AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (5 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • 15751919008385216011626035119921.jpg

    Rijstwafels met Philadelphia bieslook en ei
     
    Thanks wel een best bord met zero eetlust, ben nog bezig:roflol:.. maar momma raised no bitch
    Zero eetlust heb ik helaas ook maar goed eten moet er toch in
     
    De hele middag in de rondte gerend als roetveegpietje. Tot zover mijn cardio voor deze week.

    En zodoende deze naarbinnen geschoven. Een pizza met een zogenaamde light carb bodem, kip, mozzarella en zure room en wat allemaal niet.

    2019-11-30 09.18.15 1.jpg


    2019-11-30 09.18.24 1.jpg
     
    De hele middag in de rondte gerend als roetveegpietje. Tot zover mijn cardio voor deze week.

    En zodoende deze naarbinnen geschoven. Een pizza met een zogenaamde light carb bodem, kip, mozzarella en zure room en wat allemaal niet.

    Bekijk bijlage 472727

    Bekijk bijlage 472728


    Nice! Die hebben ze onlangs bij newyork pizza nieuw in assortiment als ik me niet vergis? Proef je verschil tov echte bodem? En scheelt het überhaupt veel cals.? :o
     
    Nice! Die hebben ze onlangs bij newyork pizza nieuw in assortiment als ik me niet vergis? Proef je verschil tov echte bodem? En scheelt het überhaupt veel cals.? :o

    Ik had deze niet van de NY pizza though, ik heb dus ook geen idee hoeveel calorieen deze pizza bevat:D. Het was wel ok voor een keertje, maar volgende keer doe ik gewoon weer een normale, veul lekkerder:)
     
    Back
    Naar boven