week woon-werk fietsverkeer, dagelijks een uur met de jongens (3 en 7 jaar) naar buiten.
    Ik ben één van die mensen die dacht dat ie een langzame stofwisseling had, omdat ik als tiener etc altijd al dik was. Blijkt dat ik gewoon graag 4500 kcal eet :p
    Ik zit nu voor mijn cut op 2700 kcal. Ik zelf 10k stappen en sport 5x p weeg geen extra cardio. Gaat prima maar jij zit echt hoog in calorieën inderdaad, gebruikt ook geen ondersteuning toch of? In ieder geval succes 🤞

• Like
    Waarderingen: DutchGiant2.0 en molenaar d
    Ik zit nu voor mijn cut op 2700 kcal. Ik zelf 10k stappen en sport 5x p weeg geen extra cardio. Gaat prima maar jij zit echt hoog in calorieën inderdaad, gebruikt ook geen ondersteuning toch of? In ieder geval succes 🤞
    De enige ondersteuning die ik ken is krukken als ik mn enkel geblesseerd heb :p

Scheelt wel dat ik een beetje ADHD ben, dus kantoor betekent voor mij niet automatisch 3u achter elkaar blijven zitten :D
    Zou trouwens wel kunnen dat ik binnenkort nog ietsje moet schrappen, cut gaat langzaam. Paar keer achter elkaar elke week 100 verlagen, richting 3200 bijvoorbeeld.

• Like
    Waarderingen: DutchGiant2.0
    De enige ondersteuning die ik ken is krukken als ik mn enkel geblesseerd heb :p

Scheelt wel dat ik een beetje ADHD ben, dus kantoor betekent voor mij niet automatisch 3u achter elkaar blijven zitten :D
    Haha netjes man! Doe je goed in ieder geval lekker bezig.

• Like
    Waarderingen: DutchGiant2.0 en molenaar d
    image.jpg

• Like
    Waarderingen: Gremlin, Buttie88, Luppie en 5 andere personen
    dan ben je inderdaad best actief, ongeacht je kantoor baan. Hoeveel weeg je nu?

Ik heb ook een kantoorbaan, sport 4x in de week en loop gemiddeld 3000 stappen per dag:D

• Like
    Waarderingen: molenaar d
    IMG_20250415_135744560~2.jpg

3 pannekoekjes eigen recept 65g eiwit

• Like
    Waarderingen: Buttie88, Luppie, Loca en 3 andere personen
    IMG_0615.jpeg

• Like
    Waarderingen: molenaar d, Buttie88, Luppie en 3 andere personen
    20250415_160045.jpg

• Like
    Waarderingen: Brownie88, Gremlin, Buttie88 en 6 andere personen