XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (2 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    26

Bezoekers in dit topic


Wat is die 0% yonnaise precies?

geweldige mayonaise van de action zonder calorieën. Helaas niet meer te verkrijgen..

Ah balen zeg! Bij geen enkele vestiging meer?

Ondertussen bij de Action bij mij om de hoek. :D

20190516_110454.jpg
 
Oeps las het al
 
Straks een heuse DBB stormloop daar; die mensen gaan niet weten wat hen overkomt! :roflol:
Op de website staat hij ook gewoon nog, dus ik denk dat hij slechts in sommige vestigingen verdwijnt. Ik heb voor de zekerheid wel alle drie de flesjes die er stonden meegenomen. Ben benieuwd. :)
 
Op de website staat hij ook gewoon nog, dus ik denk dat hij slechts in sommige vestigingen verdwijnt. Ik heb voor de zekerheid wel alle drie de flesjes die er stonden meegenomen. Ben benieuwd. :)
Hehe, alles meteen al uitverkocht dus!
Ik ken het product zelf niet, dus weet er verder niets van. Maar blijkbaar goed van smaak volgens kenners :)
 
2575915_8718836395093-111.jpeg


Is dit dezelfde?
 
Wij zijn volgens mij echt de 2 grootste fans van dat spul op dit forum hahah
Hahaha dat zou me niks verbazen. Niet vergeten wat je er allemaal mee kunt doen. Het is niet alleen lekker als mayo bij je aardappeltjes, maar ook om als basis te gebruiken voor een tonijnsalade of pastasalade. Of je mengt het met een duyvis dipsausmix zakje als lekkere dip.
 
Hahaha dat zou me niks verbazen. Niet vergeten wat je er allemaal mee kunt doen. Het is niet alleen lekker als mayo bij je aardappeltjes, maar ook om als basis te gebruiken voor een tonijnsalade of pastasalade. Of je mengt het met een duyvis dipsausmix zakje als lekkere dip.

Haha jaman idd! Nog een tip voor jou, zuivelspread met bieslook op een maiswafel en dan dat spul erop. Das me daar toch een partij romig.. niet normaal :p
 
Wij zijn volgens mij echt de 2 grootste fans van dat spul op dit forum hahah
Mijn mannetje ook.. helaas ben ik niet mobiel genoeg om even voor hem bij Action te kijken of hij hier ook terug is.. :(
 
Ik ga zo ff naar de supermarkt want hebniks te eten mee naar school, iemand suggesties buiten kwark en bananen om?
 
Ik ga zo ff naar de supermarkt want hebniks te eten mee naar school, iemand suggesties buiten kwark en bananen om?
Krentebollen of mueslibollen met plakkie kaas oid :D
Bolletjes en pak kipfilet (als echte bro... :p )
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik ga zo ff naar de supermarkt want hebniks te eten mee naar school, iemand suggesties buiten kwark en bananen om?

Blikje tonijn, op een italiaanse bol
 
Krentebollen of mueslibollen met plakkie kaas oid :D
Bolletjes en pak kipfilet (als echte bro... :p )
Jaa bolletjes met kipfilet deed ik ook altijd! kaas-ui-bollen zijn ook altijd lekker
 
Back
Naar boven