AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

  • Ik gok dat hij in de nacht opstaat om eiwitten te consumeren. Zo ben je dag en nacht lekker anabool.

    Werken vriend 12uur diensten iedere week
     
    Vis met melk was toch een slechte combinatie?

    Lullen en niet uitproberen ook.. Damn whaha sommige hebbe issues wou eens kijken wat jullie zeiden ik vreet me visje hier wel bij op ;) misschien volgend jaar nog een kilotje etra erbij manmanman boekenwormen kom op zeg haha
     
    600 gram eiwit is overkill , dat gezegd laat de man lekker genieten van zijn eiwitjes ^^ zijn lichaam , zijn keuze
     
    Vis met melk was toch een slechte combinatie?
    Geen idee of t slecht is... Maar toch....
    Probeer dit dan eens. Gekke combi maar zo lekker :o

    kabeljauw a la Gertruide
    Ingredienten: (2 pers.):

    400 gr kabeljauw of koolvis
    bakje champignons
    250ml karnemelk
    2 theelepels paprikapoeder
    1 theelepel peper
    1/2 bouillonblokje
    kaas (optioneel)

    Bereiding:
    Snij de kabeljauw in gelijke stukken en leg dit in een ovenschaal. Doe hier de in plakjes gesneden champignons bovenop. Meng de karnemelk met de kruiden en giet dit over het vis/champ.mengsel. Leg de kaas hier bovenop en schuif het 20 minuten in de oven op 200ºC.
     
    Andijviestamppot, balletjes, jus, coleslaw, cola 0.

    1542211450286-1651409873.jpg
     
    Ik eet nog liever een dag niet... :p

    Naast dat het wel erg eentonig is vraag ik me af waarom je zoveel Eiwitten wilt eten? Totaal niet nodig (Teveel eiwitten gaan de wc in zonder ook maar een toegevoegde waarde te hebben gehad op je spiergroei/behoud), zonde van je geld, je nieren gaan dit op lange termijn niet leuk vinden enz. enz.

    Waarom de f*ck 600gr+ eiwitten per dag? Dat slaat gewoon nergens op. Onnodig en ongezond

    Ongezond (met betrekking tot de nieren) is onzin. Ondanks dat ik het ook stom en nutteloos vind om zoveel eiwitten te eten... Zeker als je meer nuttigt als jay cutler dit deed in zn prime. Zijn jullie imo ook kort door de bocht. Brad schoenfeld heeft een onderzoek gepublicieerd waarbij proefpersonen volgens mij minimaal 4gr eiwit per/kg lichaamsgewicht nuttigde met een minimum gemiddelde van 300-400gr eiwitten per dag. Dit gaf geen wijziging in waarden die duid dat hoge eiwitinname schadelijk is. Dom dat zeker maar schadelijk: nee zeker niet. Ps. Wel was er kanttekening dat mensen met nierschade dit niet moesten proberen domweg omdat hier geen degelijke onderzoeken naar waren gedaan.

    https://www.lookgreatnaked.com/blog...myths-and-misconceptions-about-saftey-part-1/
     
    Ongezond (met betrekking tot de nieren) is onzin. Ondanks dat ik het ook stom en nutteloos vind om zoveel eiwitten te eten... Zeker als je meer nuttigt als jay cutler dit deed in zn prime. Zijn jullie imo ook kort door de bocht. Brad schoenfeld heeft een onderzoek gepublicieerd waarbij proefpersonen volgens mij minimaal 4gr eiwit per/kg lichaamsgewicht nuttigde met een minimum gemiddelde van 300-400gr eiwitten per dag. Dit gaf geen wijziging in waarden die duid dat hoge eiwitinname schadelijk is. Dom dat zeker maar schadelijk: nee zeker niet. Ps. Wel was er kanttekening dat mensen met nierschade dit niet moesten proberen domweg omdat hier geen degelijke onderzoeken naar waren gedaan.

    https://www.lookgreatnaked.com/blog...myths-and-misconceptions-about-saftey-part-1/
    Volgens mij heb ik het nergens over de nieren. In ieder geval bedankt voor de info Einstein.
     
    Volgens mij heb ik het nergens over de nieren. In ieder geval bedankt voor de info Einstein.

    Hahaha roidrage jochie? Ik ga toch gewoon netjes de discussie aan. Als je gelijk bijdehand gaat doen reageer dan gewoon niet. Daarbij heb ik het ook niet alleen over de nieren maar ligt hier alleen de nadruk maar ook (alle) andere waarden binnen het lichaam die zouden duiden op “ongezond”. Maar maakt niet uit. Het is verstandiger dat je stil blijft voor je jezelf nog harder voor lul zet.
     
    Hahaha roidrage jochie? Ik ga toch gewoon netjes de discussie aan. Als je gelijk bijdehand gaat doen reageer dan gewoon niet. Daarbij heb ik het ook niet alleen over de nieren maar ligt hier alleen de nadruk maar ook (alle) andere waarden binnen het lichaam die zouden duiden op “ongezond”. Maar maakt niet uit. Het is verstandiger dat je stil blijft voor je jezelf nog harder voor lul zet.
    Je hebt nogal een aparte drang om jezelf te bewijzen, ga hier maar niet op in. Groetjes
     
    Back
    Naar boven