AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (13 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • IMG_20210220_192240.jpg
    IMG_20210220_192249_1.jpg
     
    Edit, de kleine is lekker,smaakt echt naar chocomel
    die andere Mwah, meer standaard shake smaak. Wel voedzamer.
    De grote houdt ik wel in gedachten als nooduitwijkmaaltijd on The go, macros zijn best ooke.
    Smaaktest
    image.jpg
     

    Bijlagen

    • image.jpg
      image.jpg
      203 KB · Weergaven: 55
    Laatst bewerkt:
    Lunchpakket voor vandaag @ work

    - 300gr kipfilet met satemarinade
    - Wraps
    - Delicious Protein Pancakes met 40gr extra oats en 20gr whey
     

    Bijlagen

    • 0E1B69F3-EED2-49E3-8508-07C979E2CC9B.jpeg
      0E1B69F3-EED2-49E3-8508-07C979E2CC9B.jpeg
      270,3 KB · Weergaven: 108
    Laatst bewerkt:
    Bekijk bijlage 521892
    Ben normaal echt van de Calve met nootjes maar deze vind ik echt lekker smaken. Zijn nog meer smaken, misschien bestel ik nog eens.
    Ik heb onlangs een proefpakketje gekregen met tien kleine potjes met allemaal verschillende smaken. Tot nu toe heb ik daarvan de naturel, sport, dadel kaneel en kokos zeezout geproefd. Ik proef ze in de volgorde van (wat ik denk ) het de minst lekkere / minst speciale smaak naar de allerlekkerste.

    Van naturel en sport had ik niets speciaals verwacht. "Hoe kan pindakaas van 100% pinda's van de pindakaaswinkel nou anders smaken dan 100% pindakaas van de AH..?", dacht ik. Bij nader inzien kan er toch een smaakverschil inzitten en dat is (denk ik) verklaarbaar door het brandingsproces van de pinda's.

    Van dadel kaneel had ik geen hoge verwachting omdat ik niet de combinatie pindakaas met kaneel niet lekker vind. Aanvankelijk vond ik het ook geen topsmaak, maar gaandeweg leerde ik de smaak steeds meer waarderen. Inmiddels ben ik fan van de smaak, maar is het (helaas veel te kleine) potje leeg.

    Kokos zeezout is goddelijk, terwijl ik helemaal niet van kokos houd.

    De volgende smaak die op het programma staat is chilipeper citroengras.

    Als ik ze allemaal geproefd heb, ga ik van mijn uiteindelijke top drie grote potten bestellen. Kijk er nu al naar uit!

    Smakelijk!
     
    Back
    Naar boven