MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (13 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • Je hebt die kip met een krokant laagje ook in de winkel 120kcal/100gr dus vrij weinig “extra” kcal. In de airfryer krijg je bonus krokant en voeg je er bbq saus bij van xxl dan kan je flink laaien voor weinig kcal.
    Hmmm klinkt goed, maar ik eet alleen Halal producten. Maakt het wat lastiger
     
    47F43291-B700-45C5-942A-93D63F55F3C1.png

    Misschien niet de topic hiervoor, maar hoe ziet dit er uit tot en met lunch? Ik zal niks meer eten tot avondeten. Avond eten van plan om 200gr aan kipfilet te eten. Ik denk combineren met rijst en/of aardappel.

    Ik zelf denk dat ik de gebakken ei (4 stuks) niet had moeten eten. Ik heb moeite met het vinden van voedsel met veel (suikervrije) koolhydraten maar weinig calorieën
     
    Bekijk bijlage 560031
    Misschien niet de topic hiervoor, maar hoe ziet dit er uit tot en met lunch? Ik zal niks meer eten tot avondeten. Avond eten van plan om 200gr aan kipfilet te eten. Ik denk combineren met rijst en/of aardappel.

    Ik zelf denk dat ik de gebakken ei (4 stuks) niet had moeten eten. Ik heb moeite met het vinden van voedsel met veel (suikervrije) koolhydraten maar weinig calorieën
    Ben sws nog van plan om 10k stappen te zetten, dus dat zal uiteraard nog 300-400 calorieën verbranden maar ik tel deze calorieën niet mee voor extra eten. Ik wil max 1700 kcal eten en dan 300-400 verbranden
     
    200g gehaktbal - 2 stuks á 100g (met een uitje en een pepertje door het slagersgehakt en ketjap gemarineerd)
    200g prei in een groente/tuinkruiden sausje
    200g aardappelen met jus
    Wat XXL Light samurai

    20220623_165117.jpg
     
    Home made, goed idee om er chunks kipfilet op te leggen :rocker:
     
    Zwaar jaloers!!
     
    Back
    Naar boven