MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

  • IMG_20191023_212757.jpg
     
    Wat doe je als je op de A27 in de file staat en vet nodig naar het toilet moet? Precies, ff pauzeren bij Scheiwijk, waar de koffie wel te drinken is en ze nog iets hebben....
    Tony's Chocolonely. drool: Erachter gekomen dat ik toch geen ruggengraat heb en natuurlijk veel te veel betaald en vervolgens in de auto stap en ook nog bedenk dat ik die € 0,50 kortingsbon van het toilet vergeten ben in te leveren, as usual. :p
    Kon niet kiezen, dus Puur Meringue Kers + Wit Stracciatella zijn het geworden.
    1571938017377.png

    1571938103832.png
     
    Wat is er zo speciaal aan die chocolade?
    Vind ze niet te vreten.
     
    • Wow
    Waarderingen: BB_
    Was een serieuze vraag.
    Ik ben een special needs kindje idd.
    Ik ben nog geen chocoladereep tegengekomen die ik niet lekker vond, maar de smaakcombinaties van Tony's vind ik erg lekker en Tony's is de enige van de grotere merken die echt fairtrade en transparant zijn en bijdragen aan een beter bestaan voor de boeren.
     
    Wat doe je als je op de A27 in de file staat en vet nodig naar het toilet moet? Precies, ff pauzeren bij Scheijtwijk
    Zag t al voor 8en en kan het niet laten, excuus, af en toe is mijn humor flauw, infantiel, vies en van een bedenkelijk laag niveau, hoopte stiekem dat iemand anders m zou maken.
     
    Zag t al voor 8en en kan het niet laten, excuus, af en toe is mijn humor infantiel, vies en van een bedenkelijk laag niveau, hoopte stiekem dat iemand anders m zou maken.
    :P Gelukkig hoefde ik niet te schijten, dat is het wel het laatste wat ik bij een benzinestation wil doen.
    Koffie is prima daar.
     
    Back
    Naar boven