XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (12 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

  • dat protein waffle stack (+banaantje)

    IMG-20140502-00231.jpg
     
    Groentenlasagnaaaa met mozzarella. En een kipcurry met erwten en tomaat. En rijst.

    IMG_20140501_180111.jpg


    IMG_20140429_173403.jpg
     
    Een van de beste maaltijden die ik ooit gemaakt heb. Polenta, dubbelgedopte boontjes en runderhaas. Laatste van Wildrundvlees.com, geweldig :heart:

    uploadfromtaptalk1399140757250.jpg
     
    Zelf gemaakte eiwit repen en ze smaken goed!

    zelfgemaakte eiwit repen.jpg
     
    Je doet de volgende ingrediënten in een kom:

    3 bananen
    1kg pompoen
    80g havermout
    40g boekweitmeel (of eender welk ander volkoren meel, of gewoon meer havermout)
    15g bakpoeder
    500g magere kwark
    160g eiwitpoeder (ik gebruik Total Proteine met vanille smaak)
    3 eieren
    5 eiwit (optioneel; ik heb zo'n bus met vloeibaar ei-eiwit en gooi daar gewoon wat bij)
    20g stevia (kan ook meer; moet je zelf even proeven hoe zoet je het graag hebt)


    Deze mix je tot je een goede brei hebt.
    Dan doe je er 3 appels bij, die je in fijne stukken gesneden hebt.

    Dit alles in een grote bakvorm en dan een dik uur (kan ook langer, afhankelijk van je oven) op zo'n 150°-180°.

    Dit is nog eens recept voor de pompoencake, op aanvraag.
     
    Smells like chicken...
    IMG_20140430_215042.jpg


    Frotein, deze keer wel mooiere consistentie :D
    IMG_20140504_220426.jpg


    Veggie shake voor dem vitamientjes
    IMG_20140501_232220.jpg
     
    Iemand tip voor een lekker sla'tje morgen middag? Moet dringend terug aan mijn cut beginnen! Heb me de vorige/deze week teveel laten gaan :(
     
    Iemand tip voor een lekker sla'tje morgen middag? Moet dringend terug aan mijn cut beginnen! Heb me de vorige/deze week teveel laten gaan :(

    Sla, tomaat, komkommer en gebakken uitjes, kruiden met otaliaanse kruiden en aromat
     
    Iemand tip voor een lekker sla'tje morgen middag? Moet dringend terug aan mijn cut beginnen! Heb me de vorige/deze week teveel laten gaan :(

    Gooi radijsjes door je salade :o Eventueel toppen met wat piccalilly.
     
    Pannenkoeken, banaan, pindapasta, ongezouten noten, kwark sludge, rijstwafels en knäckebröd.
    IMG_20140506_210756.jpg
     
    Back
    Naar boven