XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (4 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

Ja ik ben zojuist voor het eerst in jaren naar een friet tent gegaan en heb serieus mijzelf bevreten aan allemaal rotzooi.
Dat kan best een keer! :D
 
Dat kan best een keer! :D

Ik kreeg er zin in. Belde mijn man en zei we gaan patat eten ! Water liep me in de mond na de comment van iemand hier op t forum over friet in de trein. :D

Ben er nu wel weer klaar mee want heb dikke buik ervan.
 
Ja ik ben zojuist voor het eerst in jaren naar een friet tent gegaan en heb serieus mijzelf bevreten aan allemaal rotzooi.
Ahhh lekker zeg, ben best jaloers.

20200213_215221.jpg

'Tonijn op water met bietjes. Jeuj ..
Net getraint.
 
Overnight oats met banaan kaneel en pindakaas, per ongeluk beetje veel melk gedaan , ik weeg nog steeds niks af in de keuken dan krijg je dat.....dus het is iets aan de waterige kant maar de smaak is goed. Even energie opdoen zometeen aqua power maar ik heb nog spierpijn van gisteravond....
image.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lunch :heart:

Weinig carbs want straks nog een post-lunch bij la place (want Valentijnsdag enzooww)

20200214_130919.jpg


2 x omega 3 ei + 1/2 avocado + 50 G champignons + 1 kleine ui + 20 G 30+ kaas, sesamolie en smaakmakers (zout, zwarte peper, knoflook, chillivlokken en sesamzaad)
 
Iemand ervaring met cocosolie? Welk merk?

 
Iemand ervaring met cocosolie? Welk merk?


Kokosolie is top! Qua substantie zou ik kiezen voor de biologische (lees: onbewerkte) variant.

Dit omdat veel oliën bewerkt worden. De smaak en geur verdwijnt daardoor (kan een voordeel zijn), het product zelf wordt daardoor wel minder 'puur'.
 
Kokosolie is top! Qua substantie zou ik kiezen voor de biologische (lees: onbewerkte) variant.

Dit omdat veel oliën bewerkt worden. De smaak en geur verdwijnt daardoor (kan een voordeel zijn), het product zelf wordt daardoor wel minder 'puur'.
op de website van Monique staat veel goede info.....thnxs voor je bijdrage :)
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven