Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    141

Bezoekers in dit topic

• Zelfde als eergisteren ongeveer, maar nu ravioli met avocado-kip-chilipeper erin, en maissaus met paprika erbij.
    Bord is 36 cm, dus meer dan het lijkt.

35m0ilz.jpg

Maak ja maissaus zelf? Zo ja, kan je vertellen hoe? :)

Mais in een pannetje (waar ik de kip in heb gebakken) ff opbakken, minuutje of 5. Zout en peper.
    Dan in de blender/keukenmachine met een scheutje melk en/of room (ik had 50/50). Net zoveel dat t een vrij dunne saus is (wordt dikker als je de room zo kookt)
    Intussen paprika in hetzelfde pannetje paar minuutjes bakken. Maissoepje door de zeef (hoeft niet) weer in het pannetje bij de paprika en koken tot t wat indikt. Nootmuskaat en peterselie erbij gedaan.

Is een vrij zoete saus hoor, mais is gewoon vrij zoet. Vandaar ook de nootmuskaat, geeft t wat tegenwicht.

Laatst bewerkt:
    Hierbij ook even een fotootje van mijn kant!

Buiten het studeren om werk ik ook 1,2 of 3 dagen in de ploegendienst. En dan vaak de ochtenddiensten of de nachtdiensten, en dan verzorg ik me uitteraard altijd goed als het op eten aankomt!
    Vaak bereid ik dan het volgende voor:

- Bakje gegookte broccoli
    - Bakje sla, met o.a peenwortel, tomaat, komkommer
    - Bakje met fruit: 2/3 mandarijntjes en een banaan
    - 450ml franse magere kwark
    - Blikje 130gr tonijn!
    - 6 Bruine bolletjes met kipfilet! (op de foto helaas witte bolletjes, de bruinen waren toen op:mad: )

23wphmr.jpg

JAMMIE!
    Lol heb je ook altijd standaard een body en fitshop shakebeker met water bij je meals?

Mais in een pannetje (waar ik de kip in heb gebakken) ff opbakken, minuutje of 5. Zout en peper.
    Dan in de blender/keukenmachine met een scheutje melk en/of room (ik had 50/50). Net zoveel dat t een vrij dunne saus is (wordt dikker als je de room zo kookt)
    Intussen paprika in hetzelfde pannetje paar minuutjes bakken. Maissoepje door de zeef (hoeft niet) weer in het pannetje bij de paprika en koken tot t wat indikt. Nootmuskaat en peterselie erbij gedaan.

Is een vrij zoete saus hoor, mais is gewoon vrij zoet. Vandaar ook de nootmuskaat, geeft t wat tegenwicht.

Waar heb je die pasta vandaan?

Wat is het ongebakken gewicht van coca cola light eigenlijk ?

• Like
    Waarderingen: RobbertK
    pffff, lekkere meals hoor!
    Ga vanaf maandag cutten en zal zondagavond hoop eten klaarmaken voor heel de week. De porties die ik maak vries ik dan in en haal ik per dag uit de vriezer.

Morgen wss kip + Pasta + groenten en hoop whey pannekoeken. Dat wordt smullen :D!

Terug
    Naar boven