Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

Om met een créme brûleé brander een stuk vlees van 2kg te grillen ben je echt moeilijk lang bezig. Ja het werkt, maar is ook niet echt optimaal.

Een klein stukje vlees afgrillen kan wel. Nadeel vind ik dat het vlees toch een bijsmaak krijgt bij het gebruik van een gasbrander.

Voordeel van de green egg is dat je rooksmaak krijgt, wat weer een extra dimensie geeft aan je gyros. Dat heb je bij souvlaki bijvoorbeeld weer wel (perfect voor op de barbeknoei).

Zo'n roti wat Steks postte is opzich wel een geinig hebbedingetje. Wel lachen als je mensen over de vloer hebt en je je eigen gyros zo kan grillen.
Je gaat natuurlijk niet dat hele ding grillen, maar om het een finishing touch te geven is het geen probleem. Bijsmaak krijg ik hier niet (misschien door het type gas?).

Rooksmaak is iets dat je alleen met hout krijgt natuurlijk, of je gebruikt gerookte paprikapoeder (wat trouwens erg lekker is). En zo'n spies is wel tof, ik wil in mijn volgende oven zo'n systeem. Ook lekker voor kip enzo.
 
Liefde gaat door de maag.
20220106_124057.jpg


20220106_124113.jpg

Besprenkeld met een lading tahini, olijfolie en citroensap.
 
19FD942D-EB25-4546-AA17-DE306F697D91.jpeg

Een goed gevulde omelet uit de oven:
8 eieren
150 gram macaroni
150 gram hamblokjes
400 gram gemengde (Italiaanse) groente
Eikruiden
Sambal Badjak

Macaroni koken en groente even aanbakken alles mengen met de eieren en dan de oven in. Ik eet er dan 3/8 ste van.
 
Bekijk bijlage 545295
Een goed gevulde omelet uit de oven:
8 eieren
150 gram macaroni
150 gram hamblokjes
400 gram gemengde (Italiaanse) groente
Eikruiden
Sambal Badjak

Macaroni koken en groente even aanbakken alles mengen met de eieren en dan de oven in. Ik eet er dan 3/8 ste van.
Kan dit ook in een pan (evt. met deksel)?
 
Bekijk bijlage 545295
Een goed gevulde omelet uit de oven:
8 eieren
150 gram macaroni
150 gram hamblokjes
400 gram gemengde (Italiaanse) groente
Eikruiden
Sambal Badjak

Macaroni koken en groente even aanbakken alles mengen met de eieren en dan de oven in. Ik eet er dan 3/8 ste van.
Fack dat ziet er lekker uit!
 
Back
Naar boven