AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    141

Bezoekers in dit topic

• Rustdag maaltijd, roerbak ei met diverse groentjes en kaas.

image.jpg

Avond eten na work out, zit ook nog shake bij maar die staat er niet op.

image.jpg

Bescheiden kip / mager gehakt / bacon + veggies + kiwi + tomaat maaltijd @ werk. Met een kopje cup a soup en groene thee erbij :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Poging tot een pizza gemaakt van bloemkool + cream cheese + kruiden. Viel helaas uit elkaar; volgende keer mss ei toevoegen. Was alsnog een heerlijk hartig prutje/toetje geworden! (hiervoor nog kip + stirfry gegeten)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even tussendoortje :D B&F protein pancake met een beetje kaneel! Tip van Sniezel ;)

211nrk.jpg

Hij was HEERLIJK!

Ik heb er thuis nog een sample liggen, hoe bak je ze? Gewoon boter in de pan of olijf olie? Want is las ergens heir dat ze nogal aanplakte.

Het is natuurlijk uit den boze maar ik bak ze zelf in bakroomboter van campina. Had er vandaag 1, dus 75ml water en een grote schep B&F protein pancake. Zo is hij precies lekker, beetje kaneel eroverheen en klaar :D

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 22:08 ----------

HAhahaha indd :D

Bescheiden kip / mager gehakt / bacon + veggies + kiwi + tomaat maaltijd @ werk. Met een kopje cup a soup en groene thee erbij :D

[Link niet meer beschikbaar]

Poging tot een pizza gemaakt van bloemkool + cream cheese + kruiden. Viel helaas uit elkaar; volgende keer mss ei toevoegen. Was alsnog een heerlijk hartig prutje/toetje geworden! (hiervoor nog kip + stirfry gegeten)

[Link niet meer beschikbaar]
    Wat je kan proberen is om toch een beetje deeg onder de bloemkool te doen. Recept is heel low carbs maar denk dat met het minste dat je er een aantal grammen beleg op gaat leggen dat het zoals bij jouw uiteenvalt.

Succes volgende keer.

@tricky de truuk met die bloemkoolbodem is om hem niet te groot te maken, dus liever 2 kleinere... en niet te 'nat' beleg, dus je groente ff uitbakken enz

Re: Post je meals! (pics!)

Geroosterde bammetjes met roomboter en ossenworst.

Spaghetti met bloemkool, broccoli, ansjovis en kaas. En een tartaartje.

uploadfromtaptalk1361449094679.jpg

uploadfromtaptalk1361449162520.jpg

• Like
    Waarderingen: voegspijker

Ik ben het ook niet eens met ucle Outlaw, dat je maar 35 gr eiwit mag eten per dag. Maar om dan je gelijk te halen door foto's te posten van zijn fysiek is zwak. Zijn fysiek heeft niets te maken met zijn stelling. Moest Ronnie Coleman hetzelfde zeggen, zou het dan wel waar zijn misschien?

Zelfgemaakte groene pasta (met spinazie erdoor) met saus van mais en rode peper (met een beetje melk en slagroom ( :o ), met kip.

bbjmc.jpg

• Like
    Waarderingen: voegspijker
    Re: Post je meals! (pics!)

Wat een mooi gelukte pasta. Heb je zo'n machine?

Jup. Heb m nu drie weken en eet iets van 4 keer in de week pasta haha.
    Zo makkelijk. 100g 00 bloem en 1 ei in de keukenmachine. 20 seconden blenden. Eruit, 10 seconden kneden tot balletje. Dan 20 minuutjes laten liggen (kopje koffie, sausje maken). Uitrollen met dat machientje (5 minuten hooguit) en dan 1 minuutje koken.

Dit was de eerste keer dat ik er iets doorheen deed (spinazie dus). Lukte prima.

Ja, 00 staat voor de fijnheid. Koop ik bij de Italiaanse delicatessezaak of de kookwinkel. 2,30-2,95 per 500g. Moet nog ff een goedkoper adres vinden. Het schijnt ook bij Turkse supermarkten te liggen maar daar heet t anders. Even achteraan gaan.

Wortelen met paprika rauw, kipfilet en volkoren tarwe en magere dressing. mmm

P210213_18.170001.jpg

Ik vraag me af staat PWO voor Pre of voor Post workout meal?

Terug
    Naar boven