MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (11 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • Screenshot_2019-07-08-18-18-45-575_com.android.chrome.png


    Big Rob best wel op 7 maand tijd.
    Enige aanmerking die je wil toevoegen?

    Heb jij dan een broccoli hoofd ofzo?
    Of bedoel je smaakloos?

    M'n post draaide louter om het feit dat er meer is dan dat.
    En hoeft helemaal geen complex gerecht te zijn.
     
    Bekijk bijlage 460031

    Big Rob best wel op 7 maand tijd.
    Enige aanmerking die je wil toevoegen?

    Heb jij dan een broccoli hoofd ofzo?
    Of bedoel je smaakloos?

    M'n post draaide louter om het feit dat er meer is dan dat.
    En hoeft helemaal geen complex gerecht te zijn.
    Ik probeer op een positieve manier een spiegel voor te houden. Met respect.

    Merk dat er gewoon niet veel dedicated mensen meer zijn op het forum. Spambod en BB_ daargelaten
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik probeer op een positieve manier een spiegel voor te houden. Met respect.

    Merk dat er gewoon niet veel dedicated mensen meer zijn op het forum. Spambod en BB_ daargelaten
    Wat heeft toewijding te maken daarmee?



    BB_ z'n food ziet er smakelijk uit...
    Zou met plezier aanschuiven voor een bordje van die Mexican style dishes.


    Heb jij al eens m'n voor en na foto gezien op 6 maanden tijd?
    Geen hardcore stuff maar best wel iets voor gedaan...
     
    Wat heeft toewijding te maken daarmee?



    BB_ z'n food ziet er smakelijk uit...
    Zou met plezier aanschuiven voor een bordje van die Mexican style dishes.


    Heb jij al eens m'n voor en na foto gezien op 6 maanden tijd?
    Geen hardcore stuff maar best wel iets voor gedaan...
    Thanks. Enkel m'n avondeten is lekker geroerbakt, maar dan nog steeds clean en smakelijk. Overdag is het gewoon oats + fruit + whey en Musclemeat kip + rijst + broccoli (niet fotowaardig), maar met wat kruiden kan ik hier ook prima van genieten. Een boterham met pindakaas of rijstwafel met smeerkaas vind ik ook prima, net als kwark. Clean, lekker en gezond gaan prima samen. V.w.b. aankomen en afvallen blijft primair natuurlijk gewoon je kcal-overschot en -deficit (en macro-verhoudingen) van belang. Genoeg mensen die compleet IIFIYM eten. Ik doe dit enkel als ik in het weekend 's avonds een etentje heb of een keer cheat. Respect trouwens voor wat jij in afgelopen half jaar hebt bereikt. :bow: Als jij daarbij kan genieten van goeie wijnen (ik weet dat je graag en goed glas drinkt en dit voor jou belangrijk is) en hier een balans in vindt, is het toch helemaal prima als dat voor jou werkt. :)
     
    Ik probeer op een positieve manier een spiegel voor te houden. Met respect.

    Merk dat er gewoon niet veel dedicated mensen meer zijn op het forum. Spambod en BB_ daargelaten
    Lol je komt net om de hoek kijken, volgens mij ben je nog in de broscience baan van dat je kip met groente moet eten. Maybe wat aan je attitude doen srs
     
    Thanks. Enkel m'n avondeten is lekker geroerbakt, maar dan nog steeds clean en smakelijk. Overdag is het gewoon oats + fruit + whey en Musclemeat kip + rijst + broccoli (niet fotowaardig), maar met wat kruiden kan ik hier ook prima van genieten. Een boterham met pindakaas of rijstwafel met smeerkaas vind ik ook prima, net als kwark. Clean, lekker en gezond gaan prima samen. V.w.b. aankomen en afvallen blijft primair natuurlijk gewoon je kcal-overschot en -deficit (en macro-verhoudingen) van belang. Genoeg mensen die compleet IIFIYM eten. Ik doe dit enkel als ik in het weekend 's avonds een etentje heb of een keer cheat. Respect trouwens voor wat jij in afgelopen half jaar hebt bereikt. :bow: Als jij daarbij kan genieten van goeie wijnen (ik weet dat je graag en goed glas drinkt en dit voor jou belangrijk is) en hier een balans in vindt, is het toch helemaal prima als dat voor jou werkt. :)

    Jij en wovano , Strive4muscle ,ScumbagAnnie en nog zovelen meer hier hebben een leuke balans gevonden tussen smakelijk en passend in jullie behoefte te eten.
    Even Bubs erbij nemen, met haar voorziene kcals wat ze op tafel tovert...

    Wat is IIFIYM?

    Bedankt jouw woorden zijn zeer leuk om te lezen.

    Wijn en bodybuilding het kan soms een verscheurend gevecht zijn.
    But who doesn't like a little rumble...

    De kcals zijn zo kostbaar.
     
    Iifym werd zonet uitgelegd via karma.
    Dankjewel voor de informatie donatie.
     
    Thanks. Enkel m'n avondeten is lekker geroerbakt, maar dan nog steeds clean en smakelijk. Overdag is het gewoon oats + fruit + whey en Musclemeat kip + rijst + broccoli (niet fotowaardig), maar met wat kruiden kan ik hier ook prima van genieten. Een boterham met pindakaas of rijstwafel met smeerkaas vind ik ook prima, net als kwark. Clean, lekker en gezond gaan prima samen. V.w.b. aankomen en afvallen blijft primair natuurlijk gewoon je kcal-overschot en -deficit (en macro-verhoudingen) van belang. Genoeg mensen die compleet IIFIYM eten. Ik doe dit enkel als ik in het weekend 's avonds een etentje heb of een keer cheat. Respect trouwens voor wat jij in afgelopen half jaar hebt bereikt. :bow: Als jij daarbij kan genieten van goeie wijnen (ik weet dat je graag en goed glas drinkt en dit voor jou belangrijk is) en hier een balans in vindt, is het toch helemaal prima als dat voor jou werkt. :)
    Je kan makkelijk een dagje cheaten zelfs ieder weekend tijdens prep, althans ik wel :P
     
    Back
    Naar boven