XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

Dacht altijd dat die plakjes maar 70% kip waren, had minder dan 23gr verwacht

Scharrel gorilla? ???
Je kent Gorillas toch wel? Die flits bezorger.
Bij albert heijn moet alles als de houdbaarheidsdatum tot vandaag is weggegooid worden maar hier mag het personeel van gorillas einde van de dienst het gewoon meenemen. Zelf 4 zakken tijgerbrood meegenomen en die bakken zalm en kip. Hoe Getir is weet ik niet
0065E60F-0EF1-4801-BC85-46A9ACC2289C.jpeg
 
Bij albert heijn moet alles als de houdbaarheidsdatum tot vandaag is weggegooid worden maar hier mag het personeel van gorillas einde van de dienst het gewoon meenemen. Zelf 4 zakken tijgerbrood meegenomen en die bakken zalm en kip. Hoe Getir is weet ik nietBekijk bijlage 560283
Sympathiek dat dat mag!
 
Ironisch. Men noemt ananas op een pizza barbaars, maar een pizza met shoarma en knoflooksaus wordt de hemel ingeprezen.
Het één lijkt nog een beetje op een pizza, dat andere heeft er weinig meer mee te maken. Is op zich prima te eten hoor, doe ik ook een paar keer per jaar.
Hawai pizza was altijd m'n favo pizza, totdat ik de knoflooksaus met shoarmapizza ontdekte. #culinairbarbaar.
Die pizza is vooral het middel om knoflooksaus naar binnen te krijgen. :D
Nog nooit stoofvlees of sous vide biefstuk gegeten?
Ja en nee, maar dat is iets anders dan biefstuk koken.
 
Thai Mie PWO.
90 g mie
500g thaise roerbak
250g Tofu
Dikke teen knoflook, cayenne peper, kerriepoeder.

Misschien toch eens wat recepten van je gaan kopiëren. Zie veel lichte vegetarische recepten voorbij komen die perfect passen in een cut :D
 
ik vind het idd ook maar smaken als kleefpasta zo droog :tanden:
 
Mijn punt was meer, Ano_110723 geeft aan dit erg lekker te vinden. Dan is een advies om het aan te lengen met yoghurt om het dunner te maken, een beetje kansloos advies toch? (met alle respect voor goedbedoeld advies).
Als hij dit lekker vind, waarom dan adviseren om het anders te doen?

Persoonlijke voorkeuren zouden geen advies moeten zijn. Smaken verschillen nou eenmaal. :dunno:
 
Mijn punt was meer, Ano_110723 geeft aan dit erg lekker te vinden. Dan is een advies om het aan te lengen met yoghurt om het dunner te maken, een beetje kansloos advies toch? (met alle respect voor goedbedoeld advies).
Als hij dit lekker vind, waarom dan adviseren om het anders te doen?
Of iets lekker is, zegt niets over het 'eetgemak' Hij is nieuw met dit soort eten, dus geef ik hem de tip. Wat ie ermee doet moet ie zelf weten.
 
Of iets lekker is, zegt niets over het 'eetgemak' Hij is nieuw met dit soort eten, dus geef ik hem de tip. Wat ie ermee doet moet ie zelf weten.

Ik zei ook goed bedoeld advies. Was geen aanval naar jou hé. En wat is eetgemak voor jou? Dat je het zo snel mogelijk weg kan werken? Waarom denk je dat iedereen dat prefereert?

Mijn advies zou dan zijn: als je het wat dunner wil hebben, kun je het aanlengen met yoghurt.

In plaats van: leng het aan met yoghurt om het dunner te maken.

Snappie mijn punt? :)
 
Ja vind het zo inderdaad niet verkeerd, maar zal het ook met yoghurt proberen. Misschien is het zo wel lekkerder
 
Back
Naar boven