Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (2 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • 16389031551272407284843986571645.jpg

    Ben ik weer met mijn amoy noodles... Maar 227cal voor 150gr noodles. Bij de lidl hadden ze een alternatief van vitasia, maar bij mij verkopen ze die niet meer 😪
     
    Bekijk bijlage 542747
    Ben ik weer met mijn amoy noodles... Maar 227cal voor 150gr noodles. Bij de lidl hadden ze een alternatief van vitasia, maar bij mij verkopen ze die niet meer 😪
    Maar dat is wel 150 gr gekookte noodles die 227 kcal. Dat is ongekookt maar 65 gram.
    Persoonlijk vind ik t nogal weinig voor een avondmaaltijd. Maar ziet er wel verdomd lekker uit :D
     
    Maar dat is wel 150 gr gekookte noodles die 227 kcal. Dat is ongekookt maar 65 gram.
    Persoonlijk vind ik t nogal weinig voor een avondmaaltijd. Maar ziet er wel verdomd lekker uit :D
    Ik vind het qua vulling net 100gram ongekookte rijst. Puur als we het hebben over mate van verzadiging. En dat zou 350cal bevatten. En dit dus maar 227. Scheelt toch weer! Ik vind het echt een uitkomst ✌️en stuk lekkerder dan rijst
     
    Ik vind het qua vulling net 100gram ongekookte rijst. Puur als we het hebben over mate van verzadiging. En dat zou 350cal bevatten. En dit dus maar 227. Scheelt toch weer! Ik vind het echt een uitkomst ✌️en stuk lekkerder dan rijst
    Das dan logisch. :thumb:
    Vind zelf noodles niet echt vullend. Ik vergelijk dan wel met volkorenrijst of volkoren spaghetti. Maar das ook persoonlijk :)
    Ooit wel eens rode rijst of wilde rijst geprobeerd? Dat is ook lekker en vullend (vezelrijk). Wel duurder...
     
    20211208_132334.jpg


    Sappige biefstukjes voor onderweg
     
    Is het ook, doodskop van chocolade met ijs erin. Is warme chocoladesaus overheen gegoten. Filmpje kon ik niet uploaden want was te groot :(
    Mogen er restaurant namen genoemd worden? Fuck dat toetje, die burger ziet er super nice uit :D
     
    Back
    Naar boven