XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (6 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Lekkere omelet van 5 eieren met Italiaanse roerbakgroente en tuinkruiden bouillon. Zo dik als de breedte van mijn duim.:D

    IMG_20181125_210231_597.jpg
     
    Lekkere omelet van 5 eieren met Italiaanse roerbakgroente en tuinkruiden bouillon. Zo dik als de breedte van mijn duim.:D

    Bekijk bijlage 437297

    Ik heb ook onlangs van die bouillon blokjes aangeschaft, hebben jullie tips of recepten waarmee je die dingen gebruiken kan? Per blokje x aantal water en dan gewoon door je kip met rijst ofzo? Heb kip en rund bouillonblokjes gekocht ???
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Ik heb ook onlangs van die bouillon blokjes aangeschaft, hebben jullie tips of recepten waarmee je die dingen gebruiken kan? Per blokje x aantal water en dan gewoon door je kip met rijst ofzo? Heb kip en rund bouillonblokjes gekocht ???
    Soep oa
     
    Simpel maar lekker. Als je van kidneybonen houdt moet je eens de Mexicaanse roerbakgroentemix pakken van ah/plus
    Dit waren een paar restjes van zaterdag. Normaal gesproken zou ik er wat meer werk van maken.

    Ik heb een tijd die grote zakken kidneybonen van Musclemeat gehad. Ook lekker handig. Ik zal die van de AH eens checken. Bedankt voor de tip!
     
    Back
    Naar boven