- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Is toch echt een stukje zalm. Ik had de zalm wel ff doorgesneden om zeker te zijn dat ie naar wens was

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol heb je ook altijd standaard een body en fitshop shakebeker met water bij je meals?Hierbij ook even een fotootje van mijn kant!
Buiten het studeren om werk ik ook 1,2 of 3 dagen in de ploegendienst. En dan vaak de ochtenddiensten of de nachtdiensten, en dan verzorg ik me uitteraard altijd goed als het op eten aankomt!
Vaak bereid ik dan het volgende voor:
- Bakje gegookte broccoli
- Bakje sla, met o.a peenwortel, tomaat, komkommer
- Bakje met fruit: 2/3 mandarijntjes en een banaan
- 450ml franse magere kwark
- Blikje 130gr tonijn!
- 6 Bruine bolletjes met kipfilet! (op de foto helaas witte bolletjes, de bruinen waren toen op)
![]()
JAMMIE!
Mais in een pannetje (waar ik de kip in heb gebakken) ff opbakken, minuutje of 5. Zout en peper.
Dan in de blender/keukenmachine met een scheutje melk en/of room (ik had 50/50). Net zoveel dat t een vrij dunne saus is (wordt dikker als je de room zo kookt)
Intussen paprika in hetzelfde pannetje paar minuutjes bakken. Maissoepje door de zeef (hoeft niet) weer in het pannetje bij de paprika en koken tot t wat indikt. Nootmuskaat en peterselie erbij gedaan.
Is een vrij zoete saus hoor, mais is gewoon vrij zoet. Vandaar ook de nootmuskaat, geeft t wat tegenwicht.
Heeft die van de duivel gekregen. xD
![]()
chili con carne met 100 gram (ongekookte) rijst. Nu aanvallen!
ongekookt afgewogen!.. logisch toch?