MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (4 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • Paasontbijt
    image.jpg
     
    So close :roflol:

    Ben helaas overgestapt op Dominos sinds ik op de blacklist sta bij onze NY Pizza vestiging lol
    Hoe ben je op de blacklist terecht gekomen dan?:roflol:
     
    Hoe ben je op de blacklist terecht gekomen dan?:roflol:
    Ze hadden voor de zoveelste keer een pizza verkeerd gemaakt. M’n vriendin belt op en legt het netjes uit. Ze krijgt vervolgens een grote bek terug van zo’n mocro die daar werkt, maar er werd wel een nieuwe gemaakt.

    Toen ze een nieuwe pizza kwamen brengen vroeg ik aan de bezorger of hij even iets door wilde geven aan de mocro die een grote bek had. De volgende sla ik z’n tanden uit z’n smoel.

    Blacklist vanwege bedreiging en racisme :roflol:
     
    Cheffie apfelstrudel of andere chefs, zit te denken om nieuwe koekenpan te kopen, wat raden jullie aan? Ik zag laatst op keuringsdienst het stukje over anti aanbak pannen en dus vooral waarom je die niet moet hebben. Dus dacht maybe een RVS pan?
    Ik heb gewoon 2 tefal pannen haha.

    Kmoet ook maar eens wat ander spul aanschaffen. Echter vallen die pannen best mee zolang je die laag niet sloopt. Misschien maar eens kijken voor een mooie rvs pan of gietijzeren skillet.

    *Edit ik heb o.a. 2 tefal pannen.
    Ik heb in totaal iets van 15 pannen ofzo.

    **edit net geteld, 22 pannen om precies te zijn.
     
    Ze hadden voor de zoveelste keer een pizza verkeerd gemaakt. M’n vriendin belt op en legt het netjes uit. Ze krijgt vervolgens een grote bek terug van zo’n mocro die daar werkt, maar er werd wel een nieuwe gemaakt.

    Toen ze een nieuwe pizza kwamen brengen vroeg ik aan de bezorger of hij even iets door wilde geven aan de mocro die een grote bek had. De volgende sla ik z’n tanden uit z’n smoel.

    Blacklist vanwege bedreiging en racisme :roflol:
    Had je een pizza calamiteiten besteld?
     
    Back
    Naar boven