AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Doet iemand hier bij een boterham met pindakaas er ook nog hagelslag of choco pops op of ben ik daarin uniek 😂
    Tuurlijk, lekker man. Gister als ontbijt kommetje tomaten soep, drie brood pindakaas + hagelslag en 50g whey milkshake. Als je niet in een dik deficit is zijn dat heerlijke maaltijden.
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    20210928_120805.jpg
     
    Doet iemand hier bij een boterham met pindakaas er ook nog hagelslag of choco pops op of ben ik daarin uniek 😂
    Paar plakjes jong belegen er op is echt lekker en vult als een malle.
    Of een berg hagelslag als de kaas op is :eating:
     
    Doet iemand hier bij een boterham met pindakaas er ook nog hagelslag of choco pops op of ben ik daarin uniek 😂
    Sowieso met (pure) hagelslag, dat is echt lekker haha.
     
    Je kan colllega's altijd zo blij maken met voeding. Achter de computer een hele rol met rijstwafels opeten maak je autisten niet blij mee. :roflol:
    Klopt. Gadverdamme :kots:
    Doet iemand hier bij een boterham met pindakaas er ook nog hagelslag of choco pops op of ben ik daarin uniek 😂
    soms, boterham pindarots krijg je dan
    maar liever nog sambal ipv choco
     
    Die kip is de beste die er is vind ik. Tien keer lekkerder dan zelf je kipfilet maken of die roasted blokjes van musclemeat.
    Ja absoluut. Dit is een blijvertje , deze zie ik niet zo gauw gaan vervelen.
     
    Boterham met pindakaas en banaan erop!
    Juist, of pindakaas, ei en sambal badjak.

    Heel vroeger: pindakaas met hageslag (pure choco, of vruchtenhagel, of anijs) of Nutella.
     
    ‘Overnight’ oats. Schandalig hoe ik in het verleden in m’n shaker gooide. Dit is 10000x beter :o

    150gram havermout
    40gram chocolade whey
    20gram zwarte chocolade
    2gram zout
    Flavour drops
    Banaan
    B8C2B8C3-6CF3-45F6-9388-9C2563843C5C.jpeg
     
    Back
    Naar boven