Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (5 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Hongerig, pas 1,5 meal op vandaag . Die bak salade heb ik inmiddels omver gestoten over de bank. :roflol:
    IMG_20201031_200241.jpgIMG_20201031_200816.jpgIMG_20201031_204043.jpg
     
    Thanks thanks. Ga er wat mee doen.
    Mijn whey smaak is chocolate cookies of white chocolate dus cacao ook nog eens toevoegen lijkt me overbodig ;)
    Voordeel wat ik vind van cacao... is dat je de echte pure bittere smaak van chocolade erdoor krijgt. Zelfs met choco smaak. Ik hou van extra puur :D
    Smaak olijfolie zit me écht niet tegen. Merk gewoon niet dat er olijfolie doorheen zit
    Aha... oke... Maar de smaak van notenolie proef je echt wel! Is een zalige combi met choco.
    Is een prima optie! Ik haal zelf wel bij de toko of lidl.. dan is het 0,89 cent voor 400 ml :o

    edit: lidl 0,79 cent

    edit 2: let wel op... je hebt cocosmelk en klappermelk. De eerste is 170 kcal per 100 gr en vetter en minder kh. De tweede is maar 70 kcal en meer kh
     
    Voordeel wat ik vind van cacao... is dat je de echte pure bittere smaak van chocolade erdoor krijgt. Zelfs met choco smaak. Ik hou van extra puur :D

    Aha... oke... Maar de smaak van notenolie proef je echt wel! Is een zalige combi met choco.

    Is een prima optie! Ik haal zelf wel bij de toko of lidl.. dan is het 0,89 cent voor 400 ml :o

    edit: lidl 0,79 cent

    edit 2: let wel op... je hebt cocosmelk en klappermelk. De eerste is 170 kcal per 100 gr en vetter en minder kh. De tweede is maar 70 kcal en meer kh
    Ik ga per direct notenolie en kokosmelk halen bij de appie nou ;)
    Laat jullie ergens morgen weten over de bevindingen...
     
    Blue Curaçao :(
    Ik had het met ouzo, maar daar ben ik gelukkig overheen. Zo hard over m'n nek gegaan (+ van nog 2 andere dranken) met schoolexcursie. Wel mooi het nationaal monument van Italië ondergekotst. :kots:
     
    Ik ga per direct notenolie en kokosmelk halen bij de appie nou ;)
    Laat jullie ergens morgen weten over de bevindingen...
    Daar kun je vet lekkere gerechten mee maken, m.n. Aziatisch. Gewoon door een roerbak van kip en groenten mikken kan ook, lekker met veel kruiden en rijst.
     
    Ik had het met ouzo, maar daar ben ik gelukkig overheen. Zo hard over m'n nek gegaan (+ van nog 2 andere dranken) met schoolexcursie. Wel mooi het nationaal monument van Italië ondergekotst. :kots:
    Zoals het hoort
     
    Weet iemand iets om bij je eiwitshake te gooien voor de extra vetten? (Low carb dieet)
    Eerst deed ik water, twee scoopies eiwit en 1 a 2 eetlepels olijfolie voor de vetten.
    Vrij simpel, maar wil wat anders proberen.
    Heb vandaag sojamelk (laag in koolhydraten), 1 eetl. slagroom en olijfolie geprobeerd. Slagroom maakt het weer te dik.
    Bring it in
    Pindakaas, noten, avocado, cacao, olijfolie/lijnzaadolie/mct olie, pompoenpitolie etc.
     
    Daar kun je vet lekkere gerechten mee maken, m.n. Aziatisch. Gewoon door een roerbak van kip en groenten mikken kan ook, lekker met veel kruiden en rijst.
    Ik kook helaas heel simpel; met de airfryer. Gebruik gewoon bakplaat met een cooking spray
     
    Aline
    Ben heeeeel benieuwd :D
    Net shake op:
    100ml kokosmelk
    200ml water
    2etl. Walnoot olie
    Whey en psyllium

    was een lekker koud dik papje die ik zo naar binnen werk, ik zou de kokosmelk weleens nemen zo! Walnootolie begrijp ik dat de smaak anders is, maar verschil in praktijk tegenover de olijfolie: weinig verschil in smaak shake
     
    Aline

    Net shake op:
    100ml kokosmelk
    200ml water
    2etl. Walnoot olie
    Whey en psyllium

    was een lekker koud dik papje die ik zo naar binnen werk, ik zou de kokosmelk weleens nemen zo! Walnootolie begrijp ik dat de smaak anders is, maar verschil in praktijk tegenover de olijfolie: weinig verschil in smaak shake
    Top!
     
    Aline

    Net shake op:
    100ml kokosmelk
    200ml water
    2etl. Walnoot olie
    Whey en psyllium

    was een lekker koud dik papje die ik zo naar binnen werk, ik zou de kokosmelk weleens nemen zo! Walnootolie begrijp ik dat de smaak anders is, maar verschil in praktijk tegenover de olijfolie: weinig verschil in smaak shake
    Super!
    De cocossmaak zal ook de walnoot smaak wat overheersen.
    Dan de walnootolie over salade mikken :D
     
    Back
    Naar boven